měl jsem párkrát půjčenou GSXR750de K1-čku ,ano celkově je to neporovnatelné,ale do těch 8tis.ot u GSXR mě teda SV650 přišlo mnohem tahavější..zbytek jako brzdy,podvozek,tlumiče,jasně ve prospěch GSXR
Nicméně nad těch 8tis ot.to GSXR Jede a při 12 + letí,o tom žádná...
Zatím mě R4 ale stále nepřirostl k srdíčku a pro příští rok mě láká přestup na V2 ve stylu RSV 1000 či SP1 ( 2 )...
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
http://www.motorkar...irestorm-242201.html
Mohu napsat jen samé klady na řadový čtyřvál,před tím jsem měl jen hondy 929, a r1.
Na vtr mě baví užasný zvuk,daleko lepší posez, a to brždění motorem je neskutečný,slyšel sem žeto motorem dost brzdí ale až takhle to jsem fakt nečekal,jinak mě vtr oproti mašinkám co jsem měl přijde uplně zdechlé a snad tak o polovinu slabší,pořád jsem měl takový pocit že se tomu jet prostě nechce a musí seto tak nějak nutit.
Nic méně ujel sem naní jen 210 km ale myslím že řadový čtyřval je určitě lepší.Dík všem co psali ohledně spotřeby na vtr,není opravdu nijak hrozivá,nabral jsem 14 litru ujel 210 km a mám tam ještě ty dva políčka-to ale netuším kolik nato ještě ujedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
wiseco píše: Právě včera jsem zakoupil tuto vtr
http://www.motorkar...irestorm-242201.html
Mohu napsat jen samé klady na řadový čtyřvál,před tím jsem měl jen hondy 929, a r1.
Na vtr mě baví užasný zvuk,daleko lepší posez, a to brždění motorem je neskutečný,slyšel sem žeto motorem dost brzdí ale až takhle to jsem fakt nečekal,jinak mě vtr oproti mašinkám co jsem měl přijde uplně zdechlé a snad tak o polovinu slabší,pořád jsem měl takový pocit že se tomu jet prostě nechce a musí seto tak nějak nutit.
Nic méně ujel sem naní jen 210 km ale myslím že řadový čtyřval je určitě lepší.Dík všem co psali ohledně spotřeby na vtr,není opravdu nijak hrozivá,nabral jsem 14 litru ujel 210 km a mám tam ještě ty dva políčka-to ale netuším kolik nato ještě ujedu.
Takže gratuluji k VTR. To byl tuším poslední rok co se prodával,ne? pak nesmyslně Honda ukončila projekt V2. Snad nebudeš mít takové probémy si z čtyřválce zvyknout na dvouválec jako jsem měl já. Ale Ty máš 90° tam to je něco jiného. Na běžných 90°dvouválcích jsem neměl problém,ale na RSV s jeho Bicilindrico V60°jsem se půl sezóny doslova trápil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
italšrot píše: Takže gratuluji k VTR. To byl tuším poslední rok co se prodával,ne? pak nesmyslně Honda ukončila projekt V2. Snad nebudeš mít takové probémy si z čtyřválce zvyknout na dvouválec jako jsem měl já. Ale Ty máš 90° tam to je něco jiného. Na běžných 90°dvouválcích jsem neměl problém,ale na RSV s jeho Bicilindrico V60°jsem se půl sezóny doslova trápil.
no popravdě po rsv jsem taky koukal ale chtěl jsem fakt již něco pohodlnějšího.Ve dvouválcích začínám tak netuším co dělá v 60°
1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Jack82 píše: mě ty 4-válce prostě nebavěj. jediný místo kde bych to snesl je cesťák nebo okruhovka. ale je fakt že 2V to chce aspon 1000cc, lépe 1200, tam to má smysl ty kubíky navíc. takovej diavel, tam by nikomu výkon nechyběl, ani zmrzlinářům na R4 1000, za to ručim, hypergalaktickej pohon ta testastretta 1198. jinak 0-100 to má s protiprokluzem asi za 2,5s
celkem hezkej sen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Bubrak ZX10R píše: celkem hezkej sen
co přesně? jestli myslíš diavela, jel jsi na tom?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Jack82 píše: co přesně? jestli myslíš diavela, jel jsi na tom?
nejel, ale preci 160 koni bude znat oproti 210 u R4 1000, mi nerikej ze ne to je 50 rozdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Bubrak ZX10R píše: nejel, ale preci 160 koni bude znat oproti 210 u R4 1000, mi nerikej ze ne to je 50 rozdil
nevim o tom že by nějaká R4 měla v sérii 210k. pokud nepočítám BMW tak se to motá 170-190. to co nemá 1198 na koních to má na krouťáku. a diavel není o absolutní rychlosti ale o tahu kdekoli, brutálnim tahu. ten motor vystřeluje od 3000, to žádnej litr R4 neumí. koho zajímá 30k někde ve 12000? ale to je jedno, nemá cenu se hádat. ten motor je nejvíc na čem jsem kdy jel, celkově, treba b-king je proti tomu tezká nuda, sterilita, trapnost. asi jede ve finále o chloupek víc (ne o moc) ale je to o nicem, ta vyladena testastretta v diavelu je prostě božská. jdi se svézt a uvidíš
Jack82 píše: nevim o tom že by nějaká R4 měla v sérii 210k. pokud nepočítám BMW tak se to motá 170-190. to co nemá 1198 na koních to má na krouťáku. a diavel není o absolutní rychlosti ale o tahu kdekoli, brutálnim tahu. ten motor vystřeluje od 3000, to žádnej litr R4 neumí. koho zajímá 30k někde ve 12000? ale to je jedno, nemá cenu se hádat. ten motor je nejvíc na čem jsem kdy jel, celkově, treba b-king je proti tomu tezká nuda, sterilita, trapnost. asi jede ve finále o chloupek víc (ne o moc) ale je to o nicem, ta vyladena testastretta v diavelu je prostě božská. jdi se svézt a uvidíš
no tak nepis ze nebudou chybet kone z R4, a pak ty kone najednou vlastne nikoho nezajimaj prave ze na R4 je nejzajimavejsi to co se deje nahore, tak to najednou neshazuj ze to nikoho nezajima, lidi to maj prave proto navic je ten diavel o 40kg tezsi
nerikam ze to nejede, proste to taha dole, to umi spousta motorek a 2.5 mel uz starej Bandit 1200
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 12.05.2011 21:26:50
Jack82 píše: starej bandit nevim ale svyho casu best byla Inazuma 1200 (asi jiny prevody) s 2,8s. Predtim ZZR1100 2,9s. A ted Diavel 2,7 a nějakej pilot myslim že Xaus s tim dal 2,5s čet sem promo a je to svět. rekord
vis co zajet se da vselicos, ja kdysi cetl o R1 s 2.27 , ale kdovi no ono je to spis o stavbe motorky nez o vykonu/kroutaku, kdyz je motka dlouha, tak muze pouzit vic vykonu na akceleraci nez kdyz je kratka
já přešla z naháče 2V od Kawasaki (ER6n 650) na ZX6R 2010 a jsem nadšená. Záleží ale, co od toho čekáš ty. Na pohodový cestování je samozřejmě lepší naháč, je tam jinej posez, širší řidítka, tolik nebolí záda, ruce, zmrzlina je o jiným ježdění a taky o adrenalinu. S tlumičem řízení je pro mě mnohem líp ovladatelná, má lepší nástup brzd, úžasnej nástup výkonu od středních otáček... U naháče mi byl sympatickej (i přes malej výkon) poměrně slušnej krouťák, ta ninja to ale zase dohání koňma, takže tě nebude nic brzdit. Oceňuju i delší rychlosti - kde jsem dřív na 2V vystřídala tři rychlostní stupně, to na 4V odjedu na dvojku. Hodí se to hlavně, když si chceš projíždět zatáčky - nemusíš pořád lovit rychlosti a hlídat, kterou tam zrovna máš a zda je to ta správná, aby tě v druhý půlce zatáčky vytáhla...
Na naháči to taky dost foukalo, to u kapotovaný motky odpadá.
A jakmile si zvykneš na vyšší výkon, hůř se pak budeš vracet k slabší mašině...já to tak aspoň mám.
Jsou to jen laický postřehy, ale snad ti při rozhodování pomůžou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Jack82 píše: starej bandit nevim ale svyho casu best byla Inazuma 1200 (asi jiny prevody) s 2,8s. Predtim ZZR1100 2,9s. A ted Diavel 2,7 a nějakej pilot myslim že Xaus s tim dal 2,5s čet sem promo a je to svět. rekord
http://www.motorkari.cz/video/zajimava-videa/diavel-vs-v-max-na-ctvrt-mile-18528.html
hele 11 vterin na 1/4 mile, to je hodne velka tragedie, cekal sem minimalne 10.0 podle parametru, ale ted je videt, ze to vubec, ale vubec nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Bubrak ZX10R píše: http://www.motorkari.cz/video/zajimava-videa/diavel-vs-v-max-na-ctvrt-mile-18528.html
hele 11 vterin na 1/4 mile, to je hodne velka tragedie, cekal sem minimalne 10.0 podle parametru, ale ted je videt, ze to vubec, ale vubec nejede
A cos dal ty frajírku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Sefo píše: A cos dal ty frajírku?
10.36 s nefunkcnima 3 ventilama, ale je to na toho na koho reaguju protoze psal, ze vykon litru nikomu nebude chybet kdyz pojede na Diavelu, ale opet je videt ze to je nesmysl, ta motka vypali ale pak uz nejede, podle me musi na startu hodne ziskat diky tomu ze je dlouha a ma kroutak dole, ale ze ma 11sec a cilovou rychlost jen 210 je opravdu slabota hrozna
treba S1000RR v serii sem ted videl na vlastni oci s 9.7 a v cili 246
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
No taky bych to chtěl zkusit, ale ta maximálka mi přijde fakt málo...to nechápu...jenom 210...to je divný
jinak tenhle sprint z nuly... u extra silnejch sport motorek tam bude zasadni rozdil v tom jak se umi rozjet pilot, tezka dlouha motorka bude asi na start jednodussi...
Naposledy editováno 20.05.2011 14:59:55
Sefo píše: Bubrak ZX10R> Hmm, tak to jsou ty ventily asi k ničemu :))
No taky bych to chtěl zkusit, ale ta maximálka mi přijde fakt málo...to nechápu...jenom 210...to je divný
ber že to je nahatá motorka s odporem jak autobus. nad 200 máš pocit že z toho uletíš. tah v běžných rychlostech na silnici je impozantní dokud se tě nepokouší sundat odpor větru. když za to drapneš na výjezdu ze zatáčky dejme tomu na trojku z 80, tak tě to vyfoukne na 180 v cuku letu, víc neni potřeba, zmizíš všemu. a díky kontrole trakce se dá zatáhnout naplno velmi velmi brzy v zatáčce, co si na žádný zmrzlině bez toho udělátka a navíc s krátkym rozvorem nedovolíš, takže asi tak
Naposledy editováno 20.05.2011 17:04:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
wiseco píše: no popravdě po rsv jsem taky koukal ale chtěl jsem fakt již něco pohodlnějšího.Ve dvouválcích začínám tak netuším co dělá v 60°
V60° je taková nevrlejší a vyžaduje držet víc pod krkem než V90°, která je taková víc do "pohody"(menší vibrace, míň ucukaná při nižších otáčkách)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
dewwil píše: V60° je taková nevrlejší a vyžaduje držet víc pod krkem než V90°, která je taková víc do "pohody"(menší vibrace, míň ucukaná při nižších otáčkách)
covece, tak to ja to mel uplne opacne.......po tuonu 08 mam S4Rs a v zakladu tunak mnohem min ucukanej v nizkejch a takovej celej klidnejsi mi pripadal....ted uz teda zadny cukani neni - je to trosku upraveny....ale ta divokost se jeste zvysila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??
Naposledy editováno 19.12.2011 20:02:38
2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 43 | 1.10.2024 v 19:29 Animals21 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |