Chtěl jsem se zeptat jak při koupi motorky KTM EXC 250 r. v 2002 poznám jestli motor není před smrtí? Případně co je u tehlech motorek dobré zkontrolovat apod. Děkuji moc za odpovědi doopravdy si toho budu moc vážit ?
1 reakcí na tento příspěvek Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
PS: nech to má STK. S papiermi ide cena hore a môžeš s tým ísť na cestu a do školy machrovať. Síce kamoš si tak kúpil enduro , že budde s tým jazdiť do roboty a machrovať, a vieš koľkokrát v robote na tom? Ani raz. Ja do roboty jazdím na cestnej. Teda, keď je teplo.
Naposledy editováno 06.03.2023 19:53:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
1 reakcí na tento příspěvek Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Jekolikož to tu nezaznělo, tak ještě upozorním, že jestli motorka nemá STK, tak bude problém ji v tomto stavu legálně udělat. Podle foto tomu chybí blinkry, zrcátka, kryt řetězu, tachometr. Přední led světlo bude s největší pravděpodobností bez homologace, krosové pneu asi taky. Zadní světlo tam je? Je funkční včetně brzdového? Jsou natažené kabely ke blinkrům?
Tohle všechno dát svépomocí do kupy tě bude stát cca 10 - 15 tis i víc. A pokud nebudeš schopný si to udělat sám což asi ne, tak v servisu tě to vyjde násobně dráž.
A ještě když započítáš nějaké opravy podvozku a motoru, tak počítám, že v první roce provozu včetně pořízení v tom budeš asi za 100??
Ale třeba na tom ta motorka nebude tak blbě a budeš to provozovat mimo komunikace, takže odpadá výše zmíněné.
(reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Při koupi samozřejmě klasika jako u každého jiného stroje - poslouchat motor, vyzkoušet všechny kvalty, brzdy, tlumiče, vizuálně zkontrolovat rám, stupačky, vůli v řízení, vůli v kyvce, přepákování. Škrábance na plastech a další kosmetika se u těchto strojů neřeší. Taky je dobré nahlédnout do TP zda je motorka skutečně přihlášená, zda sedí VIN, typ, atd.
Naposledy editováno 07.03.2023 10:47:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Krautkopf píše: Takže když na tom nepojedeš po silnici, tak se nezkriplíš?
Úrazová poistka slúži hlavne na pokrytie výpadku príjmov v prípade úrazu - ako 17-ročný ešte asi nemá moc čo pokrývať a môžu pomôcť rodičia. Aspoň vo väčšine prípadov, niekto už v 17 musí stáť na vlastných nohách, ale potom je otázka, či by si mohol dovoliť motorku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Perkz píše: assassin> a to že je to staré znamená že je to špatné
Ostrá motorka nie je konštruovaná na výdrž - keď má 20 rokov, tak je zrelá na výmenu prakticky každého jednotlivého komponentu. Pozri si, čo Ti písali Assassin a Marna, bohužiaľ za vysoké schopnosti tých motoriek sa aj platí.2 reakcí na tento příspěvek Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
1 reakcí na tento příspěvek Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Ako zverejnil Perkz , motorka je prihlásená s dokladmi a majiteľ požaduje oficiálne prepis. To sa mi páči a uvedomte si, že motorka s dokladmi je drahšia ako croska. Dvojtakt je na údržbu oveľa príjemnejši, teda finančne príjemnejší , aspoň čo sa týka motoru ako 4T. Perkz už jazdí cros, takže nie je žiadny panic a vie do čoho ide. V dokladoch to má 7kW, ofiko, takže možno na tom bude môcť jazdiť , kecám, asi nie od 16-tich tam je omedzený na 125 kubíkov. Tak od 18-tich. Dúfam, že to do osemnástky prežije aj motorka aj chalan. A ja mu závidím a držím palce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
- je to extrémní vybrátor a neskutečně to žere i trávu okolo.......ta motorka měla ráda hodně až furt jen plný plyn, pohodové vození na čtvrt plynu jí nesvědčí , rozhodně to nemá ráda a dá ti to najevo poznal bys to okamžitě když by ses svez!......staré 2takty trpí na vyplachovaní - seřízení směsi související s opotřebením motoru - až po časté ulejvání svíček, když se ta motorka netočí...
U těchhle modelů často praskali válce.... jinak celkem držák!
U 22 let staré motorky , stav motoru z fotky a textu nepoznáš....., často je to loterie
Pokud nebudeš jezdit převážně po trati (z 90%) a toho výkonu na trati je pro 17letého extrémě moc a nezvládneš to.... tak se koupi vyhni!....
pokud pokukuješ po uni motorce se kterou by sis pojezdil hlavně cesty, šotolinky sem tam Off po lesíku přišetři a jednoznačně bych volil Hondu XR250 , Yamahu Dt 125,Yamahau WR250R, Betu ALP4, AJP PR5 a podobně....
Naposledy editováno 08.03.2023 07:10:48
(reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Ak nemáš peniaze, zváž niečo ako DR 350 alebo tak (nemám príliš veľký prehľad, aké modely sa vtedy vyrábali) - pochopiteľne to nevie tak lietať ako 250 SX, na druhej strane si zasa vypýta menej za údržbu. Vždy je to o kompromise.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Perkz píše: krokoš> ty krávo, po tomhle spíše zvažuji nějaké to DT ?? když vidím co se mi s tím může stát ? Mimochodem co je tak ideální na ty polnacky, les ve 2taktu ?
jestli jsi moc nenarostl tak idealni na tohle je KTM Freeride 250 ... pripadne beta Xtrainer...
ad video stare exc - ano, je to vibrator. ten motor dostal v 2017 vyvazovaci hridel a od toho roku je to znatelne lepsi...
na sport si toho clovek ani nevsimne - na mx trati nebo na okruhu mi motorky funguji normalne, ale kdyz si vezmu motarda na projizdku po vesnici tak se na tom neda jet, jak to vibruje. to same kroska pri pohodovem tempu mimo trat...
Naposledy editováno 12.03.2023 15:29:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Perkz píše: krokoš> jo jenže stříkačka je o dost dražší na servis
Jasné, veď som to písal v príspevku 68 hneď druhá veta: citujem sám seba:A pozor 2T je na opravy omnoho príjemnejší, myslím finančne ako 4T. Ja som chcel kúpiť GAS GAS 250 2T, tie staré hajtry som servisoval , tak som to poznal, ale, žena sa zo mňa smiala, že je to vykopávka a že tu budem každému na smiech na takej starej šunke. Gasík bol fajn, mal mechanickú príveru. Lenže zas tie 2T strašne revú , dole idú slabšie a žerú aj trávu a malé deti okolo trate. A chcel som sa naučiť niečo nové digi finty. Prever si ako na tej KTM funguje prívera, či je mechanická , alebo už iradená riadiacou jednotkou. S tou mám zlé skúsenosti, drahé opravy a spústu drôtov. Neviem ako tá má tá KTM, čo ju chceš kúpiť. robil som len staršie čo nemali ešte príveru. S elektrickou príverou som robil Hondu CR 250 čo už mala hliníkový rám asi rok 2004 a bola to hrôza. myslím finančná pre majiteľa.
(reakce na) Jak zkontrolovat stav motoru při koupi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Muddy Winter [1, 2, 3] KTM EXC 250, KTM EXC 450 F, KTM EXC 300 Six Days | Kohlstein | 75 | 17.8.2024 v 18:42 Kohlstein |
Ktm EXC 250 2022 KTM EXC 250 | lukasxxx | 1 | 2.7.2024 v 20:46 MungoJerry |
KTM exc 250 palivová soustava KTM EXC 250 | Deny19 | 2 | 20.5.2024 v 18:23 pitbikeros |
Red Bull polepy KTM EXC 250 | EXC-Rider96 | 12 | 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK |
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |