2 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
kdyby s KLE500 a DRZ přišli tak před 3 lety tak by zájem mohl být větší, z daného segmentu jsem zvědavý na 390 Enduro R, to je ceněno na 163tis - ten cenový rozdíl vůči DRZ je fakt velký
Animals21 píše: To si troufnu tvrdit, že není dobrá strategie. Z toho segmentu si bude každej chtít ukousnout co nejvíc, protože ten boom bude trvat tak rok dva, než se nasytí. Ti, kteří to chtěli jako levnou, slabší, univerzální motorku na všechno (ještě jednou napíšu levnou), si to splnili s CFmoto a zbytek vyčkává na něco lepšho jako např. 390R. Takže čekat a snižovat cenu, není rozumný přístup. Stejně tak KLE500 se obávám, že přijde s křížkem po funuse.
tenhle segment byl výrobci málo obsazený a lidi byli lačný -nakoupili crf a mt.
Už zase tolik nových lidí nebude co by chtěli vyloženě tenhle typ motorky. Budou muset slevnit.
Vidím to u sebe, 3. sezónu budu mít CRF. A abych měl ochotu to změnit, tak by muselo přijít něco o velký kus lepšího.
Kdybych se rozhodoval dneska ,tak bych přemýšlel mezi CRF a 390 R.
Naposledy editováno 18.02.2025 14:26:43
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
Lidi čekají zmenšenou KTM 690, a místo toho dostanou Bajaj Duke na velkých kolech. Už jen ta vysoká hmotnost a výfuk pod motorem to zabíjí.
Jediná pozitivní věc na té motorce je cena. Ale ta je ještě nižší na CRF300L, která je alespoň lehká a vhodná do terénu. Ikdyby ta 390 měla z výroby funkční podvozek, stačit to nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
assassin píše: tak wr250r jasne ukazala, ze lidem az tolik nejde o ty vlastnosti, kdyz je maji zaplatit... ono v tom vasem svatem gralu hraje zasadni roli cena, ktera kdyz preleze pres 200 tak je to no-go...
Ta bejvala za ranec, to se ani nedivim, že se neprodávala. I když to byla skvělá motorka. Kolem 200 by mělo bejt i to nový pětikvaltový DR.
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
evidentne funguje lip obchodni model kdy prodas lidem levny polotovar a pak z nich vytahas prachy za odpruzeni, vyfuk atd zvlast nez postavit rovnou motorku s ok podvozkem a kvalitnimi dily ale drahou...
navic ten podvozek a dalsi blbosti potrebuje jen zlomek lidi... vetsina pilotu jezdi tak, ze dostat seriovou CRF na limit je pro ne scifi...
assassin píše: ...
evidentne funguje lip obchodni model kdy prodas lidem levny polotovar a pak z nich vytahas prachy za odpruzeni, vyfuk atd zvlast nez postavit rovnou motorku s ok podvozkem a kvalitnimi dily ale drahou...
To by bylo, kdyby něco z těch aftermarket dílů dělala Honda. Jenže nedělá, takže z těch "vytahaných prachů" nic nemá. Ale je to tak, že CRF 250/300L je globální masový dopravní prostředek. Někteří si na to dají nejlevnější Thajský výfuk, aby to bylo hlučnější, žádné další úpravy nepotřebují.
Upgrade podvozku atd. dělá jen zanedbatelné procento zákazníků. A většina z nich by si ráda připlatila za to mít to pořádné už z výroby. Jenže furt je to jen malé procento zákazníků, což byl případ i WR250r. Většině stačí sériová 250L, maximálně s hlučnějším výfukem.
Honda také dělala CRF450L za cenu podobnou KTM. Jenže zcivilizovaný ostrý motor nebyl dost civilní. Vyvinout silniční jednoválec (olej po alespoň 6K, píst/kroužky po 100K km) by se jim pro tak malý trh nikdy nevyplatilo. Pro rozvojové trhy je to moc silné a v silniční motorce tohoto objemu zase nikdo nechce jednoválec.
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
assassin píše: ta 450l se mi jako dualsport libi, to bylo pro me prekvapeni, ze neziskala oblibu...
Zajímal jsem se o tuhle motorku, cena mi nevadí. Co jsem se dozvěděl od majitelů, kteří buďto mají nebo (většina) ji prodali, tak jim nejvíce vadí (v tomto pořadí)
1. Jankovitý motor, co vysloveně nemá rád pomalou jízdu na minimální výkon. Ten motor prostě chce tahat za plyn. Nic na tom nezmění ani aftermarket řídící jednotka - sice to přestane chcípat při jízdě v nízkých otáčkách, ale furt je to jankovité.
2. Olej po 1500, natažený maximálně na 2000km - to není dualsport, ten musí dát dovolenou na jeden olej.
3. Geometrie podvozku vhodná pro agresivní jízdu v terénu - při turistickém ježdění v terénu se to neřídí snadno, třeba ve srovnání s 300L. Navíc trochu vysoké sedlo pro některé.
S životností kupodivu nikdo žádné problémy nezmiňoval. Někteří mají 50K na původní píst a ventily a stále to funguje. Nepamatuji si, že bych někde zahlédl, že by na tom někdo měl najeto víc.
www.dualadventure.com/maintenance-list-honda-crf450l/
www.advrider.com/f/threads/rtw-on-a-dirt-bike-now-australia.1659953/
Naposledy editováno 03.03.2025 11:53:36
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
ktm 390 si jistě kupce najde, ale já to asi nebudu...
2 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
Bez toho přidaného komentáře bych řekl že to vezl uložit na smetiště, ale bohužel je oplocené a už to tam neberou
