1 reakcí na tento příspěvek Textilní brašny
1 reakcí na tento příspěvek Textilní brašny
ono jde o plno drobností,které z obrázků nevyčteš-nebudou mi zavazet vzadu,botám-nebudou zavazet blinkrům-veškeré uchycení-vejde se na ně spolujezdec-jak moc budou trpět podsedlové kapoty atd.atd. a nehledě na to že seš ženská a o estetické ladění ti asi taky půjde.
sám jsem měl na motce 4různé a objel čtvrt moravy ,ale vyplatilo se sedí a ladí jak mají
Naposledy editováno 02.01.2013 13:04:26
1 reakcí na tento příspěvek Textilní brašny
na GS jsem vozila zmiňovaný Lojzo ST Elis....seděly dobře (právě díky rovnýmu podsedláku), vejde se tam plno věcí, i když byly jetý z Aukra tak pořád drží, ve velkým dešti jsem měla stejně všechno zabalený ještě v igelitových taškách, takže odolnost nemůžu posoudit...
...v každým případě s brašnama je vopruz když jedeš někam na delší cestu a musíš to každej večer sundat a přenést do stanu/penzionu a ráno zase nandavat a podlepit podsedlák, aby se nepoškrábal lak, pokud nebudeš mít držáky je nutnost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Textilní brašny
kika. píše: Vovce> díky za rady,ty blinkry mě nenapadly,to máš pravdu no,aby je to neschovalo...a ten podsedlák je takový kulatý,tak kdo ví...no asi to vážně bude chtít raději vyzkoušet... a čím podlepuješ ty podsedláky? Já jsem právě viděla,že ty strany k těm podsedlákům dělají z nějakého matrošu aby to neškrábalo lak ale jak to tak čtu,tak asi né
jak psal DerEste-podložku-občas k sehnání v motorkáři milovaném Lidlu jako protiskluzová podložka pod koberce
ono veškeré měkčení a polstrování v místech styku s podsedlákama od výrobce je za jízdy celkem k ... ,neznám jedinou cestu kde by to nedrcalo a nikdy se ty brašny nedají upnout tak natvrdo by se to nehýbalo.A když se k tomu pak přidá jízda v dešti ,zadní kolo ti zrovna do oněch míst naháže ten nejjemnější píseček .Obsah brašen sice zachráníš pláštěnkou ,ale pokud ji po dešti nesundáš (svou leností) tak při rychlejší jízdě(odhad nad 90km/h) si ji rozcupuješ a máš po ochraně .
A sundávání a nandávání brašen včetně těch tří přezek je otázka cviku,jen se to holt nesmí dělat prokřehlíma prstama
Pří výběru jsem měl tři podmínky-dostatečná vzdálenost od výfuku-zachování "pohodlí" spolujezdce a celkové ladění k motce
Naposledy editováno 02.01.2013 20:23:30
http://motott.cz/brasny-na-motorku-oxford-c46/oxford-of414-podsedlove-brasny-i45/
čau, Maty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Textilní brašny
kika. píše: LERAKAREL> budu mít u brašnu na sedlo spolujezdce tuhle
jeste mi napadlo kdyz to tu pises....davej pozor na zpusoby uchyceni ty brasny na zadni sedlotaky mam tankvak kterej vozim na sedle ale spolu s brasnama ho na to sedlo uz nenarvu...proste mi neslo pres vsechny ty pasky zaklapnout sedlo do zamku
plusy:
- pokud motorka lehne na bok, což se u endura v terénu prostě občas stane, brašny krásně poberou a ztlumí pád
- při pádu (odložení v plus mínus nulové rychlosti) se neprohnou či nerozbijou jako kufry
- s pláštěnkou je voděodolnost naprosto dostatečná (nevím proč by se pláštěnka měla svlíkat či trhat) a drží v pohodě (vyzkoušeno v cestovních rychlostech, nepředpokládám že za průtrže pojede někdo s brašnama 200)
mínusy:
- po každé když do nich chci vlezt je třeba oddělat pavouka což je vopruz
- oddělení od motorky je taky zdlouhavé, stejně jako instalace
- popruhy kurví lak na podsedláku (nejlépe strčit mezi to fólii nebo něco)
- nedají se "zamčít" lépe řečeno každej kdo půjde kolem s rybičkou se do nich může podívat
- menší objem než u kufrů
závěr:
v podstatě vyhovujou, ale budu muset vymyslet nějaké jiné přichycení jak síťkama, páč furt to oddělávat je voser. Když jdeme od motorky pryč necháváme je v klidu na ní, ale pochopitelně tam necháváme pouze necennosti kdyby náhodou. Krom brašen máme ještě válec, ten je dobrej na objem ale něco v něm hledat je děs takže ten jsem vyměnil za plastovej topkejs. Na silničce jsem to nikdy neměl, kdybych potřeboval místo řešil bych to spíš dvěma tankvakama (jeden na nádrž, druhej na podsedlovku) než bočníma brašnama...