kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Tifone píše: Po letosnim zazitku na motosalonu s podobnymi akcemi koncim. "Milion" lidi z toho vetsina jen zberaci letaku maminky s kocarkama s malejma rozmazlenejma parchatama to na me teda fakt neni. Bez sance si motorku prohlednout bez strkani a pomalu slapani jednoho na druheho Peklo. Jedine pozitivum setkani s par lidickama. Jinak hovno
proto na vystavu uz nekolik let nejezdim,je to o nicem masova akce nic si v klidu neprohlednes ja byl v Holesovicich na vystave Těla v sobotu lidi akorat proste pohoda a kdyz se budu chtit jet podivat na motorky zajedu do Ducati nebo na Vrbovku a tam toho je habadej..2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Hele taky mi to hlava nebere, ale funguje to... E: pokud jsou třeba už unavený futra ve vidlích tak na jednu stranu gufera může kluzák víc tlačit a na jaře už to začne chcát, fakt netuším, ale co vím tak Kayaba z R1 03 má hodně podobnou koncepci vnitřku vidlí jak Ohlins...
a tak to je spíš ale takovej příklad jakože dojezdim sezonu,kdy mam už načatý vidle zhruba do tý hrany,kdy ještě nějak fungujou,aniž bych si něčeho všim a na jaře se to projeví..Jako údržba kluzáků/stěrek ,ale tohle se mi fakt nezdá.Dyk při jízdě to dostává takový mrdy,odolává to velkotlakům na všechny možný strany atd. a pak by tomu měl vadit nevinnej odpočinek.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: a tak to je spíš ale takovej příklad jakože dojezdim sezonu,kdy mam už načatý vidle zhruba do tý hrany,kdy ještě nějak fungujou,aniž bych si něčeho všim a na jaře se to projeví..Jako údržba kluzáků/stěrek ,ale tohle se mi fakt nezdá.Dyk při jízdě to dostává takový mrdy,odolává to velkotlakům na všechny možný strany atd. a pak by tomu měl vadit nevinnej odpočinek.
No v sezoně jezdíš a gufero je gumový a jakmile nejezdíš tak kluzák tlačí na gufero na jednom místě kde se vytlačí víc a ještě k tomu výkyvy teplot, pokud neparkuješ ve vyhřívaný místnosti a je vymalováno, většinou začne chcát první levá vidle, jiný vysvětlení proto já nemám... Ono ty Ohlinsy jsou náchylný na údržbu, v manuálu na RSV1000R Factory píšou nějak, že na okruhu se maj dělat při 700 km nájezdu a na silnici snad po 7000km nebo po roce... Nějak tak to tam píšou, bratrovi jsem je dělal preventivně každý jaro..., když se to neudělalo tak po první vyjížďce začly chcát, musí nám říct Mileek jak to je, ten má Ohlinsy na všem...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jen takovej postřeh. Neni potřeba dávat olej Ohlins. Je to totiž Motorex balený pro kluky Švedský pod jejich značkou. Ověřeno v laboratoři
a jakej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tak jsem si v sobotu v Letňanech chtěl prohlídnout nový SS a rozhodnout se,jestli jako jo nebo jako ne ale celou dobu se po tom motocyklu válela nějaká blondýna. Pak jsem se tam vrátil a nevím, jestli tam byla ještě nebo už zas ale oblejzat to, když je na tom polonahá ženská jsem se styděl i já
Naprosto stejnej "zážitek"
Bejt tam sám tak se klidně juknu ale manželce se to až tak nepozdávalo
Naposledy editováno 06.03.2017 16:31:19
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Plast a laminát nejsou kamarádi... dej to zavařit
jako ze se to nespoji nebo proc chci to jen zesilit mam to dost rozlamane..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: No v sezoně jezdíš a gufero je gumový a jakmile nejezdíš tak kluzák tlačí na gufero na jednom místě kde se vytlačí víc a ještě k tomu výkyvy teplot, pokud neparkuješ ve vyhřívaný místnosti a je vymalováno, většinou začne chcát první levá vidle, jiný vysvětlení proto já nemám... Ono ty Ohlinsy jsou náchylný na údržbu, v manuálu na RSV1000R Factory píšou nějak, že na okruhu se maj dělat při 700 km nájezdu a na silnici snad po 7000km nebo po roce... Nějak tak to tam píšou, bratrovi jsem je dělal preventivně každý jaro..., když se to neudělalo tak po první vyjížďce začly chcát, musí nám říct Mileek jak to je, ten má Ohlinsy na všem...
Jo, je to tak z 90% pravda... když jsem kdysi nechával motky přes zimu na bočáku, tak každé jaro chcala levá vidle. V garáži, kde je i v mrazech pořád cca 15 stupňů... A to s olejem ohlins, agip, motul a ipone. S guferama NOK (origo), ariete, athena i allballs. Jediné, co vydrželo, tak gufera NAK, ale to už jsem stavěl motorky aspoň na zadní stojan, tudiž byly vidle rovně, takže nějaké superzázračné schopnosti se jim přisuzovat nedají
Teď na zimu povolím pružiny a vyvěsím... a na jaře, i když netečou, stejně dělám znova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: jako ze se to nespoji nebo proc chci to jen zesilit mam to dost rozlamane..
Předpokládal jsem,že zavařený to uz máš. Bez toho to nemá cenu dělat. Laminát jen jako vyztužení. Jestli se to bude kamarádit nebo ne,to musis vyzkouset. Teoreticky ne ale uz jsem viděl i kapoty,kde laminát drzel fest. Cim a jak to bylo delany ale nevim.
honzabiker píše: Tak jsem si v sobotu v Letňanech chtěl prohlídnout nový SS a rozhodnout se,jestli jako jo nebo jako ne ale celou dobu se po tom motocyklu válela nějaká blondýna. Pak jsem se tam vrátil a nevím, jestli tam byla ještě nebo už zas ale oblejzat to, když je na tom polonahá ženská jsem se styděl i já
já byl ve dvou případech, Triumph bober a SSo prostě drzej...
řekl jsem každé slečně jestli by nemohla aspoň roztáhnout nohy, abych viděl něco z motoru, anebo slézt z motorky ...
ani jedna z ní slézt nemohla ...ale nohy mi vždy roztáhla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 06.03.2017 21:59:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
já mám předek už dělanej 2x... origo vydržely 32tkm...podruhý jsem je nechal v 60 udělat preventivně, ještě netekly. Pokaždý Öhlins sada tesnění...