Nepiste mi kecy, ze to jsou strasne podmínky atd. Nevíte, v jakých podmínkách jsem zil a co jsem zažil
Jde mi ciste o prachy. Par let pojezdit (abych vrátil penize na byt), pak se na to vysrat.
Kolik je realne si vydelat v CR? Ted neznam nikoho, kdo tam jezdi.
Nevadilo by mi jezdit dva týdny v kuse.
PS: Dival jsem se, ze řidičák na C plus E si jde udělat za 30 az 35, to je dobra cena.
Podle toho co si psal tak prvně začni jezdit s autem
Jestli máš kamoša co jezdí s něčim většim, zeptej se ho jestli na to máš, on ti zároveň řekne o čem to je, a jak to vlastně chodí, ona to není taková romantika jak to vypadá na první pohled.. Říkalo se, že ta práce se nedá dělat pro peníze, to tě musí bavit a musiš mejt na to trochu cit, něco se doučíš, něco urveš na sílu, ale kopito se to nenaučí nikdy.. A právě proto to teď tak na silnicích vypadá..
Jezdim 16let a je to čim dál tim horší, jak provoz, tak po tobě šici dou, chovaj se k tobě všude jak k hovadu a kdyz něco potřebuješ, smůla.. Je mi pětatřicet a mladýho za velkym kamionem potkám tak jednou za pul roku, novýho malinko častějc, zkrátka do týhle branže dneska nikdo nechce a držej to matadoři, vlastně je hodně důchodců co jezděj..
Co se týče tvýho dotatu Yeoupe, povětšinou dostaneš minimální mzdu(20000kč) a k tomu diety(u nás tak 5000Kč/měsíčně, zahraničí kolem 55€/denně), někde ti daj Fix vejplatu, někde základ velkej a vemou tě na prachách jinde, obecně se dá říct, že záleží jaký má firma tempo, jestli seš denně doma atd.. Na vnitru 30-40, mezinárodka 50 a vejš.. Pak sou speciální přepravy jako autodopravníky, cisterny, madměry atd. a tam není problém kilo vydělat.. ale to není pro greenhorna jako ty
Spíš se mrkni někde jinde.. jestli seš skladník, udělej si velkej vozejk(Cčko a profesák), najdi slušnou firmu a máš 50 taky, za 8hodin a hlava čistá.. Za volantem začneš akorát chlastat a tloustnout
Jestli se stejně rozhodneš, začni na dodávce, ono tě to přejde
Naposledy editováno 04.08.2023 13:15:09