paolo_novy Přidat reklamu

Téma: forum pro čopráky 2
Tak tímto gestem končí Forum pro čopráky .
VZhledem k aroganci zakladatele, jsem si dovolil toto vlákno obnovit, jako verzi č.2







Vadí mi, když někdo slyší na své jméno kritiku a pod její tíhou dokáže reagovat jedině tím, že vlákno uzavře, ačkoliv by nadále mohlo být otevřeno i bez zakladatelvo přítomnosti.

Léčení vlastního ega na některých vláknech jsou mnohdy až nechutná, ale nenechme si svůj krásný chopper život znechutit několika individuama a zadebatujme zde tedy i bez původního zakladatele.

Předpokládám, že jeho prvotní zámysl byl dobrý. Držme se tedy zámyslu a vlákno obnovme.

Přeji všem štastnou cestu

Naposledy editováno 05.05.2013 23:39:13

Blokovaní uživatelé: rancher

(reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 14.10.2014 v 13:11 | Nahoru | #1
pijanst:
- hlavní stojan je boční = hlavní stojan nepotřebuješ
- prostor na nařadí - neexistuje = dej si vercajk (montpáky a stavitelný klíč) do rolky
- prstíkama nic nepovolím = viz výše
- když bych povolil, nejsem SHIVA (indická bohyně se čtyřma rukama) abych to nadzvedl a srovnal pro sundání kola = motorku položíš na levý bok
- když bych i to dokázal budou chybět další ruce pro držení motky, abych mohl pracovat, držet motku rovně a ještě abych jí podepíral vzadu, abych jí neměl na blatníku. = viz výše

Ale je mi jasné, že to je pro hardcore situace někde mimo civilizaci. Každopádně, položením motorky se řeší zadní kolo třeba u Goldwinga. Jinak se k němu dostat nejde.

Ještě tu před časem běhaly fotky a návod na skládací stojánek, který se podloží pod kyvku na straně naproti bočáku. Motorka je pak nakřivo, ale kolo ve vzduchu.

forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2016 v 21:23 | Nahoru | #2
pijanst> kdyby se ti něco líbilo, klidně si stáhni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 26.6.2016 v 13:07 | Nahoru | #3
pijanst> já bych řekla,že můžeš mít jen 2 problémy a to :vidle a výfuk,vše ostatní máš homologované tak ti můžou.....prostě na jiné STK projdeš,když tam bude normální člověk. Zkus se obrátit na Dekru,zda by ty výfuky a vidle nešly zapsat do TP/samozřejmě se za 1položku platí 3900,-/ale pokud tu motorka už takhle jezdila teď nevím od kterého roku to přesně je,prostě prošla STK už někloikrát,tak to musí jít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) forum pro čopráky 2

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2017 v 21:30 | Nahoru | #4
[quote=pijanst]Honza-1400> motorka uvedena do provozu pčed 2000, homologace mít nemusí. Všechnood 2000 včetně MUSÍ a nejen to, dokonce musí být od výrobce motocyklu, nebo doložka o tom, že daný homologovaný výfuk skutečně mužeš nasadit na daný typ motorky.

Máš tam jednu chybičku. Neni to od roku výroby 2000 , ale od 07.2001.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 20.6.2024 v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi


TOPlist