kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: assassin> Shimano jsem mel na kole pred vic jak 10ti lety a vydrzelo asi 5 treninku, ale nevim ani co to bylo za typ. Pak jsem koupil HOPE a bylo to jak z jine planety a 5 let jsem na to nemusel sahnout, ale slo pryc s kolem. Na novem kole byla top Magura a nebylo to spatne, ale obcas se zavzdusnila a pak se rozpadla paka a vykon nic moc (s 203 kotoucem cca. stejnej jako HOPE se 180, ale hur davkovatelna). Ted jezdim zase HOPE a ta brzda nema proste konkurenci. Ale je pravda, ze ja mam vetsi naroky na brzdy, nez ostatni.
muzem dat zase nejakou bike seanci, at uz u nas v lese, nebo kdekoliv jinde, mam zase 2 kola, takze jedno pujcim a muzes to testnout. Ja hope znam, jezdil jsem kola na hopech, ale proste nechci na drahem kole menit brzdy, kdyz ty OEM relativne funguji...
franco: tuning bych neresil, max udrzbu, na udrzovani fyzicky ti lepsi vidle apod moc nepomuzou... to az kdyz zkusis drahy celopero a narocnejsi teren a zjistis, ze si zablbnes minimalne stejne jako na moto. to vyse plati i pro Tebe, kdybys chtel vyzkouset, mam kolo navic a muzes si vyzkouset, jestli by te neco takoveho bavilo, driv nez vyhodis nekrestansky penize.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: muzem dat zase nejakou bike seanci, at uz u nas v lese, nebo kdekoliv jinde, mam zase 2 kola, takze jedno pujcim a muzes to testnout. Ja hope znam, jezdil jsem kola na hopech, ale proste nechci na drahem kole menit brzdy, kdyz ty OEM relativne funguji...
Tak to je jasny, navic u tebe ta brzda nedostava mechanicky tolik zabrat, jako u me, takze mne se proste nic horsiho nez HOPE nevyplati.
No ja porad cekam, kdy to dorazite se Stevem otestovat. Ale uz jsem na tom zase vic jak mesic nestal, je to bida.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Tak to je jasny, navic u tebe ta brzda nedostava mechanicky tolik zabrat, jako u me, takze mne se proste nic horsiho nez HOPE nevyplati.
No ja porad cekam, kdy to dorazite se Stevem otestovat. Ale uz jsem na tom zase vic jak mesic nestal, je to bida.
jo to je fakt, to bych chtel zkusit taky, ale je mi jasny, ze je to jak rikas .... x mesicu nezajedes total nic, nevim jestli se do toho dokazu namotivovat :)
ja momentalne vyhlizim pevnaka na pumptrack / dirt / street ... a ctvrty kolo uz by byla docela uchylarna :D
nekde mi doma lezi i ty hydraulicke rafkove magury, meli jsme je na sjezdaku v dobe kdy frcely na trialu :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> jestli se v tydnu umoudri pocasi, mam tam u nas dva traily ktery bych rad zkusil, do toho par skoku pro zahrati :)
jsem pro, doladime po telefonu...
franco: no problem, staci dat vedet. ja myslim, ze ani s tou moto to nebude tak dlouho trvat
all: jo a sorry za zapleveleni vlakna kolama :) BTW, ted na firemnim teambuildingu byl nas nemecky kolega na monsteru 1200R a fakt se mi dost libil, uz mi to neprijde tak osklivy jako ten puvodni (freedom uz je na moje rejpani urcite zvyklej, tak promine ) to asi neni levna legrace coz? srovnani se SF?
Naposledy editováno 24.07.2017 22:37:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: GeorgePanek> a když jsi dal normální, je to lepší? Mam totiž dojem, že mi dělá tohle stejné FJR s iridiovými a přitom Tuono na ně funguje dobře
tak jsem dal zpet normalni svicky a opet startuje takze iridiove hazim do popelnice...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: tak jsem dal zpet normalni svicky a opet startuje takze iridiove hazim do popelnice...
Hele nemaj ty std dve nebo vice jiskrist? Vs iridiove ktere maji jedno? U me delal prave tenhle aspekt velkej rozdil.
Mozna existuji iridiove s vice jiskristi...
Kazdopadne je dle me vyhoda iridiovejch jen v zivotnosti a dlouhej servisni interval ma smysl tak u hondy, ne u duc/ktm
:D
Naposledy editováno 25.07.2017 08:24:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> 1200R je parádní.Jen nevim,jestli je tady vubec někdo schopnej ocenit ten rozdíl od standartni verze,která uz je letos vyladena až dost bych řek.Navic to za ten pytel prachu navic nemá Q.S.
Ono právě R má těch rozdílu proti S docela dost:
- motor má jiný písty, větší sání, větší kompresi > 160hp
- jiný výfuk s větším průměrem trubek
- podvozek (celkově vyšší a důrazem na zadní část, takže už tam člověk asi nesedí jak na hajzlu) plus stavitelný tlumič řízení
- konečně normální stupačky, ne ty paskvily z jednoho kusu pro řidiče i spolujezdce
Asi to bude slušnej stroj, jenže, za ty peníze to nemá ani quickshifter a to ani směrem nahoru. V dnešní době je Tuono Factory o kus komplexnější bike a navíc levnější.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Navíc S má teď i QS up/down, stupačky jako R ... to už je to zajímavější než loni. Musím to zkusit
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Musím to ale projet a hlavně, kdoví jestli příští rok už nebude V4...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
novinky od Ducati jsou namazaný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takže třeba bude na jaře možnost koupit 1200S za pěknej peníz. Musím to zkusit jestli to dává smysl vůbec ve srovnání s Tuonem V4...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak moto morini propaguje, ze i u nove verze je plyn regulovan stale naprimo, postaru po lanku. A po zkusenostech prave s monstrem je to vec, na kterou bych i vcelku slysel, pokud bych kupoval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tuono má dost ultimativní posez...vůči čemu bude M1200 podle mě daleko lepší.... rozdíl 10-15 BHP vůbec nepoznáš...a ze zatáček se to bude možná sbírat líp, než ten čtyřhrnek... na rovině v Mostě tě Špája asi drbne...ale bude, posera, brzdit o dost dřív... takže bez obav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nejsou to jen lanka ke klapkám ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Asi by to mohlo (mělo) dávat smysl a mělo by to fungovat. Vypadá to zajímavě, technika up to date, třeba je čas zkusit V2. Nebo tomu říkáte L2 ? Krouťák to bude mít, de o to jak to bude ovladatelný, jakej bude posez a tak. Jsem fakt zvědavej !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Franco82> lankama? to se mi moc nezdá v době ekoteroristů by asi měli problém dát Euro4
nejsou to jen lanka ke klapkám ?
Jj, jen skrtici klapky. Ale rozdil to dela peknej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: Jj, jen skrtici klapky. Ale rozdil to dela peknej...
nevím jak na Monstroj ale na MTS je to taky tak a asi jde o zvyk,ale nemám s tím žádnej problém
Tifone píše: nevím jak na Monstroj ale na MTS je to taky tak a asi jde o zvyk,ale nemám s tím žádnej problém
Hele je to urcite o zvyku a ke konci testovacky monstra me to uz ani tolik nestvalo. Pak jsem ale skocil zpet na corsaro a zase si chrochtal. Kdyz mas primy srovnani, tak to proste je pakarna.