2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Rado_>Spijker> Mám AR 156 SportWagon (combi) 2.4 JTD... nesouhlasím s tím, že 156 stárne... i dnes po 12 letech od zahájení výroby je kombi 156 jedno z nejkrásnějších kombi, neli nejkrásnější vůbec.... zatím nemám v plánu měnit, 159 zase až moc inovativnější není
O Alfě 156 teď přemejšlim, ale 1.6 benzín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Rado_>carlos38> nejhorší možná motorizace.... 1.6 nejede a žere jako dvoulitr.... Pokud chceš benzín, doporučuji 1.8 TS nebo 2.0 JTS (ne TS, ty motory se nepovedly), ale pokud nemáš averzi vůčii naftě, ber 2,4 JTD... se spotřebou pod sedm uděláš každého třílitra V6
Tyhle reci me vzdycky rozesmejou ze s timhle motorem udelas kazdyho trilitra V6.Naposledy editováno 31.12.2009 13:00:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Rado_>Spijker> jasně, pokud chceš do 5ti let stáří, tak je 159 dobrá volba, stojí už okolo čtvrt koule, což není na ten věk moc
to jsem clovece myslel ze je drazsi...
Ale ja se divam dycky jen na mobile.de nebo autoscout a treba do 80t km se serviskou. S tim ze majitel musi rict kde to servisoval a pak se do ty alfy zajde a zeptam se zda je to pravda. Dnes uz i nemci lzou. Ale taky se rika, ze dobra alfa je z italie... Jenze ja se v italii moc nevyznam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Ludha92 píše: jednou jsem slyšel od chytrého člověka "když nemáš na servis, tak si to nekupuj" :)) Jinak Ducati nejsou o moc drazší než Japonský stroje. Možná jsou drazší díly, ale to jen proto, že to nejsou tuctový motorky a kvalita dílů je o level výš.
No sak proto na tom taky davno nejezdim. I kdyz ja bych sel spis uz rovnou do neceho litrovyho. A kdyz pominu bremba a ohlinsy tak o ty kvalite dilu jsem to slysel ze vsech stran spis naopak...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
pylot píše: ...o ty kvalite dilu jsem to slysel ze vsech stran spis naopak...
Co třebas? Ať vím, na co si dávat pozor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
DMC.motobiker píše: Co třebas? Ať vím, na co si dávat pozor...
Klasicka rejpava otazka po ktery by se to tady melo zvrtnout v hadku co je pravda a co neni pravda na povidackach o ducatkach? Jinak si nedokazu vysvetlit jak se me muze ptat dlouholetej majitel ducati na co si ma davat pozor. Ale jak myslis.Tak zaprve zacatkem tohohle vlakna jsem se zajimal o 749. Vycetl jsem tu svoje a taky jsem si prosel dalsi vlakna na foru a nejvic me zaujal DavR1 kdyz rikal ze zadny ducatky tahat nechce protoze clovek nikdy nevi do jaky pasti spadne. Okomentoval to slovy jako ze clovek muze u kazdy znacky narazit na patecni kousek ale zrovna u ducati je ta pravdepodobost vyssi nez u jinejch.
Dal o uklepanejch sroubcich jsem toho taky uz slysel hodne. Zpravidla to bylo vypraveni majitelu ze ji privezli domu a po projizdce zjistili ze jim nejaky sroubky chybej a tak museli poutahovat pulku motorky. No takovej styl dodelej si sam.
A ted naposled to bylo to vlakno od dippery o tom jak to mel se streetfighterem. Spousta majitelu ducati se shodla na tom ze to tak proste je ze obcas upadne nejakej sroubek nebo se neco uklepe ale ze jim to radi odpustej za to svezeni. To taky neni nic co by mi lichotilo.
No a muj soucasnej nazor je asi takovej, ze kdybych mel dost penez na reseni takovejchhle blbosti tak proc ne. Urcite bych se na tom chtel nekdy svizt a zjistit co je pravdy na tom ze maj uzasne dravej motor. Ale v soucasny dobe je pro me jistota moje SV a myslim ze na vic nemam finance a proto u nej zustavam. Az budu mit pocit ze mam finance tak to bude nejspis RSV protoze se mi na nem jelo paradne a nestoji balik. K tomu abych byl vlastnik ducatky se nejspis nikdy nedokopu ale ani me to nijak zvlast netrapi. Ale vyzkousel bych si ji rad.
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
Vzdy som tuzil po 2V presnejsie po 2 valcoch a moj sen sa splnil kupou Yamahou TRX 850.Starsia ,ale neskutocne spolahliva motorka ktora ani po rokoch nestratila na sarme a na tom comu sa u nas hovori "Dusa". Nikdy ma nesklamala a hoci jazdnymi vlastnostami zaostavala za modernou konkurenciou,tak kvalitou spracovania bola na vysokej urovni a ani vek sa na nej po technickej stranke prilis nepodpisal./Dodnes je vsetko takmer povodne a funguje na 100%/
Preco to pisem? Pretoze casom prisla nevyhnutna zmena.
Srdce mi stale bije v rytme 2valcov a tak rozhodovanie bolo jasne,otazkou bolo len kedy zmena nastane.
Jedneho dna som u kamosa v garazi uvidel Ducati 749R./vtedy som este netusil ,co to "R" znamena/Zviezol som sa,pokrutil hlavou a povedal som,ze toto je co za hajtru?? Sucha spojka rachotila,motorka na rozbitom asfalte poskovala ako koza...no prvy dojem ....fuuuuj /teda az na motor a ten zvuk /.
Potom sme motorku postavili pred garaz na dvore,dali sme sedmicku dobreho vina,cigu posedeli a vtedy som sa poriadne zadival na to cervene cudo s napisom Ducati.Hovorim kamosovi,pocuj asi mi je..e,ale mne sa ta motorka strasne paci?! Po chvili som na nej sedel opat a zacal som mat taky divny pocit,ze sa mi paci viac a viac.... Skratka som sa zalubil do tej cervenej mrchy!!
Za tyzden stala u mna v garazi ,hoci som nebol presvedceny ci som taku motorku chcel,pretoze som viac cestovatel ako zavodnik,no napokon som si uvedomil a priznal chlapsky najma sam pred sebou,ze som ju kupil srdcom a nie rozumom.Az po par dnoch som zistil,ze som vlastne kupil klenot ktory ma mnoho luxusnych veci/ine brzdy,komplet podvozok v Ohlinse,kopec karbonu,zmeny na motore,atd/ proti seriovej verzii a ze to "R" tam nie je len tak zo srandy.Ducati sa velmi rychlo vryje pod kozu.Je to ako v tej znamej reklame na isty syteny napoj kavovej farby..."ked ju milujes nie je co riesit"
Zatial kazde prevezenie na nej bol fakt zazitok.Od brzd,cez podvozok a hravost motora atd.
Ja len dufam,ze sa nenaplni stare Talianske prislovie ze " Ducati je ako talianska zena.Kym je mlada tak je krasna a plna sily a energie,ale az zostarne...tak jej nepomoze ani najlepsi plasticky chirurg"!
Ale co na tom...Ked ju milujes nie je co riesit...
P.S. pre vsetkych co premyslaju nad kupou Ducki.. kupujte srdcom nie hlavou o to skor sa vam dostane pod kúži
Naposledy editováno 24.12.2011 22:42:04
pylot píše: Klasicka rejpava otazka po ktery by se to tady melo zvrtnout v hadku co je pravda a co neni pravda na povidackach o ducatkach? Jinak si nedokazu vysvetlit jak se me muze ptat dlouholetej majitel ducati na co si ma davat pozor. Ale jak myslis.
Jinak jako nevím, asi jsem měl zatím štěstí na dobrý kousky a zároveň trochu smůlu na předchozí majitele , protože co mi na Ducati někdo před tím sám nedoprasil, to zatím funguje skvěle... A to platí vlastně nejen u mě, ale i u kolegů, kteří tu u nás v okolí Ducati jezdí... A nebo tomu v devadesátých letech ještě dávali víc, jinak fakt nevím! Ale na ty šroubky si dám pozor, už se blížím ke 40ti tisícům km, tak by to už asi chtělo trochu podotahovat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |