3 reakcí na tento příspěvek Moped Karpaty
vitan1 píše: pokud má v TP napsáno max. rychlost 45km/h tak snad jo pokud má víc tak ne a mám takový tušení že za moped je považovaná třeba babeta nebo stadion to znamená že musí mít šlapky a né normální stupačky
No tak zákony v tomhle směru díky synovi znám ale nepovedlo se mi to nikde najít hledám ale dál
EDIT:Krásnej Dněpr
Naposledy editováno 10.01.2011 19:53:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moped Karpaty
vitan1 píše: pokud má v TP napsáno max. rychlost 45km/h tak snad jo pokud má víc tak ne a mám takový tušení že za moped je považovaná třeba babeta nebo stadion to znamená že musí mít šlapky a né normální stupačky
já mám moped a nemám šlapky, ale stupačky
jetofuk píše: já mám moped a nemám šlapky, ale stupačky
nevěděl sem to s jistotou protože sem AM nikdy neměl ale vím že se o tom takle mluvilo a samozřejmě skůtr kterej má napsáno 45km/h je taky moped i když nemá šlapky
Shlaighter: Dík ale kdybys ho viděl živě tak změníš názor
1 reakcí na tento příspěvek Moped Karpaty
vitan1 píše: je tam maximální konstrukční rychlost 40km/h takže si myslím že by to šlo ale nejsu si jistej kvůli normálnímu řazení
DÍK! a jako kvůli normálnímu řazení?to jako že budou blbý převody?je to asi 2-rychlostní (pokud se nepletu )
Naposledy editováno 10.01.2011 20:13:20
Marst píše:Podle zákona:
Řidičské oprávnění skupiny AM opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km/h .
ČTI,A PAK POUČUJ!
Shlaighter píše:No tak zákony v tomhle směru díky synovi znám
Já to vím,ale někteří asi ne
tak na co jsem si vzpomněl hned
Naposledy editováno 10.01.2011 20:42:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moped Karpaty
vitan1 píše: pokud má v TP napsáno max. rychlost 45km/h tak snad jo pokud má víc tak ne a mám takový tušení že za moped je považovaná třeba babeta nebo stadion to znamená že musí mít šlapky a né normální stupačky
tím jsem chtěl říct, že AM není jen moped, tedy nemusí to omezeno jen na pedály, ale může to být motocykl, tedy s normálníma stupačkama.
a taky reakce na:
vitan1 píše: je tam maximální konstrukční rychlost 40km/h takže si myslím že by to šlo ale nejsu si jistej kvůli normálnímu řazení
to samý nemusí to být nutně moped, ale i motocykl s normálním řazením...
EDIT: Proto jsem předtím zvýraznil to mopedů a motocyklů, tedy že to není omezeno jen na mopedy, ale že to je omezený tou rychlostí
Naposledy editováno 10.01.2011 20:55:59
Marst píše: Shlaighter> to byla reakce na :
to samý nemusí to být nutně moped, ale i motocykl s normálním řazením...
EDIT: Proto jsem předtím zvýraznil to mopedů a motocyklů, tedy že to není omezeno jen na mopedy, ale že to je omezený tou rychlostí
Dík aspoň sem se poučil a už vím jak to je i když mě je to k ničemu :D
Shlaighter: papíry budu mít veteránský a ač se to nezdá je to nálezovej stav, sem tam zhnilá sajda, přední blatník taky na odpis ale už se na tom pracuje a už ho mám skoro celýho v laku a momentálně natahuju eletriku
1 reakcí na tento příspěvek Moped Karpaty
technické údaje
model 55 (karpaty 2 a karpaty 2 sport) a model 56 (karpaty lux)
maximální nosnost 100
rozvor 1200
délka 1820
výška 1100
šířka 720
světlá výška 100
maximální konstrukční rychlost 40
spotřeba při 30 km/h je 2,1
rám trubkový svařenec
přední teleskopická vidlice s tlumícími pružinami
zadní...nějaký majatníkův typ, tlumící pružiny
bubnové brzdy, odděleně ovládané
brzdná dráha ze 30 km/h je 7,5 metru
rozměr pneu 2,50 nebo 2,75/16
typ motoru v50 nebo v501, dvoutakt, karburátor, chlazený vzduchem
objem 49,8 ccm
průměr válce 38
zdvih pístu 44
komprese 7,5-8,5 (doufám, že se to liší typem motoru, ne okamžitým rozhodnutím pístu )
maximální výkon při 4.400-5.200 otáčkách 1,8 koně
maximální krouťák 30,3 nm
typ řazení u 50 dvoustupňové ruční u v501 dvoustupňové nožní
vícelamelová spojka v olejové lázni
převod v motoru 4,75
první kvalt 2,08
druhý kvalt 1,17
sekundární převod 2,2
zapalování bezkontaktní...v nějaké bks
dynamo 6v, 45w
vysokonapěťový transformátor 2102.3705 nebo b300b
karburátor k60v
vzduchový filtr papírový (a jelikož to jejich Э nemáme...tak píšu normální e) efv-3-1a
tlumič výfuku s přepážkami
no, občas jsem musel chvíli přemýšlet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moped Karpaty
mariano píše: jsem si dal vzpomínku na ruštinu...ale spíš mi to připadá jako jiný jazyk (ukrajinština, běloruština )
technické údaje
model 55 (karpaty 2 a karpaty 2 sport) a model 56 (karpaty lux)
maximální nosnost 100
rozvor 1200
délka 1820
výška 1100
šířka 720
světlá výška 100
maximální konstrukční rychlost 40
spotřeba při 30 km/h je 2,1
rám trubkový svařenec
přední teleskopická vidlice s tlumícími pružinami
zadní...nějaký majatníkův typ, tlumící pružiny
bubnové brzdy, odděleně ovládané
brzdná dráha ze 30 km/h je 7,5 metru
rozměr pneu 2,50 nebo 2,75/16
typ motoru v50 nebo v501, dvoutakt, karburátor, chlazený vzduchem
objem 49,8 ccm
průměr válce 38
zdvih pístu 44
komprese 7,5-8,5 (doufám, že se to liší typem motoru, ne okamžitým rozhodnutím pístu )
maximální výkon při 4.400-5.200 otáčkách 1,8 koně
maximální krouťák 30,3 nm
typ řazení u 50 dvoustupňové ruční u v501 dvoustupňové nožní
vícelamelová spojka v olejové lázni
převod v motoru 4,75
první kvalt 2,08
druhý kvalt 1,17
sekundární převod 2,2
zapalování bezkontaktní...v nějaké bks
dynamo 6v, 45w
vysokonapěťový transformátor 2102.3705 nebo b300b
karburátor k60v
vzduchový filtr papírový (a jelikož to jejich Э nemáme...tak píšu normální e) efv-3-1a
tlumič výfuku s přepážkami
no, občas jsem musel chvíli přemýšlet
DÍKY ZA PŘEKLAD ,jak jsem psal,německy umim trochu,rusky fakt hodně máálo,anglicky taky nic moc ,tak dík,za opravu,jestli je to fakt bělorusky nebo ukrajínsky