paolo_novy Přidat reklamu

Téma: názor na oleje
Zdarec ,zajímalo by mě jaký máte názor na madit m2t,je lepší než ten od sheronu?a taky by mě zajímal nazor na m2t od carline.za rozumný odpovědi dik.

názor na oleje

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2024 v 11:11 | Nahoru | #1
Jawa od Stadiona po 640 klidně motorák 6A ničemu neublíží a maže dostatečně tak přestan vymejšlet. Mám těchto strojů průřezem deset kousků a za 30 roků mám naježděno tisíce km mazáno od motoráku po moderní oleje .Přidřít to můžeš jak na M2T tak na oleji pro vysokootáčkové stroje.Důležité je dostatečně mazat a chápat že tyto motorky byly stavěny pro dopravu dělníka do práce né na závody

2 reakcí na tento příspěvek názor na oleje

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2024 v 23:03 | Nahoru | #2
Zdarec, hele mam 210 z 89 roku. Nevim kolik ma najety, menil jsem loni puvodni plaste. Ze zadniho vylezla duse ven jak byl projetej. Kolik km ten plast da nevim. Ale moc to nejspis nebylo, pac 20tisic by urcite nedal. Za par let provozu jsem vyzkousel dost oleju. Jak m2t puvodni, tak i ty jeho klony od maditu a podobne. Ruzny drahy moderni oleje. Kdyz byla nouze nejvyssi, tak jsem mazal prevodovym olejem nebo normalne motorovym. Ale to vzdy jen treba 2 litriky do nadrze a dojet pro 2t olej. Zkousel jsem i vsechny druhy benzinu, etanol e85. Moje postrehy jsou asi takove: na m2t a ostatni klony to pekne voni a je za tebou modra cara, divinol a novodoby syntetiky nekouri, nesmrdi a rekl bych, ze mene zasiraji karbonem vyfuk, spis skoro vubec. Prevodak odporne smrdi a motorovej je jak stara skodovka. Ve vysledku porad jezdim, nic se nezadrelo, ani tomu nic nenasvedcuje. Urcite doporucuju pouzivat jen oleje na to urcene - pro 2t motory. Nenech se zvyklat tim, kdyz ti bude nekdo tvrdit, ze muzes mazat s ultra modernim olejem i 1:100, ano i tenhle extrem lide radi. Nastav si spravne bohatost smesi a spravne michej dle vyrobce motoru a ne podle toho co je napsany na flasce. Pokud mas bronzovy futra tak 1: 33 pokud jehlickovy tak muzes 1:50, nechtel po tom nesmyslny vykony a budes spokojene jezdit. A hlavne se vyser na delorto.... ???????

názor na oleje

Skvělá odpověď, děkuji! 28.8.2024 v 23:26 | Nahoru | #3

pitbikeros píše: combust> a proč tam teda píšou sae 40?


To se ptej výrobce. Ale nejspíš protože můžou, nic jim to nezakazuje a vědí že na tom ve výsledku moc nezáleží.
Viskozitní třída u SAE je definovaná vlastnostmi při 100 a 150°C. Pro dvoutakty u kterých je spodek mazanej směsí (a tam je viskozita beztak jinde) a vršek (kde by mohlo dojít k odpaření a zůstává jen olej) běhá na 160° a víc, je to vcelku fuk. Nějakej historickej M2T s viskozitním indexem 85 měl při 100°C viskozitu odpovídající SAE50 a při vysokých teplotách to mohlo odpovídat SAE30. Tenhle slovenskej "čertvíodkud SAE40" má VI 95 tak bude při 100°C odpovídat SAE30 a ve vysokých teplotách to bude spíš SAE40 tak to tak značej protože zákazník nepotřebuje víc vědět. Ten jejich "motoforce 2T" odpovídá při 100°C třídě SAE30 ale s viskozitním indexem 110 bude při 200°C mít vyšší viskozitu než ten co označujou SAE40.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
babetta 210 zarezly píst Babetta 210 pitbikeros 10 Dnes v 07:46 spacil-petr
Babetta 210 nechytá Babetta 210 AndaVaki 4 10.10.2024 v 20:18 Netopyr
Babetta nestartuje Babetta 210 MikyBazuky 9 10.10.2024 v 06:41 Frantas
Sháním babettu Babetta 210 Giant13 7 5.10.2024 v 17:26 Kohlstein
Babetta 210 - nestartuje (startovac... Babetta 210 TheRealHulk 4 22.9.2024 v 16:30 kokoška.


TOPlist