zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Otázka jestli to vadí :-B
Naposledy editováno 23.04.2018 13:29:47
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.ebay.de/...wFr0uk3k81T7LFLWIyCw
6 koní navíc by se hodilo:) Nemá bohužel doručení do čr. Napsal jsem mu, jestli by neudělal vyjimku. Jinak doufám, že se nejedná jen o klemu na kontakt u spojkové páčky.
Naposledy editováno 01.05.2018 09:36:18
Každý koník by se hodil.
Věřím, že tříkilo válec už by dokázal něco přidat.
Měl jsem CRF 2014 a teď mám 2018, rozdíl po montáži cajků (ejk,filtr) na zvýšení výkonu je znát.
Jezdí to lépe než předchozí model. Ještě potřebuju tak 2 koně a jsem spoky. Válec je pro mě moc velký zásah u tak nového stroje.
PS. určitě bych se zeptal jakým způsobem docílí nárůstu 6k. Pochopil bych kdyby nakrmil jednotku powercommanderem EJK a tím co pošle vyřadil lambda sondu aby "nalhala" stále ideální směs, aby do toho ŘJ nekecala. Jiná úprava mě nenapadá.
Koupím orig zadní díl výfuku na CRF2017, případně na Rally na POKUSY.
Naposledy editováno 02.05.2018 13:50:26
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Až zjistíš v čem spočívá ta úprava konektorem, tak dej vedět, CRF by mělo být obdobné.
Naposledy editováno 03.05.2018 21:10:53
Ladit lze pouze v případě, že se navíc změní odfuk spalin výfukem, nebo zvětší sání, pak je ještě možnost směs vyrovnat.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jinak 300kit už mám v Praze a čekám na proclení. Jak dlouho to tak může trvat? Až budu mít 300ccm, tak teprve nechám znovu naladit ECU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
spacy píše: nokia321> vychytávka na výkon už přišla, ale je to jen návod, jak změnou drátů u ECU otevřít jednotku. Ma to zhruba stejný efekt, jak ten klem na spojkovém spínači.
Jinak 300kit už mám v Praze a čekám na proclení. Jak dlouho to tak může trvat? Až budu mít 300ccm, tak teprve nechám znovu naladit ECU.
Proclení jak kdy, ale když jim dáš fofr podklady je to jeden až dva dny.
Kdyby ta vychytávka fungovala na CRF, tak beru.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
robert-36 píše: zdravím všechny,nedělal někdo na crf250l zvýšení řídítek?? lanka a hadice jsou org. dost napnuté a zdvižení na nástavce moc nejde,nemá někdo radu? co tam dát ?? díky všem za případné info.
No problém +3cm vše stačilo.
Na pravé straně jsem elektriku musel stáhnou páskou o fous vejš mimo ten háček, ale jinak to nebylo nějak napnuté.
Naposledy editováno 16.05.2018 20:16:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Že bych začal uvažovat :) bylo by luxus z toho vydojit o fous víc výkonu, pak už by to bylo úplně podle představ na moje jezdění.
Přešel jsem na 2017 a po úpravách fakt víc jede ale až ve vyšších otáčkách. Ještě potřebuju nabrat trochu spodek.
Chtěl bych koupit jiný seriový výfuk 2017 a vyfouknout kat jako ty. Mám tlumič na 2014 ale ten má trubku jak s fichtla, takže do svodu by nepasoval.
Myslíš že ten materiál válce s China bude kvalitní?
S tou DRZ bych věřil. Měl jsem dávno sériovou drz 400s a žádná sláva to bez úprav nebyla.
Naposledy editováno 17.05.2018 07:17:08
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ps: tak uz to na ten novy valec blafe.zatim jsem to jen nechal zahrat na provozni teplotu a do zitra bude chladnout.chytlo to na drb.
PS:
Nokia, ptal jsi se, co ta přestavba obnáší:
Shodit sedlo, nadrž, dekl hlavy-jak když chceš kontrolovat ventily.
Demontáž:
vypustit fridex (1x šroubek M6)
odpojit hadici chlazení a odvzdušnění hlavy
odmontovat trubičku oleje (1xšroubek) a
výfuk (2x M8)
vymontovat vačky (8x M6)
odpojit vstřikování (1x šroubek)
povolit hlavu 4x šroub+2x M6,
Přehodit válec a píst, vylovit z motoru spadlou pružinku napínáku, spadlý vystřeďovací valeček hlavy a vylovit spadlou podložku od šroubu hlavy.
A všechno zase smontovat.
Ještě jsem provedl první kontrolu ventilů (najeto 10500km) a všechny v toleranci.
Časově bych to viděl 1 hodina demontáž+1h montáž
Naposledy editováno 18.05.2018 11:31:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Už tam jde cítit ten správnej pocit, kdy mě motorka zatahá za ruce😊
Trochu mně “houpe“ volnoběh, ale snad si to jednotka ošahá a spraví se to samo.
Jinak životnosti bych se nebal. Klx250 a klx300 se liší jen válcem, zbytek motoru (spodek) je shodnej.
Loncin vyrábí 300cc v licenci. https://www.english.../product/5627603948/
můj motor po přestavbě:
Naposledy editováno 18.05.2018 08:05:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 272 | Včera v 12:31 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |