Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2018 v 18:44 | Nahoru | #1
Vypadá to jako Hjundéé, tohle je Baworák

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 14.5.2018 v 15:00 | Nahoru | #2
FiZzeR> Str. 67 a 68.

Naposledy editováno 14.05.2018 15:00:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2020 v 14:38 | Nahoru | #3
rc28> BMW stojí, i když nekoupíš jiné auto

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 25.2.2022 v 08:09 | Nahoru | #4
oxygen> A musi se tim zasirat i jiny topicy,kdyz uz jedno vlakno o tom je?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 5.10.2022 v 15:04 | Nahoru | #5
Ja si myslim, ze to s tou reakci na plyn u modernich a trosku vykonnych turbo motoru neni tak zly - aspon ne ve srovnani s mistnimi vydechlymi etalony ala e46/e39 s elektronickym plynem, zpozdovacem spojky a dalsimi udelatory.

A to uz se vubec nechci poustet do rozboru tvrzeni majitelu tehle aut, ze fwd nezataci - kdyz zrovna tyhle bawa maji v serii geometrii nastavenou tak aby si juniormanazeri a jejich drahe polovicky v tom nenatloukli, takze to je ve finale vic nedotacive a v zatackach pomalejsi auto nez vetsina fwd

Naposledy editováno 05.10.2022 15:27:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 6.10.2022 v 17:08 | Nahoru | #6

vilemx píše: ... nemám čas se v tom hrabat a učit se řízení směsi u Euro4 benzínu :(


My majitelé BMW v podstatě neděláme nic jiného, než že se v tom hrabeme a učíme se všechny systémy v autě. Majitel BMW by se v podstatě neměl nazývat řidič ale strojník.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2023 v 13:11 | Nahoru | #7
Jestli je to PDE a teče ti nafta do oleje, tak se to kontroluje pomocí barviva do nafty, pokud máš štěstí tak je to jen kolem cívek a stačí sada o-kroužku za pár korun.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 29.5.2023 v 13:26 | Nahoru | #8
FiZzeR> Tohle za 230 Kč. (Na toralin.cz, ale koukám, že jim momentálně nefunguje web).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2023 v 10:56 | Nahoru | #9
FiZzeR>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 25.3.2024 v 13:28 | Nahoru | #10
nemako> mam slovni zasobu asi 50 slov, neni to prdel z toho neco poskladat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2024 v 15:51 | Nahoru | #11
FiZzeR> pejsek neumi?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 4.5.2024 v 13:52 | Nahoru | #12
FiZzeR> Ventil funguje jen jako regulátor teploty paliva na vstupu do filtru,studené se ohřívá zpátečkou aby neucpalo filtr a po zahřátí se chladí zpátečka palivem z nádrže. Ten vzduch se tam muže dostat po zahřátí vratkou z nádrže (pokud je v nádrži nad hladinou) za předpokladu že čerpadlo v nádrži neudělá přetlak na vstupu.



Naposledy editováno 04.05.2024 13:56:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 5.5.2024 v 16:57 | Nahoru | #13
FiZzeR> Jj, je to jen princip co jsem našel v materiálu ze školení, myslím že v reálu to bude částečně průchozí do vratky nádrže kvůli odvzdušnění i v uzavřeném stavu.U verze s tímto ventilem je ještě zrušený chladič paliva + zvýšený otvírací tlak ventilu na el. čerpadle na 0.8 bar (počítají s vyšší teplotou paliva v nádrži) já bych se zaměřil na tu vratku z nádrže, natvrdo bych to ucpal (stiskl) a sledoval zda tam bude těch bublin stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 23.5.2024 v 11:35 | Nahoru | #14
PetrL3> Mohls jit na volnoou nohu: zlodej, podvodnik, vrah ... vsechno poctivejsi zamestnani nez fizl.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 2.8.2024 v 14:09 | Nahoru | #15

FiZzeR píše: Hele je potřeba před montáží vaček nějak vymačkávat hydra, nebo si sednou samy? Dík



Netřeba, to se po namontování vymáčkne samo silou pružin během hodiny.
Nicméně já jsem staré hydroštely rozebral, vyčistil v tech benzínu od úsad a zase složil. Tam je naopak problém z nich po složení vymačkat vzduch, aby se naplnily olejem. Což moc nejde. Jinak to hrozně cvaká asi 10 minut běhu motoru, než se to odvzdušní samo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 16.8.2024 v 12:37 | Nahoru | #16

FiZzeR píše: Co to dělá a je to důležitý, resp. proč to ty náhradní hadice nemaj (ani origo od vw zdá se)?



Nevím, jestli to napíšu přesně, ale brání to prudkému nárustu tlaku v krátkém čase.
Chrání to turbo a myslím že to i pomáhá emisím a ochraně DPF. Máš DPF? Já to mám na autě s DPF.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2024 v 09:26 | Nahoru | #17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist