Téma: Nové 450-tky
Myslel som, že CF Moto 450 MT bude ten očakávaný jednorožec ktorého si kúpim, ale sklamal. Zabili ho hmotnosťou!! Teraz čakám na parametre nových strojov. Konkrétne BMW F 450 GS a Kawasaki KLE 500. Čo som zatiaľ zistil - BMW 19/17, výkon asi 47k, hmotnosť 175kg (dúfam že mokrá), výroba asi v Indii. Kawa - 21/18, výkon 47k (otvorená 52k), hmotnosť do 180kg. BMW vyzerá docela pekne (okrem predného svetla), ale Kawu neviem ešte nájsť. Máte niekto nové a hlavne lepšie info o týchto motkách? Myslím, že keď vyjdú na trh a budú s doplatkom do 1500 ečiek oproti CF Motu, tak CF- ko skončilo. Iba blázon by nedoplatil za plus 5 koní a mínus 15 kíl.
2 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
Celou dobu se tu psalo o CF MT, tak jsem myslel, že je to jasné.
Dobře, je to CF Moto MT450 RX a stálo 164990Kč + vyšší sedlo a větší řetězové kolečko.
Naposledy editováno 09.04.2025 15:33:29
Dobře, je to CF Moto MT450 RX a stálo 164990Kč + vyšší sedlo a větší řetězové kolečko.
Naposledy editováno 09.04.2025 15:33:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
autocross> ale nezapsali ti variabil.pneu do tp

autocross> ahoj a dík za info.
Pre ostatných, no, v mojom veku a po tom množstve vypitého chlastu počas života, som rád, že viem kde bývam. Normálne sa mi stalo, že som šiel do Hurbanova, , na križovatke som mal odbočiť do ľava, a ja som odbočil do.....prava a šiel som do Nových Zámkov. V lete som si namiesto dokladov od motorky vzal doklady od auta. A to už som si dal na doklady od auta obrážtek auta, a na doklady od motorky ( endura) napísal veľkým tlačeným písmom že : ENDURO. Teraz už len čakám, že raz prídem na motokrosovú trať poobliekaný poobúvaný a zistím....že nemám motorku.
Pre ostatných, no, v mojom veku a po tom množstve vypitého chlastu počas života, som rád, že viem kde bývam. Normálne sa mi stalo, že som šiel do Hurbanova, , na križovatke som mal odbočiť do ľava, a ja som odbočil do.....prava a šiel som do Nových Zámkov. V lete som si namiesto dokladov od motorky vzal doklady od auta. A to už som si dal na doklady od auta obrážtek auta, a na doklady od motorky ( endura) napísal veľkým tlačeným písmom že : ENDURO. Teraz už len čakám, že raz prídem na motokrosovú trať poobliekaný poobúvaný a zistím....že nemám motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky
autocross> gratulace
Jak jsi spokojený?

Jak jsi spokojený?
JAVR> Spokojený samozřejmě jsem, je to moje první nová motorka v životě. I když první kilometry z prodejny jsem si říkal, co je to za křáp. Mám jí teprve týden a najeto 750km, ale seděl jsem na ní každý den.
Nechal jsem svézt dva kamarády a jeden si pro ní jde taky a ten druhý o ní uvažuje. Další dva kamarádi o ní taky uvažují, ale ti se na tom ještě nesvezli.
No a za mě, CF se s touhle motorkou přesně trefilo do toho, co jsem chtěl. Motorka, která se mi fakt líbí, výkon na moje dovednosti optimální, jsem překvapenej, jak to hezky funguje na silnici, pěkná výbava, zdá se, že kvalitní materiály i zpracování a samozřejmě cena.
Nechal jsem svézt dva kamarády a jeden si pro ní jde taky a ten druhý o ní uvažuje. Další dva kamarádi o ní taky uvažují, ale ti se na tom ještě nesvezli.
No a za mě, CF se s touhle motorkou přesně trefilo do toho, co jsem chtěl. Motorka, která se mi fakt líbí, výkon na moje dovednosti optimální, jsem překvapenej, jak to hezky funguje na silnici, pěkná výbava, zdá se, že kvalitní materiály i zpracování a samozřejmě cena.
1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
jak to hezky funguje na silnici,
To asi jo. Já no tom nejel, jenom seděl v prodejně. Nějaký polňačky asi jo, ale na to, co jezdím na CRF by to jistě nebylo... A je to v pořádku, každej má jiný preference. Leckde je okreska tak rozbitá, že je motorka na velkejch kolech nutností ale v prvním blátě mimo silnici by se ten blatníček na předním kole ucpal a skončil bys na ... Ostatně už se mi párkrát podařilo vyblátit CRF, že se tomu nechtělo přední kolo točit, protože bylo málo místa do boku k tlumičům. k blatníku ale pořád hektar :)1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky
CRF500L, hmotnost 156kg s plnou nádrží.
Týpek na tom jezdí už 9 let.
Tohle vidět technik na STK, kde jsem byl, tak ho odveze sanitka.
Překvapuje mě, že motor CB500X váží jen o 9kg víc než CRF250L. Měl jsem CB450s a motor byl těžký jak kráva - 68kg na váze, bez karburátorů a podobné bižuterie.
Tohle by s ABS a katalyzátorem vážilo 160kg.
Já tedy nemám rád charakter 180* dvouválců. 360* i 270* je mnohem lepší.
Týpek na tom jezdí už 9 let.
Tohle vidět technik na STK, kde jsem byl, tak ho odveze sanitka.
Překvapuje mě, že motor CB500X váží jen o 9kg víc než CRF250L. Měl jsem CB450s a motor byl těžký jak kráva - 68kg na váze, bez karburátorů a podobné bižuterie.
Tohle by s ABS a katalyzátorem vážilo 160kg.
Já tedy nemám rád charakter 180* dvouválců. 360* i 270* je mnohem lepší.
Deadman> ma nekde fotky z doby co to delal, pripadne popis toho s cim se potykal? Za me idealni kombinace.
Edit: koukam ze takovych kousku je vic
https://advrider.com...uild-thread.1077236/
https://stg.adbmag.c...build-x-bred-hondas/
Naposledy editováno 17.04.2025 06:57:37
Edit: koukam ze takovych kousku je vic
https://advrider.com...uild-thread.1077236/
https://stg.adbmag.c...build-x-bred-hondas/
Naposledy editováno 17.04.2025 06:57:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.