paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

29.10.2011 v 23:41
Že je čína levná ví každý. Že je to šmejd ví taky každý. Ví ale někdo o nějaké čínské značce/továrně, která nedělá kyvky z bláta, kapoty z papundeklu, elektriku ze špagátů na prádlo a brzdy z tvarohu a na které neupadnou po 10-ti metrech jízdy všechny šrouby a kola?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

4.11.2011 v 13:30 | Nahoru | #241

callowsick píše: Copo: je fajn, že se nedáš otrávit touhle přehlídkou on-line ubohosti některejch typů
koukal jsem na tvý příspěvky i profil a je vidět, že jsi srdcař. a to se počítá

mne je uplne jedno na com jazdim, nedufal som, ze mi bude motorka tak dobre jazdit. Napisal som svoje skusenosti s cinou a slusny najazd som urobil v sezone. Ako turistovi mi zatial staci. Moju pravdu mi nikto nezoberie. Do 110 km/h slusne ide a je aj pohodlna, po 750km v sedle som necitil ziadnu unavu. Jazdi to bez vibracii a zere to moc malo. Origo gumy som mal vyborne, nemusel som menit. Ratal som s tym, ze po kupe pneu vymenim, ale nebolo vobec treba. Menil som po 12 000km.
Tak ako som uz pisal: Nieje kazde hovno hovnom. S tej istej fabriky z ciny pouziva motor jawa do 250 a predala svoje meno presne tej istej cinskej motorke co mam. V zahranici sa predava pod menom Regal Raptor /origo nazov/ a aj ako Jawa 350 Ruta 40. Takze nemoze to byt uplna sracka motorka, kedze taky vyznamny vyrobca JAWA prenechal meno inej znacke.
Motorka si vyzaduje castejsie vizualne kontroly, ale len ako preventivne. Zo zaciatku som castejsie pozeral, ci je vsetko o.k, ale casom som prestal, nebolo treba.
Ja som spokojny. Mozem len doporucit tuto motorku, len skoda, ze uz dovozca sa na tento typ vyprdol a nedoviezol a nie len na tento typ, ale aj na iny. Hadam do novej sezony daco zase dovezu, nech je nas viac

test motorky:

4.11.2011 v 17:36 | Nahoru | #242

copo píše: Takze nemoze to byt uplna sracka motorka, kedze taky vyznamny vyrobca JAWA prenechal meno inej znacke.

Už vím co je copo, JE TO KLAUN!

Ty jo ty fakt bavíš, úplně si mě rozsekal. Toto bol naozaj hektofór dňa, ďakujem

4.11.2011 v 19:40 | Nahoru | #243

dr.rath píše: Už vím co je copo, JE TO KLAUN!

daj vysvetlenie, preco klaun? A kde je ten for podla teba! To ze som napisal, ze jawa 250 je cina, napriklad!

Naposledy editováno 04.11.2011 19:53:13

4.11.2011 v 19:51 | Nahoru | #244
Ano, jezdím na Yuki CSR 250 a neni mi 16! Předtím jsem sedlal Inazumu poté SV 650 no a teď jezdím na Yukině - jasně, že nebudu tvrdit, že je Yukina lepší - koupil jsem ji z finanční nouze! Ale zjišťuju, že mi STAČÍ!!! A frfňálci ať si tady blemcaji, co chtěji!

4.11.2011 v 20:01 | Nahoru | #245

Roman_78 píše: Ahahahah zase se tu sešlo spousta ubožáků, kteří si velikost přirození nahrazujou pořizovací hodnotou své dvoukolky!

Kolik máš najeto?

4.11.2011 v 22:59 | Nahoru | #246

2 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

5.11.2011 v 06:35 | Nahoru | #247
maestro hnida, zakladatel temy sa vyhyba odpovedi!!!!!!!!!!

5.11.2011 v 10:00 | Nahoru | #248
Dr.Rath, chod do prdele, ja som na Copovej SPT šiel, ide to fajn. Posed je uvoľnený, široké riadidlá, motor ide na ten objem obstojne, do tých 100 to ide plynule, viac som nešiel. Brzdí to, pruží to, dokonca aj tlmí. A spotreba je jak na skútri.

5.11.2011 v 10:03 | Nahoru | #249

copo píše: No ak by mal niekto pochybnosti, ze jawa pouziva cinsky produkt, tak nech sa paci! Takze, nie kazda cina je srot, kedze taky svetovy renomovany vyrobca pouzica aj cinu a prenechal autorske prava na meno aj cinanom na predaj cinskeho produktu vo svete!

5.11.2011 v 13:42 | Nahoru | #250

PetrXX píše: No, tobě asi nedošlo, že humorné (i když k pláči) je ohánět se argumentem kvality ve spojení s použitím značky JAWA.. protože tu jsem viděl ofiko nalepenou na takových mrdkách z číny, že Janeček musí rotovat v hrobě.

5.11.2011 v 15:28 | Nahoru | #251
Kilo jede v pohodě i můj deset let starej skútr Scarabeo 150,to neni na 350-ku moc velkej výkon...

5.11.2011 v 16:14 | Nahoru | #252

copo píše: maestro hnida, zakladatel temy sa vyhyba odpovedi!!!!!!!!!!

Klaun a Mišo Vtipkár dohromady, vždyť to říkám

Jawa a světový renomovaný výrobce! Tak to je perla všech perel! Ještě něco prosím, třeba tu o Červené karkulce, ať je nějaká sranda Wow, to jsem se zase nasmál

Ty joudo, že Jawa požívá čínské motory ví i dítě v mateřské školce. Ale je to spíš k pláči.

5.11.2011 v 18:17 | Nahoru | #253
Loncin xm 125

5.11.2011 v 18:24 | Nahoru | #254

SuperSic58 píše: Já sem se svym číňanem spokojen, už 3 a půl roku a 280mth čistej off a je uplně v pohodě. A že si to furt nějak upravuju a zlepšuju, no a? Baví mě to A to jako japonce si nikdo snad neupravuje nebo co? Některý lidi fakt melou hrozný nesmysly... A řeči typu rám z bláta, elektrika ze špagátů, praskající plasty atd. tomu se musim smát, to neznám Druhá věc je, že moto, kterou sem chtěl, nikdo jinej, než číňani nedělaj
Za třetí, dost se musim smát kecum typu raději ojetej japonec bla bla. Takovejch znám, co koupili za třicítku olítanej vrak před smrtí a pak jim zbyly akorát oči pro pláč když se to vysralo...

5.11.2011 v 20:00 | Nahoru | #255

copo píše: čo si ty videl, to mňa nezaujíma. Ja som napísal fakty ktoré sú relevantné. A to že niekto kdo ma nasrané v hlave to nechápe, tak to je jeho problém

Ne, ty tvrdíš, že čína musí být zákonitě kvalitní, protože se honosí samolepkou Jawa. A coby Jawa se dnes olepují takové vraky, že to je k pláči, tudíž tvá argumentace v tomto směru stojí na vodě.

edit: takovéto a podobné sračky se dnes honosí kdysi světovou značkou. Ale chápu argument, že tě to nezajímá.

Naposledy editováno 05.11.2011 20:05:02

5.11.2011 v 20:09 | Nahoru | #256

5.11.2011 v 20:24 | Nahoru | #257
naco si potom pyta niekto kdo ma nasrane v hlave typ, ked si nenecha poradit. Tomu hnidakovi ide len o jedno, pizovat a rypat!!!!!!!!!

Dovi, dopo!!!

A Jawka je svetovy vyrobca, kedze ma svoje produkty po celom svete a su celosvetove kluby. KEby bola Jawka len domaci predajca a nevyvazal by, tak by som to nepisal. Proste produkty ma Jawa po celom svete a nedavno sa pre svet vyrabalo kopec novych 2T 350, ale mimo EU. Je mozne, ze vyroba este teraz bezi vo velkom. Co sa tyka novej 660ky, tak sa nevyraba kvoly 2T 350.
Kdo ma pochybnosti, tak nech si objedna novu 660 a bude prekvapeny, ze si pekne pocka

5.11.2011 v 20:34 | Nahoru | #258

Georgeczk2 píše: Já mám iphone4 a šlape Měl jsem čínskou čtyřkolku,110ku,koupil jsem jí dětem a víc jsem se v tom hrabal,než to jezdilo...elektrika,sváry,čepy,silembloky,všechno na pi*u.Akorát motor držel...když to jelo,tak jako dělo

bohuzial ATV 110 su poloprodukty, ale motore na nich su fajn drzaky. Zopar tych ATV 110-125 som poupravoval. Stacilo na nich urobit komplet rozborku a zborku. Skontrolovat elektriku, vystuzit niektore nosne casti a do vsetych capov povkladat vysustruzene vlozky, hodit ramu dobry nastrek,poprevarat zvary a vymenit retaz. Ivesticia 100-150 Eur aj s robotou a ATV sa tak rychlo nerozpadne. Celkom som si na prerabkach dobre zarobil a majitelia ATV su spokojny.
Zial za tie peniaze za novu nikto nemoze cakat velku vydrz. Trochu zainvestovat pri nich trebalo

5.11.2011 v 23:23 | Nahoru | #259
Některy témata fakt stojiou za to!
Ale když už čínu tak nějakyho Loncina

5.11.2011 v 23:27 | Nahoru | #260

RAAF_96 píše: Loncin xm 125

...už jsem to tu někde psal,...projel jsem se na 200-tovce a byl jsem mile překvapen.Jelo to pěkně a celkově to je slušně udělaná motka.

6.11.2011 v 11:14 | Nahoru | #261
copo> jawa je možná světové historické jméno, ale se svou výrobou kolem jednoho tisíce ročně se jedná o garážovového výrobce

6.11.2011 v 11:32 | Nahoru | #262

lukyky píše: Některy témata fakt stojiou za to!
Ale když už čínu tak nějakyho Loncina

Tak tak mám a naprostá spokojenost

6.11.2011 v 15:11 | Nahoru | #263
O jedné kvalitní číně bych věděl ,moje bývalá aprilia scarabeo 200 měla pod plastovým krytem na rámu nálepku "made in china" a můžu potvrdit najeto 12tkm bez jediného problému a zpracování kvalitní.A to jsem si myslel,že kupuji itala,pak jsem koupil hondu SH300i s tím,že japonce a ejhle v papírech made in italy ,čert aby se v tom vyznal

6.11.2011 v 16:07 | Nahoru | #264

Marex píše: Nejlepší Číňan je Korejec. Tam je ale problém ceny vyšroubované německým překupníkem.... takže koupit v Německu.

Njn, ta moje by v raichu asi vyšla levněji...

6.11.2011 v 22:29 | Nahoru | #265

Janek píše: pesastor>
Je dobrý nemít předsudky, čína umí i dobrý věci.
Doktorskej, napiš aspoň jaký druh moto chceš - silnice, enduro, cross, čopr, ....

dobrý věci, to myslíš zbraně hromadnýho ničení?

7.11.2011 v 09:24 | Nahoru | #266

Wiblyz píše: Vsimni si, ze rikas to samy, akorat z druhy strany. Ja mel ojetejch masin nekolik a nikdy jsem za zadnou nedal vic jak 40 tycek. Jsou to presne ty olitany vrany, ktery myslis. Vsechno co kdy bylo potreba byla jen pravidelna vymena spotrebaku. U takhle starejch motorek uz jsou akorat dve kategorie: ty udrzovany a ty mrtvy. Pokud znas "takovejch", ktery koupili olitanej vrak, tak asi neznas moc lidi, kteri by se v motorkach vyznali. Je mi jasny, ze kdyby meli Cinani zadani udelat motorku za 200, tak by taky asi byla jinde nez za 30 - to je logicky. Kazdopadne by mne sralo porad delat neco na novy motorce, protoze nekdo musel nebo chtel setrit pri vyrobe - at uz v technologii, dilech a nebo byl lempl. Typek od nas z prace ted koupil takovou tu silnicni cikskou 250 ccm ctyrkolu a kdyby mi to nerikal, co vsechno mu odeslo a s cim byl uz na reklamaci, tak bych tomu sam neveril.

Já to nereklamoval ani jednou Jasně, že ne každá olítaná jap. motka za 30 nebude vrak v poločasu rozpadu, ale uznej, že většina bude, navíc na českym bazarovym trhu, kde je většina motorek zpytlíkovaný totálky nebo zanedbaný klekypetry. I za 150 tis. mužeš koupit těžkej průser, když nemáš tolik zkušeností. Co si kdo ze známejch koupil, je jejich věc, jen řikám, co vim. Já sem chtěl rychle na něčem jednoduchym lehoučkym blbnout v terénu a měl sem zbytečnejch jen 25 tis. Čína byla jasná a jediná volba. Čéče už ani jinou motorku nechci jednoduchoučký, uplný hovno spotřeba, díly za babku, pěkně to jede, neni co řešit

7.11.2011 v 10:07 | Nahoru | #267

JohnyNSR píše: dobrý věci, to myslíš zbraně hromadnýho ničení?

Žij dál blaze ve svý nevědomosti .
Jinak ty považuješ zbraně hromadnýho ničení za dobrý věci??? To musíš být opravdu kretén .

7.11.2011 v 12:02 | Nahoru | #268
Myslim, že špatnou pověst čínskejch motorek vytvářej hlavně čeští dovozci a prodejci, který jsou z většiny naprostý motocyklový analfabeti a diletanti. S několika jsem měl tu čest, někteří absolutně nevěděli, která bije, chováním typický český arogantní prase a některým by snad měli odebrat občanky a zavřít do Dobřan. Jednoho jsem přistihl jak na krámě "montoval" jedno X-motos a dám krk za to, že cvičenej šimpanz by ho moh učit, byla to podívaná vskutku iritující a já nevěděl, zda se smát, plakat nebo ten uzlíček neštěstí dorazit kladivem(syky a kladivo byly jedinej nástroj, kterej používal...)

2 reakcí na tento příspěvek Dejte mi tip na kvalitní čínskou motorku

7.11.2011 v 12:19 | Nahoru | #269
Taky si myslím,že čína dělá kvalitní a spolehlivý motorky.Nebýt těch bohatejch českejch čůráků,co to zmastí při dovozu,tak to funguje na věky! servisáky patří postřílet

7.11.2011 v 13:55 | Nahoru | #270

prackarr píše: servisáky patří postřílet

Nevím jak spolehlivé jsou čínské motorky, já měl kdysi korejskou (Hyosung GT 650 Comet). Nejdřív odešla vodní pumpa, protože chladící systém vykazoval značné úbytky kapaliny a došlo k přehřívání motoru, což nevhodně umístěné čidlo nezaregistrovalo. Problémy s vodní pumpou se pak opakovaly, voda prosakovala ven kolem příruby. Kolem víka spojky tekl olej, to naštěstí vyřešilo nové těsnění. Pak začaly problémy z přední brzdou, buď brzdila pořád, nebo vůbec ne. Nato odešel alternátor, motorka jela jen na baterku, takže mi chcípla na křižovatce a už jsem to nenahodil, oživit se mi jí nepovedlo. Musel jsem koupit novou. Patrně vlivem vibrací praskl svár na bandasce u předního držáku, takže z toho nakonec tekl i benzín. No a ve finále se na zadním válci potkaly ventily, což vedlo k destrukci motoru. To vše v průběhu 12-ti tis. ujetých km. Naštěstí se mi to pak po záruční opravě motoru podařilo prodat, koupil jsem si Hondu CBF 100 a od té doby jsem měl pokoj.