Naposledy editováno 01.03.2014 09:43:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
Larry píše:
tohle mohli třeba v Dymokurech zkusit
jedno kolo za safety, aby každý věděl že koleje sou plné vody
A ty dvě kola zahřívací kola byla k čemu ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
johny804 píše: Trochu si nerozumíme s místem, měl jsem na mysli vnějšek v kudrnáčovce u bilbordu Tam kde myslíš ty, tak se to za několik let hodně posunulo, ta zakázaná zona !!!
U bilboardu OK, opravdu jsem měl na mysli prostor nad výjezdem z kempu.Tam bych žádný pevný stavby fakt nestavěl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
AKRO píše: matrixbiker> Úplně k....ničemu!
až přijdeš do Hořic na IRRC 2015,obejdi si depo a zeptej se jezdců IRRC
zda mají stejnej názor jako ty...
při rozpravě,kterou vedl Kamil, kde jim na mapce ukazoval jednotlivé úseky. padlo toto rozhodnutí a oni to brali
ani jeden neřekl,že je to na nic
za mě to byl bezpečnostní prvek
a pak taky ferovej krok vůči nim, aby nebyli tak moc handicapovaní neznalostí tratě
Naposledy editováno 03.10.2014 09:06:32
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH + ČTT 2014
Pokud pojedou jezdci naštosovaný za safetycarem, tak to bude k ničemu, protože neuvidí nic víc než vodu a chumel jezdců před sebou. Pak někdo z nich spadne a bude to jak kuželky. Jezdci mají rozdílnou výkonnost, takže na ty ve předu pojede pomalu, aby něco vyzkoušeli a ti v zadu zas nebudou stíhat. Nějak nevidím tu výhodu oproti dvoum zahřívacím kolům.
Naposledy editováno 03.10.2014 11:27:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH + ČTT 2014
já že se taky tady řešilo, proč se jely u nás 3 kola za safety
mně vadí jiná věc:když mi není něco jasný tak se zeptám přímo na závodech např lidí co mají vysílačku a pod
a ne že tupě držím škopek u tratě a po závodech jsem super klávesnicový odborník na vše kolem závodů
Safety car je pro jízdu ve vleku, takže !za sebou!. Rovinka v Dymokurech má 800m a pokud někdo vzadu spadne, tak těm před ním nepomůže ani několik metrů rozestupu. Mnohem lepší je dát jezdcům 2 kola na seznámení vlastním tempem, ale to ty stejně odmítáš pochopit.
Nechápu proč bych se měl ptát lidí co mají vysílačku a hlavně na co ???
Vysílačku mají hlavně traťáci a pořadatelé a ti mají spoustu jiné práce, než odpovídat na dotazy. Věř mi, když tupě fotím se škopkem v ruce, tak s nimi nějaké to slovo prohodím.
Naposledy editováno 03.10.2014 17:52:47