kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Musis na to koukat tak, ze kazdy ma jiny duvod, proc na ten okruh jede a pokud te vylozene neohrozuje, nema smysl se mu posmivat : )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jen je někdy úsměvný jak si lidi pořizujou věci, na který nemaj vůbec úrovní schopností a snažej se to "učit" s ultimativníma bajkama na okruhu, kde to budí spíš usměv, protože postrádají základy.... je to každýho věc... a moje právo se pousmát ...
t_freedom píše: PetrS> ale posmívat... ok...použil jsem slovo jelito...nemyslím to tak... sám jedu jak jelito... časy kolem 2min nejsou zas takovej high-tech...
jen je někdy úsměvný jak si lidi pořizujou věci, na který nemaj vůbec úrovní schopností a snažej se to "učit" s ultimativníma bajkama na okruhu, kde to budí spíš usměv, protože postrádají základy.... je to každýho věc... a moje právo se pousmát ...
Naprostý souhlas, vidím to stejně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: PetrS> ale posmívat... ok...použil jsem slovo jelito...nemyslím to tak... sám jedu jak jelito... časy kolem 2min nejsou zas takovej high-tech...
jen je někdy úsměvný jak si lidi pořizujou věci, na který nemaj vůbec úrovní schopností a snažej se to "učit" s ultimativníma bajkama na okruhu, kde to budí spíš usměv, protože postrádají základy.... je to každýho věc... a moje právo se pousmát ...
já jsem naopak celkem rád že si ti slabší piloti mají možnost koupit silné stroje, protože když mají stejně, nebo jen o 30koní silnější mašinu než Scrambler apod. tak pak nestíhají ani v provozu, natož při svižnější jízdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ucit se zaklady na naky vydechly rozpoctovy mrdce taky klidne znamena, ze deset let jezdis a umis porad hovno...
chvili je to "husty" krotit "widowmakery" ... kdyz na tom nekoho pojezdis, tak mozna dobry pro ego, ale kdybych mel moznost se vratit v case, uz to znova neudelam...
t_freedom píše: Palomoto> zrovna ve středu jsme se koukali jak málo velkejch SFek jezdí... a došli jsme k tomu, že to asi bude widowmaker... ... jen Blackbiker odrovnal dva kusy ...ale žije a to je hlavní
Přesně a skončil jsem na minibiku a jsem happy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> "nejlepší" neznamená to nejsilnější a nejdražší ... mě se třeba ten Balckbikerův "maloobjem" v RS moc líbí ...a prdel mi s tím natrhne na to táta ...
ono to casto jde ruku v ruce... mensi obsah co ma dobry brzdy, podvozek a geo je spis vyjimka a vetsinou je to stejne i tak pila (R6 treba)
hlavne dneska fungujici motorka se da ovladat ikdyz je to ta nejsilnejsi
Naposledy editováno 23.06.2017 14:42:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
S tou technikou je to tezky, cim jsi lepsi, tim horsi techniku zvladnes, takze souhlasim s assassinem, ze zrovna na zacatku ti ta nej technika nejvic pomuze.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
myslím, že na naučení těch základů je třeba naháč se slabším výkonem a dobrým podvozkem lepší než malá panigale...ale je to váš názor
t_freedom píše: PetrS> já s tím moc nesouhlasím...ale budiž...
myslím, že na naučení těch základů je třeba naháč se slabším výkonem a dobrým podvozkem lepší než malá panigale...ale je to váš názor
problem je ze v kategorii slabsich nahacu jsou motorky s rozpoctovejma komponentama a hmotnosti casto vyssi nez u litru...
panigale neznam, ale pamatuju si kdyz jsem mel chvili GSXR1000 a to fungovalo uplne snove proti vsem tem nahacum co jsem se na nich predtim vozil (GSX400,XBR500,bandit600 atd)
idealni stroj na nauceni (do pul plynu a do 8tis rpm :) )
Naposledy editováno 23.06.2017 15:12:47
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nějak mně nebaví 90% času jezdit na 30% plynu, radši tahám za plyn co to jde
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: a já mám zase radši když dávám stroji co proto já, než aby on děsil mně
Nějak mně nebaví 90% času jezdit na 30% plynu, radši tahám za plyn co to jde
tak to jsem mel naposled na pionyru...
ted uz se nedostavam na limit "techniky" ani na kole
Ale já mám radost z pocitu, že krotím a ovládám zlou motorku. Byť je to samozřejmě iluze, motorka to není zlá a já ji také neovládám na sto procent A jsem z toho happy a je mi vcelku jedno, že pro změnu předjedu někoho na SS s 200 koněma. A jestli se mi směje ten borec co mě předjel na šestikilu? Budiž mu to přáno a snad se nevymele v další zatáčce, i když k tomu má našlápnuto
A že bych měl jezdit na slabší a horší motorce jenom proto, že si třeba někdo myslí, že si to svým umem nezasloužím? Tak to ani za zlatý prase!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: A vubec nejdulezitejsi teda je aby si kazdej jezdil co ho bavi :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše:
blahoslaveni ti jez vedi co to je - to co je bavi. ja hledam a nenachazim