Téma: H Hornet 600 nestartuje
15.5.2018 v 22:12
Zdravím,
tak se už i mě, bohužel něco muselo vysrat...
Motorka normálně startovala v klídku, v pohodě... před pár dny se mi ale stala nemilá věc, a to, že jsem já debil motorku uchlastal (tedy ulil svíce - nejdou to NGKčka, jsou to Densa)... no... jako standartně jsem po sundání krytů,sedla a nádrže vytáhl svíčky (1,2 a 4, třetí pod rámem jsem nemohl dostat), protočil motor aby se to vyflualo a pak zase řešil svíčky- očistil je,opálil a osušil a hodil je zpátky (i tak ale vypadali na celkem slušný stav... nikde nezasratá,upálená...).
Motorku jsem pak nahodil přes kabely což chytla - na všechny 4 válce a nechal jí tak 10 minut šlapat,vše v klidu.. potom jsem jí chcípnul a řekl jsem si, že baterka bude po tolika pokusech vyflusaná,vytáhl jí a dal jí na nabíječku.
Baterku jsem plně nabitou přidělal zpátky a zkoušel startnout... chytlo to bez problému, chvíli šlapala opět na 4 válce vše v klidu pak motorku chcípnul a v přesvědčení, že je vše v pořádku už nic dál neřešil....
Bohužel dnes, když jsem si řekl: "no... ještě to jednou zkusím jak na tom je..." se mi opět nepodařilo motorku nastartovat (baterka je v pohodě, i podle nabíječky...) a zase začaly stejné problémy jako před pár dny - pár pokusů na nastartováni,nic... a ještě, stejně jako minule začala po pár pokusech opět střílet do výfuku...
Otázkou tedy je, čím to je, motorka před ulitím šlapala jako hodiny na výbornou, po ulití a "vyřešení" problému se opět sebrala ale teď zase nic.... bojím se, že i když dám nový svíčky problém bude přetrvávat...vím, nemusí, ale je blbý řešit problém někde, kde není(i když myslím že problém ve svíčkách je... ale právě proto se zde ptám, jestli to tak skutečně je...)
tak se už i mě, bohužel něco muselo vysrat...
Motorka normálně startovala v klídku, v pohodě... před pár dny se mi ale stala nemilá věc, a to, že jsem já debil motorku uchlastal (tedy ulil svíce - nejdou to NGKčka, jsou to Densa)... no... jako standartně jsem po sundání krytů,sedla a nádrže vytáhl svíčky (1,2 a 4, třetí pod rámem jsem nemohl dostat), protočil motor aby se to vyflualo a pak zase řešil svíčky- očistil je,opálil a osušil a hodil je zpátky (i tak ale vypadali na celkem slušný stav... nikde nezasratá,upálená...).
Motorku jsem pak nahodil přes kabely což chytla - na všechny 4 válce a nechal jí tak 10 minut šlapat,vše v klidu.. potom jsem jí chcípnul a řekl jsem si, že baterka bude po tolika pokusech vyflusaná,vytáhl jí a dal jí na nabíječku.
Baterku jsem plně nabitou přidělal zpátky a zkoušel startnout... chytlo to bez problému, chvíli šlapala opět na 4 válce vše v klidu pak motorku chcípnul a v přesvědčení, že je vše v pořádku už nic dál neřešil....
Bohužel dnes, když jsem si řekl: "no... ještě to jednou zkusím jak na tom je..." se mi opět nepodařilo motorku nastartovat (baterka je v pohodě, i podle nabíječky...) a zase začaly stejné problémy jako před pár dny - pár pokusů na nastartováni,nic... a ještě, stejně jako minule začala po pár pokusech opět střílet do výfuku...
Otázkou tedy je, čím to je, motorka před ulitím šlapala jako hodiny na výbornou, po ulití a "vyřešení" problému se opět sebrala ale teď zase nic.... bojím se, že i když dám nový svíčky problém bude přetrvávat...vím, nemusí, ale je blbý řešit problém někde, kde není(i když myslím že problém ve svíčkách je... ale právě proto se zde ptám, jestli to tak skutečně je...)
Neviem, aký máš ročník, na staršom (karburátorovom) Hornete sviečku 3 vyberieš, keď odmontuješ cievku. Normálne tým istým sviečákom, ako ostatné. Ak teda používaš 1/4 golu. Odmontovať a namontovať cievku trvá asi 10 minút.
Neviem, čo znamená sviečku "opáliť". Ja sviečky neopaľujem, ale vypaľujem na el. platničke cca desať minút. Musia smrdieť a musí sa z nich dymiť. Týmto rozchodím aj uliate NGK.
Ak je to karbec, tipujem na kombináciu uliatych sviečok a zasratých karburátorov.
Malá rada na záver: Keď sviečky ulejem, nevyberám sviečku 3, nechce sa mi. Tú vyberám len pri výmene.
Neviem, čo znamená sviečku "opáliť". Ja sviečky neopaľujem, ale vypaľujem na el. platničke cca desať minút. Musia smrdieť a musí sa z nich dymiť. Týmto rozchodím aj uliate NGK.
Ak je to karbec, tipujem na kombináciu uliatych sviečok a zasratých karburátorov.
Malá rada na záver: Keď sviečky ulejem, nevyberám sviečku 3, nechce sa mi. Tú vyberám len pri výmene.
Já ted na Hornetovi taky měnil svíčky.Byly tam NGK,najeto na nich asi 35tis.km a naprosto žádnej problém.
Dával jsem tam Brisk,žádnej rozdíl.Taky jsem měl strach jak je dostanu ven,ale naprosto v klidu.
Taky jsem si sundal cívku,drží na dvou šroubech M6 a pak už to jde po másle.
Já měl 1/2 gola svíčák 16mm,redukci 1/2 na 1/4 a pak nástavec a ráčna 1/4 a no problémo.
Dával jsem tam Brisk,žádnej rozdíl.Taky jsem měl strach jak je dostanu ven,ale naprosto v klidu.
Taky jsem si sundal cívku,drží na dvou šroubech M6 a pak už to jde po másle.
Já měl 1/2 gola svíčák 16mm,redukci 1/2 na 1/4 a pak nástavec a ráčna 1/4 a no problémo.
1 reakcí na tento příspěvek H Hornet 600 nestartuje
Hoši já mám toho horneta 6 let,za tu dobu jsem najel asi 35tis.km na jedny svíčky NGK a nikdy se mi neulily.
Co dělám špatně????
Co dělám špatně????
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 10 | 2.11.2024 v 13:08 Kohlstein |
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 6 | 1.11.2024 v 08:25 FJRPEPA |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |