Naposledy editováno 22.09.2015 16:43:20
1 reakcí na tento příspěvek Pálení pojistek GSX-R 750
Pakliže zkrat nepomine, rozpoj konektory regulátoru (jsou dva, přes jeden jdou tři žluté dráty, druhý je dvoupólový s dvojicí červených (+ na hlavní pojistku) a zelených ( - na kostru) drátů a když zkrat zmizí, je regulátor vadný. Pro úplnost (zde spíše zajímavost, oprava je stejně prakticky nemožná) - měření třífázového zkratového regulátoru. Bude-li regler vadný, kup R106-1, sundej konektorová tělesa z vývodů původního regleru, na vývody nového nakrimpuj fastony (musejí to být ty s pojistným jazýčkem) a nacvakej je do původních konektorových těles.
Na pořadí žlutých drátů nezáleží, červený povede na červený (+ na hlavní pojistku a odtud na (+) baterky) a černý na zelené (kostra). Nezaměnit červený a černý drát, vznikl by tak zkrat přes diody usměrňovače (viz schéma regulátoru v odkazu na měření). Nepřesahuje-li výkon alternátoru 350, s rezervou 320W, postačí i R90.