Je tu někdo kdo ví jak zaručeně poznám že je to v chodu? vypnutí motoru při přeřazení prostě neslyšim.. :/ jak jsem pročítal tady fóra tak pokud je tam nastaveno těch 60ms tak to asi stejně neuslyším a nerad bych po pár okruhách vyhazoval převodovku
mne teda pridavnej quickshifter chodi jen ve vyssich otacak. Proste drzis full gas, zatlacis do radisky a pocitove poznas, jak jednotka na nejake ms vypne privod paliva. kvalt tam skoci hned a motor prakticky porad tahne.
je fakt, ze je to opravdu rychle prerazeni, tzn. ze ten uzavreny privod paliva sluchem nepoznas...
je to proste na feeling
e: Eddie ma recht...
Naposledy editováno 14.06.2013 11:31:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak poznat funkční quickshifter?
shifty píše: Takže ve chvíli kdy pocitově mi to tam jde stejně lehce jako se spojkou, tak by to mělo fungovat? :)
Přesně, řadíš někdy bez spojky? Musíš ubrat trochu plyn, srovnat momenty. Pod plným plynem ty kola v převodovce nerozpojíš.
1 reakcí na tento příspěvek Jak poznat funkční quickshifter?
nevim co máš za jednotku a snímač, ale důležitý je abys to měl správně připojený.
Já mám cordonu a nastavíš směr řazení (ups/down) sílu (kg kterou potřebuješ vyvinout aby to vyplo)čas ms, pak jsou tam nějaký hodnoty jakože čtyř válec, max otáčky atd..
laicky řečeno prostě když vytočíš motor a bez ubráni plynu zařadíš tak to musí padnout, pokud nezařadíš tak to náš blbě zapojený