Téma: Jak poznat funkční quickshifter?
14.6.2013 v 11:22
Zdravím, před rokem jsem koupil gixero který mělo "připojenej" quickshifter nebyl přidělán k řadičce, včera jsem si řekl že když už to na motorce je, zkusím to rozchodit. Připojil jsem to na řadičku, ale bojím se aby to bylo správně zapojeno od předchozího majitele.
Je tu někdo kdo ví jak zaručeně poznám že je to v chodu? vypnutí motoru při přeřazení prostě neslyšim.. :/ jak jsem pročítal tady fóra tak pokud je tam nastaveno těch 60ms tak to asi stejně neuslyším a nerad bych po pár okruhách vyhazoval převodovku

Jak poznat funkční quickshifter?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2013 v 11:31 | Nahoru | #1
to poznas...
mne teda pridavnej quickshifter chodi jen ve vyssich otacak. Proste drzis full gas, zatlacis do radisky a pocitove poznas, jak jednotka na nejake ms vypne privod paliva. kvalt tam skoci hned a motor prakticky porad tahne.

je fakt, ze je to opravdu rychle prerazeni, tzn. ze ten uzavreny privod paliva sluchem nepoznas...

je to proste na feeling

e: Eddie ma recht...

Naposledy editováno 14.06.2013 11:31:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat funkční quickshifter?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2013 v 11:37 | Nahoru | #2

shifty píše: Takže ve chvíli kdy pocitově mi to tam jde stejně lehce jako se spojkou, tak by to mělo fungovat? :)



Přesně, řadíš někdy bez spojky? Musíš ubrat trochu plyn, srovnat momenty. Pod plným plynem ty kola v převodovce nerozpojíš.

1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat funkční quickshifter?

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2013 v 14:29 | Nahoru | #3
zrovna včera jsem to řešil.. zapomněl jsem připojit kostru a když jsem vyjel kvalt jsem prostě bez ubrání nedal. pokud nedojde k přerušení (ať už mechanickýmu - cuknutím plnynem ručně, nebo elktronickým - quickshiftrem) tak se prostě kola nerozpojej a nezařadíš..
nevim co máš za jednotku a snímač, ale důležitý je abys to měl správně připojený.
Já mám cordonu a nastavíš směr řazení (ups/down) sílu (kg kterou potřebuješ vyvinout aby to vyplo)čas ms, pak jsou tam nějaký hodnoty jakože čtyř válec, max otáčky atd..

laicky řečeno prostě když vytočíš motor a bez ubráni plynu zařadíš tak to musí padnout, pokud nezařadíš tak to náš blbě zapojený
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist