1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A to uz se vubec nechci poustet do rozboru tvrzeni majitelu tehle aut, ze fwd nezataci - kdyz zrovna tyhle bawa maji v serii geometrii nastavenou tak aby si juniormanazeri a jejich drahe polovicky v tom nenatloukli, takze to je ve finale vic nedotacive a v zatackach pomalejsi auto nez vetsina fwd
Naposledy editováno 05.10.2022 15:27:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
vilemx píše: ... nemám čas se v tom hrabat a učit se řízení směsi u Euro4 benzínu :(
My majitelé BMW v podstatě neděláme nic jiného, než že se v tom hrabeme a učíme se všechny systémy v autě. Majitel BMW by se v podstatě neměl nazývat řidič ale strojník.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 04.05.2024 13:56:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Hele je potřeba před montáží vaček nějak vymačkávat hydra, nebo si sednou samy? Dík
Netřeba, to se po namontování vymáčkne samo silou pružin během hodiny.
Nicméně já jsem staré hydroštely rozebral, vyčistil v tech benzínu od úsad a zase složil. Tam je naopak problém z nich po složení vymačkat vzduch, aby se naplnily olejem. Což moc nejde. Jinak to hrozně cvaká asi 10 minut běhu motoru, než se to odvzdušní samo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Co to dělá a je to důležitý, resp. proč to ty náhradní hadice nemaj (ani origo od vw zdá se)?
Nevím, jestli to napíšu přesně, ale brání to prudkému nárustu tlaku v krátkém čase.
Chrání to turbo a myslím že to i pomáhá emisím a ochraně DPF. Máš DPF? Já to mám na autě s DPF.