kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Musím hned nutně dávat otevřenej filtr, když dám laďáky?
Jasně že jo - bo to je IN
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Jsem stále bez SPZ, tak Rapťu opaluju na sluníčku a kochám se
Hlavně aby ti nezčernal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: GeorgePanek> hele, může bejt a nemusí... Zkus to teď a uvidíš při startování... Já moc nechápu důvod těch iri svíček...
cetl jsem ze vic vydrzi tak je nemusis menit tak brzo jako obyc.jinak nevimJindřej píše: jak píše freedom, nevím jakej tam máš vzducháč, ten to ještě zvýrazní ale jak ten lauf otevřeš, ochudíš to a může to mít vliv na starty
Já s iridiovejma svíčkama nikdy problém neměl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a ještě "víc vydrží" jakože jiskřiště je míň zoxidované... a co vnitřní odpory a keramika atd... po celou dobu vystavované maximálním teplotám na hlavě motoru.
Raději si za pár kachlí vyměním ty klasický časteji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2017 16:21:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Franco82> Tady máš Benelli na návrat do jedné stopy ¨www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/benelli/benelli-tnt-125-skutr-nebo-tnt-36732.html
Hele jako v helme je obrovska dira, otres mozku a i na chvili vypnuto bylo. Ale na tohle tnt bych musel dostat jeste o cud vic
A vubec, bez se projet zase na kole, at ti to cekani na znacku rychleji ubiha
t_freedom píše: GeorgePanek> víc vydrží... víc stojí...
a ještě "víc vydrží" jakože jiskřiště je míň zoxidované... a co vnitřní odpory a keramika atd... po celou dobu vystavované maximálním teplotám na hlavě motoru.
Raději si za pár kachlí vyměním ty klasický časteji...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 20.07.2017 20:50:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> a brzdit
Podle mě to bude dělat lip úplně všecko