paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nové 450-tky
 
9.1.2025 v 05:31
Myslel som, že CF Moto 450 MT bude ten očakávaný jednorožec ktorého si kúpim, ale sklamal. Zabili ho hmotnosťou!! Teraz čakám na parametre nových strojov. Konkrétne BMW F 450 GS a Kawasaki KLE 500. Čo som zatiaľ zistil - BMW 19/17, výkon asi 47k, hmotnosť 175kg (dúfam že mokrá), výroba asi v Indii. Kawa - 21/18, výkon 47k (otvorená 52k), hmotnosť do 180kg. BMW vyzerá docela pekne (okrem predného svetla), ale Kawu neviem ešte nájsť. Máte niekto nové a hlavne lepšie info o týchto motkách? Myslím, že keď vyjdú na trh a budú s doplatkom do 1500 ečiek oproti CF Motu, tak CF- ko skončilo. Iba blázon by nedoplatil za plus 5 koní a mínus 15 kíl.

(reakce na) Nové 450-tky

18.2.2025 v 09:42 | Nahoru | #211
Eso_Rimmer> Zdražit o 1800 USD proti současnému karburátoru musí mít důvod. Že by jim za DRZ400S trhali ruce a stály se na to fronty, tak museli zdražit, aby se dostalo na všechny?

Nové 450-tky

18.2.2025 v 09:55 | Nahoru | #212
Tak to mi řekni. Suziki známá tím, že je vždy zajímavá cenově, trochu zastaralá technikou (to nemusí nutně znamenat horší) a ve finále skvělé motorky, to takhle napálí? Za tu cenu si to přece nikdo nekoupí. To hrajou na nostalgii těch, co si někde suší starý DRZeto a teď si koupí nové? Kolik jich je ...

Nové 450-tky

18.2.2025 v 10:12 | Nahoru | #213
ta cena drz4s překvapila všude ...a to nepříjemně, pořád je to modernizovaný 5kvalt

taky jsem bral suzuki jako cenově zajímavé stroje, ale tady jsou úplně mimo

Nové 450-tky

18.2.2025 v 10:57 | Nahoru | #214
Myslí si, že když není v téhle kategorii taková konkurence tak to na začátek cenově napálí…
pak tu cenu budou korigovat podle prodejů.

Naposledy editováno 18.02.2025 10:57:59

2 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

18.2.2025 v 11:09 | Nahoru | #215
To si troufnu tvrdit, že není dobrá strategie. Z toho segmentu si bude každej chtít ukousnout co nejvíc, protože ten boom bude trvat tak rok dva, než se nasytí. Ti, kteří to chtěli jako levnou, slabší, univerzální motorku na všechno (ještě jednou napíšu levnou), si to splnili s CFmoto a zbytek vyčkává na něco lepšho jako např. 390R. Takže čekat a snižovat cenu, není rozumný přístup. Stejně tak KLE500 se obávám, že přijde s křížkem po funuse.

(reakce na) Nové 450-tky

18.2.2025 v 11:17 | Nahoru | #216
Animals21> vidím to stejně - jdou pozdě a cenu navrhovali na začátku, ale doba a nabídka se mezitím změnila

kdyby s KLE500 a DRZ přišli tak před 3 lety tak by zájem mohl být větší, z daného segmentu jsem zvědavý na 390 Enduro R, to je ceněno na 163tis - ten cenový rozdíl vůči DRZ je fakt velký

(reakce na) Nové 450-tky

18.2.2025 v 14:25 | Nahoru | #217

Animals21 píše: To si troufnu tvrdit, že není dobrá strategie. Z toho segmentu si bude každej chtít ukousnout co nejvíc, protože ten boom bude trvat tak rok dva, než se nasytí. Ti, kteří to chtěli jako levnou, slabší, univerzální motorku na všechno (ještě jednou napíšu levnou), si to splnili s CFmoto a zbytek vyčkává na něco lepšho jako např. 390R. Takže čekat a snižovat cenu, není rozumný přístup. Stejně tak KLE500 se obávám, že přijde s křížkem po funuse.



tenhle segment byl výrobci málo obsazený a lidi byli lačný -nakoupili crf a mt.
Už zase tolik nových lidí nebude co by chtěli vyloženě tenhle typ motorky. Budou muset slevnit.

Vidím to u sebe, 3. sezónu budu mít CRF. A abych měl ochotu to změnit, tak by muselo přijít něco o velký kus lepšího.
Kdybych se rozhodoval dneska ,tak bych přemýšlel mezi CRF a 390 R.

Naposledy editováno 18.02.2025 14:26:43

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

18.2.2025 v 18:36 | Nahoru | #218
Já si teda myslím, že Bajaj 390 Enduro R bude zklamáním.
Lidi čekají zmenšenou KTM 690, a místo toho dostanou Bajaj Duke na velkých kolech. Už jen ta vysoká hmotnost a výfuk pod motorem to zabíjí.
Jediná pozitivní věc na té motorce je cena. Ale ta je ještě nižší na CRF300L, která je alespoň lehká a vhodná do terénu. Ikdyby ta 390 měla z výroby funkční podvozek, stačit to nebude.

(reakce na) Nové 450-tky

18.2.2025 v 19:41 | Nahoru | #219
Deadman> Je to tak. Do terénu bude asi pořád lepší CRF. Pro použití víc na silnici asi KTM kvůli výkonu.
Prostě pořád žádný zázrak nepřišel Ale je dobře, že se aspoň něco děje v téhle kategorii.

Nové 450-tky

19.2.2025 v 07:04 | Nahoru | #220
Pokud bude cena DRZ do 200 da se uvazovat o koupi, pres 200 je to uz fakt moc vzhledem k tomu ze Kove nestoji o moc vic

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

1.3.2025 v 17:27 | Nahoru | #221
No on ten bájnej jednorožec zkrátka nikdy nepřijde, vždy to bude buď jakože dualsport ale zase těžký a když už to bude něco lehkýho, koncepcí ala soutěžák, tak to zas bude nepoužitelný na silnici, max na nějaký nutný přesuny. Nejblíž tomu universálnímu svatýmu grálu je zkrátka pořád to crf, i přes své nejvíc kritizované nedostatky jako je pro někoho malej výkon a měkký podvozek. Kdoví, třeba Honda na podzim vyjede s crf 350l s 35 koníky a prémiovým podvozkem a mohl by to být už SKORO onen jednorožec, byť o třeba 40 papouchů dražší, ale s tím se asi počítá ..

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

1.3.2025 v 18:48 | Nahoru | #222
Crf pro me teda jednorozec urcite neni … a to ani kdyby mela 35koni a lepsi podvozek.

(reakce na) Nové 450-tky

1.3.2025 v 19:05 | Nahoru | #223
SuperSic58> No Honda evidentne neumi svuj uspech z Dakaru poslednich let pretavit do modelu 450 Rally. 300 Rally je prilis lowcost.

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

1.3.2025 v 19:17 | Nahoru | #224
tak wr250r jasne ukazala, ze lidem az tolik nejde o ty vlastnosti, kdyz je maji zaplatit... ono v tom vasem svatem gralu hraje zasadni roli cena, ktera kdyz preleze pres 200 tak je to no-go...

(reakce na) Nové 450-tky

1.3.2025 v 23:36 | Nahoru | #225

Animals21 píše: Crf pro me teda jednorozec urcite neni … a to ani kdyby mela 35koni a lepsi podvozek.



No vždyť jednorožce nikdo neviděl a víš proč? Protože je za rohem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

1.3.2025 v 23:40 | Nahoru | #226

assassin píše: tak wr250r jasne ukazala, ze lidem az tolik nejde o ty vlastnosti, kdyz je maji zaplatit... ono v tom vasem svatem gralu hraje zasadni roli cena, ktera kdyz preleze pres 200 tak je to no-go...



Ta bejvala za ranec, to se ani nedivim, že se neprodávala. I když to byla skvělá motorka. Kolem 200 by mělo bejt i to nový pětikvaltový DR.

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

2.3.2025 v 11:00 | Nahoru | #227
Horsie pruzenie a vacsie vybracie a vyssia cena oproti Himl hmm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

2.3.2025 v 11:42 | Nahoru | #228
Jurok> nutno k tomu dodat že se jedná o indickou verzi 390 a ne 390R - jiné tlumiče, nižší zdvihy, vzadu 17, motorově to bude stejné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

2.3.2025 v 21:55 | Nahoru | #229
SuperSic58> jak jsem psal, pokud v tom mixu pozadavku na jedorozce je i nizka cena, tak takovy jednorozec nadala zustane jen mytickou motorkou....

evidentne funguje lip obchodni model kdy prodas lidem levny polotovar a pak z nich vytahas prachy za odpruzeni, vyfuk atd zvlast nez postavit rovnou motorku s ok podvozkem a kvalitnimi dily ale drahou...
navic ten podvozek a dalsi blbosti potrebuje jen zlomek lidi... vetsina pilotu jezdi tak, ze dostat seriovou CRF na limit je pro ne scifi...

(reakce na) Nové 450-tky

2.3.2025 v 22:19 | Nahoru | #230

assassin píše: ...
evidentne funguje lip obchodni model kdy prodas lidem levny polotovar a pak z nich vytahas prachy za odpruzeni, vyfuk atd zvlast nez postavit rovnou motorku s ok podvozkem a kvalitnimi dily ale drahou...


To by bylo, kdyby něco z těch aftermarket dílů dělala Honda. Jenže nedělá, takže z těch "vytahaných prachů" nic nemá. Ale je to tak, že CRF 250/300L je globální masový dopravní prostředek. Někteří si na to dají nejlevnější Thajský výfuk, aby to bylo hlučnější, žádné další úpravy nepotřebují.
Upgrade podvozku atd. dělá jen zanedbatelné procento zákazníků. A většina z nich by si ráda připlatila za to mít to pořádné už z výroby. Jenže furt je to jen malé procento zákazníků, což byl případ i WR250r. Většině stačí sériová 250L, maximálně s hlučnějším výfukem.
Honda také dělala CRF450L za cenu podobnou KTM. Jenže zcivilizovaný ostrý motor nebyl dost civilní. Vyvinout silniční jednoválec (olej po alespoň 6K, píst/kroužky po 100K km) by se jim pro tak malý trh nikdy nevyplatilo. Pro rozvojové trhy je to moc silné a v silniční motorce tohoto objemu zase nikdo nechce jednoválec.

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

2.3.2025 v 22:37 | Nahoru | #231
ta 450l se mi jako dualsport libi, to bylo pro me prekvapeni, ze neziskala oblibu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

3.3.2025 v 09:49 | Nahoru | #232

assassin píše: ta 450l se mi jako dualsport libi, to bylo pro me prekvapeni, ze neziskala oblibu...


Zajímal jsem se o tuhle motorku, cena mi nevadí. Co jsem se dozvěděl od majitelů, kteří buďto mají nebo (většina) ji prodali, tak jim nejvíce vadí (v tomto pořadí)
1. Jankovitý motor, co vysloveně nemá rád pomalou jízdu na minimální výkon. Ten motor prostě chce tahat za plyn. Nic na tom nezmění ani aftermarket řídící jednotka - sice to přestane chcípat při jízdě v nízkých otáčkách, ale furt je to jankovité.
2. Olej po 1500, natažený maximálně na 2000km - to není dualsport, ten musí dát dovolenou na jeden olej.
3. Geometrie podvozku vhodná pro agresivní jízdu v terénu - při turistickém ježdění v terénu se to neřídí snadno, třeba ve srovnání s 300L. Navíc trochu vysoké sedlo pro některé.

S životností kupodivu nikdo žádné problémy nezmiňoval. Někteří mají 50K na původní píst a ventily a stále to funguje. Nepamatuji si, že bych někde zahlédl, že by na tom někdo měl najeto víc.

(reakce na) Nové 450-tky

3.3.2025 v 11:07 | Nahoru | #233
Honza-TA950> Jo to je zásadní informace. Ty indický testy nelze brát jako relevantní pro EU.

(reakce na) Nové 450-tky

3.3.2025 v 11:50 | Nahoru | #234
Deadman> chlapik z AU siel na 450L okolo sveta zaujimave citanie vid nizsie ,,, ja som sa na 450L pytal u nas v ZA v Honde ked som bol na prvom servise s 300L ,,, par kusov ze predali ale potom to zabili EU normy v ponuke bola len chvilu ,,, kazdy nato hned daval ladak a tune aby to bolo aspon trochu pouzitelne

www.dualadventure.com/maintenance-list-honda-crf450l/

www.advrider.com/f/threads/rtw-on-a-dirt-bike-now-australia.1659953/

Naposledy editováno 03.03.2025 11:53:36

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

3.3.2025 v 13:46 | Nahoru | #235
zajímavý, jak často mění řetěz... Na crf250 jsem měnil originál po cca 6kkm, a doufám, že did vx3 vydrží aspoň 15kkm, staral jsem se o něj skoro vzorně, i když v blátě je to s výdrží horší než na silnici.
ktm 390 si jistě kupce najde, ale já to asi nebudu...

(reakce na) Nové 450-tky

3.3.2025 v 16:17 | Nahoru | #236
karelsychra> Jen 6t Km ? To musis jezdit strasne peklo, nebo je na te 250L proti 300 nejaka sracka retez.

Nové 450-tky

3.3.2025 v 17:43 | Nahoru | #237
spíš je ten řetěz lowcost z výroby, někde jsem o tom četl že neoplývá extra životností. Nebyl ještě úplně úplně, ale rozeta i řetězový kolečko už taky na tom nebyly nejlíp, a taky to nebyl zlatej DID :). Na druhou stranu, nejčastější kvalt je dvojka, vyjimečně trojka, a skoro furt v terénu, tj. řetěz zažívá něco jinýho než na silnici při vrkání kolem 80km/h na šestku na čtvrt plynu...

2 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

8.4.2025 v 20:34 | Nahoru | #238
Já už novou 450-tku mám



A řetěz DID má

Naposledy editováno 08.04.2025 20:38:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.4.2025 v 07:52 | Nahoru | #239
autocross> dobre, už vieme, že máš novú 450-tku s reťazou DID, ale čo to je? Honda, alebo CF, ani neviem čo sa to všetko ešte vyrába? Napíš ako sa na tom jazdí a koľko to stálo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.4.2025 v 08:13 | Nahoru | #240
krokoš> Přesně jak píšeš, na fotce zrekultivované smetiště a u toho cosi neidentifikovatelného na bezdušácích.
Bez toho přidaného komentáře bych řekl že to vezl uložit na smetiště, ale bohužel je oplocené a už to tam neberou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist