Téma: BMW R 1200 GS hlava válců
28.2.2023 v 21:39
Pánové,
řešil někdo z vás stržený závit v hlavě válců pro uchycení ventilového víka? Teď na zimu jsem si nechal stříknout kryt ventilového víka a při zpětné montáží jsem zjistil, že jeden závit je poškozený.
Viz, foto.
Má někdo zkušenost s opravou, nebo se musí hlava vyměnit?
Díky!
Naposledy editováno 28.02.2023 21:47:00
řešil někdo z vás stržený závit v hlavě válců pro uchycení ventilového víka? Teď na zimu jsem si nechal stříknout kryt ventilového víka a při zpětné montáží jsem zjistil, že jeden závit je poškozený.
Viz, foto.
Má někdo zkušenost s opravou, nebo se musí hlava vyměnit?
Díky!

Naposledy editováno 28.02.2023 21:47:00
pohodicka da sa to
http://www.svarenihl...en-MOTORKY/index.htm
http://www.svarenihl...en-MOTORKY/index.htm
Normálně bych to přilepil pokud máš ten zlomený kus. Před 3 lety jsem na své dodávce ze zbrklosti udělal při vyndávání vstřiku vytahovákem díru do ventilového víka a normálně sem to zalepil. Auto pak v pohodě nalítalo ještě 150tis km než sem ho prodal. Lepidla na kov jsou dnes na megavysoké úrovni a tohle je i celkem dobré místo pro lepení.
Vše stačí očistit a dle návodu namíchat lepidlo a se šroubem v závitu normálně přilepit. Závit šroubu bych trochu stříknul WDčkem a utřel hadrem aby tam byl malý film a na konec šel dobře vyšroubovat. Ten ulomený kousek nějak stáhnout třeba malou truhlářskou svorkou a nechat více jak 24 hod. Klidně 2 dny schnout. Pak bych Dremelem a malou frézkou jakoby poškrtal plochu kolem komínku včetně toho špalíku vedle. Ten je tam super jako podpůrný prvek a i samotný komínek má dobrý tvar který se dá obejmout. Pak vzít TENTO Permatex tmel a ten prostor (jak na obrázku) vyplnit, ale ať to není vyšší než hrana. Tenhle tmel je absolutní pecka a je do vyšších teplot při kterých se nijak nerozpíná a bude tam pouze jako podpora toho slepeného kousku.
Pak jen obrousit vrchní plochu kde asi trochu vyjede lepidlo a hotovo. Takhle bych to udělal teda já a fakt bych se toho nebál. Nejde lepit vše a všude, ale tohle je dobré místo.

Naposledy editováno 01.03.2023 08:56:45
Vše stačí očistit a dle návodu namíchat lepidlo a se šroubem v závitu normálně přilepit. Závit šroubu bych trochu stříknul WDčkem a utřel hadrem aby tam byl malý film a na konec šel dobře vyšroubovat. Ten ulomený kousek nějak stáhnout třeba malou truhlářskou svorkou a nechat více jak 24 hod. Klidně 2 dny schnout. Pak bych Dremelem a malou frézkou jakoby poškrtal plochu kolem komínku včetně toho špalíku vedle. Ten je tam super jako podpůrný prvek a i samotný komínek má dobrý tvar který se dá obejmout. Pak vzít TENTO Permatex tmel a ten prostor (jak na obrázku) vyplnit, ale ať to není vyšší než hrana. Tenhle tmel je absolutní pecka a je do vyšších teplot při kterých se nijak nerozpíná a bude tam pouze jako podpora toho slepeného kousku.
Pak jen obrousit vrchní plochu kde asi trochu vyjede lepidlo a hotovo. Takhle bych to udělal teda já a fakt bych se toho nebál. Nejde lepit vše a všude, ale tohle je dobré místo.

Naposledy editováno 01.03.2023 08:56:45
Ja bych to asi take zkusil vyresit dvouslozkovym plastem z ktereho po vytvrdnuti je skoro kov. Do toho torza zavitu bych dal sroub,hodne ho namazal vazelinou a okolo toho vytvaroval z toho plastu zbytek a pred uplnym vytvrdnutim bych opatrne vysrouboval ten sroubek. Je to takova partyzanstina doma na kolene,ale pokud se ti nechce do vareni hliniku,tak je to take zpusob.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 GS hlava válců
Holoubek007> Aha ty ten střep nemáš. Tak bych fakt jednoduše vzal ten Permatex tmel co sem ti psal v příspěvku č.4 a s mastným šroubem v tom závitu bych to pořádně natlačil kolem šroubu a udělat takovou bakuli i kolem celého komínku, ale tak aby to ničemu nepřekáželo. Dá se to kdyžtak dobře frézovat dremelem. Ten tmel je neskutečnej a mám ho vždy po ruce. Dokonce ho beru pokaždé i na větší cestování.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1200 GS hlava válců
Holoubek007> blbost. Ty lepidla a tmely vytvrdnou tak, že jsou jako kov. Nějakej olej s tím nic neudělá. A teplota? Jsou dělaný na lepení bloků motoru či praskliny. Fakt ses nemusel ničeho bát. Psal sem ti i jak sem lepil víko motoru u auta 
Naposledy editováno 01.04.2023 16:11:49

Naposledy editováno 01.04.2023 16:11:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mazání servisního intervalu BMW R 1200 GS | Zdeněkhr | 3 | 16.4.2025 v 07:35 padr |
Při prudším přidání plynu moto začn... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 17 | 26.3.2025 v 16:58 Otmarlojzek |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 29 | 25.3.2025 v 09:18 Otmarlojzek |
Bliká ABS [1, 2] BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1200 CL | Otmarlojzek | 34 | 24.3.2025 v 19:56 Ivos |
Napojení LED „mlhovek“ na originál ... BMW R 1200 GS | Kulhys | 21 | 23.2.2025 v 21:07 ja1 |