2 reakcí na tento příspěvek názor na oleje
pitbikeros píše: combust> a proč tam teda píšou sae 40?
To se ptej výrobce. Ale nejspíš protože můžou, nic jim to nezakazuje a vědí že na tom ve výsledku moc nezáleží.
Viskozitní třída u SAE je definovaná vlastnostmi při 100 a 150°C. Pro dvoutakty u kterých je spodek mazanej směsí (a tam je viskozita beztak jinde) a vršek (kde by mohlo dojít k odpaření a zůstává jen olej) běhá na 160° a víc, je to vcelku fuk. Nějakej historickej M2T s viskozitním indexem 85 měl při 100°C viskozitu odpovídající SAE50 a při vysokých teplotách to mohlo odpovídat SAE30. Tenhle slovenskej "čertvíodkud SAE40" má VI 95 tak bude při 100°C odpovídat SAE30 a ve vysokých teplotách to bude spíš SAE40 tak to tak značej protože zákazník nepotřebuje víc vědět. Ten jejich "motoforce 2T" odpovídá při 100°C třídě SAE30 ale s viskozitním indexem 110 bude při 200°C mít vyšší viskozitu než ten co označujou SAE40.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
babetta 210 zarezly píst Babetta 210 | pitbikeros | 10 | Dnes v 07:46 spacil-petr |
Babetta 210 nechytá Babetta 210 | AndaVaki | 4 | 10.10.2024 v 20:18 Netopyr |
Babetta nestartuje Babetta 210 | MikyBazuky | 9 | 10.10.2024 v 06:41 Frantas |
Sháním babettu Babetta 210 | Giant13 | 7 | 5.10.2024 v 17:26 Kohlstein |
Babetta 210 - nestartuje (startovac... Babetta 210 | TheRealHulk | 4 | 22.9.2024 v 16:30 kokoška. |