Téma: Motorka na polňačky a lehký terén
Přeji pěkný večer.
S kamarádem plánujeme koupit endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.
Požadavky:
Rozumná váha (do 170kg?), dostupnost dílů.
Rozpočet nemám daný, cca 70k (můžu jít až ke 150, pokud by to mělo smysl). Spíš mi jde o to, že když mě to nebude bavit, ať se ta motorka dá prodat bez velké slevy nebo dlouhého čekání na někoho, kdo udělá stejnou chybu jako já

Zatím jsem narazil na tyto kandidáty:
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650
Yamaha XT 600 E
Suzuki DR 650
Výhodou je nízká cena Taky je mi jasné, že to jsou už muzejní kousky, a bude to o štěstí, jak se o konkrétní kus někdo staral. Zároveň už to bude horší s dostupností dílů

Dál mě napadly:
CRF 300L - podle všech při enduro použití nestačí podvozek - nutná další investice plus jich moc v inzerci není
F 650 GS - už moc těžká
EXC 350 F - jen proto, že ji každý zná a nebude problém s díly; ale její potenciál nikdy nevyužiju + vyšší cena
Fantic Caballero 500 rally - ne úplně enduro, ale dost schopná; z inzerce mizí poměrně rychle
Fantic XEF 250 Trail - docela neznámá, viz. pointa s případným prodejem dál

Je nějaká motorka, kterou jsem úplně přehlídnul? Případně poprosím o tipy, názory

Naposledy editováno 02.02.2025 19:24:06

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2025 v 08:07 | Nahoru | #1
asi bych si nejdriv ujasnil co chci... protoze pokud chci neco na polnacky a na CRF300L mi na to nestaci podvozek, tak u tech prehistorickych XT , DR apod ten podvozek do terenu nebyl taky zadna hitparada uz novej - ted po letech uz muze byt v zoufalem stavu...

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2025 v 08:33 | Nahoru | #2

assassin píše: asi bych si nejdriv ujasnil co chci... protoze pokud chci neco na polnacky a na CRF300L mi na to nestaci podvozek, tak u tech prehistorickych XT , DR apod ten podvozek do terenu nebyl taky zadna hitparada uz novej - ted po letech uz muze byt v zoufalem stavu...


Tohle podepisuju. Osobně vyzkoušeno (tedy u NX)

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

Skvělá odpověď, děkuji! 3.2.2025 v 20:42 | Nahoru | #3

Kavak95 píše: kokoška.> jo, na ty LC4 620/640 jsem se taky díval. Nezdá se, že by to byla úplná kasička. Jak je to s dostupností dílů?


Neblbni se starou vyjebanou čubkou, která vibruje jak sbíječka. Výše zmíněná KLX650 sice tolik nevibruje, pokud jí někdo nevybral vyvažovák, ale ty poslední zbylé kusy, které tady putují skrze bazoš, jsou šroty v posledním tažení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 7, 8] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally Eso_Rimmer 211 Dnes v 10:52 Eso_Rimmer
Honda NX650 Dominator střílení do s... Honda NX 650 Dominator, Honda XR 650 L MichalCervinka 10 8.4.2025 v 20:22 MichalCervinka
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E Boky 13 2.3.2025 v 19:14 Vita38
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally PetNed 4 24.2.2025 v 15:10 PetoF

TOPlist