Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.
Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
3 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
4 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
DESMOFulcrum píše: Nejsem hňup. Jsem nostalgik. Vím proč rozšiřují nabídku a začínají vyrábět v asii. Ptal jsem, jestli ty starý časy nebyly prostě starý dobrý časy.... který jak známo se nikdy nevrátí. Časy, kdy stará 911 carerra neznala cayene. 916 neznala diavela a laverda dělala motorky. Ale trošku chápu proč člověk s hyosungem mluví o onanii nad skutečnou motorkou.
mas pravdu. svedi mne ruce, ale na rozdil od tebe nemuzu :(
jinak mi je tvoje uvazovani cizi. ty mas byt naopak rad, ze je tady hromada jelimanu, kvuli kterym tenhle byznys jede, kvuli kterym se vyrabi nahradni dily a za takovou cenu, aby jsis je i ty mohl dovolit.
Naposledy editováno 20.01.2011 17:46:04
2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Je pravda že řada 916 je asi historickej mezník v SBK a celkově v motocyklovém průmyslu,to jí nikdo už neveme
Jinak se omlouvám,že zrovna tohle nebylo moc k tématu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Neboj, to zdravé jádro se vždycky najde
MedvědžebyDucin píše: nemyslím si, že za to může značka jako taková. Bude to vždy jen o lidech. Dokud si jí budou lidi kupovat proto že jim je sympatická mentalitou, historií a odkazem, ne jen tím, že to je zrovna in, tak značka nevymře. Ale uklidním tě, s problémem "čistých rukou" (uživatelé mající moto na zvýšení ega, co si neumí ani dofouknout gumy) se potýkají všechny značky, třeba i moje býv domovská Moto Guzzi.
Neboj, to zdravé jádro se vždycky najde
díky za ta slova, ušetřeno klepání do klávesnice, taky su nostalgista ale bohužel ty doby sou pryč, byť to vidíme furt stejně
1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra
Pro mě je třeba 848 uplně super a přál bych si jí,páč okruhový ambice nemám a na pumpě v Dubí či na Buchlácích s hektolitrem machrovat nepotřebuju,suchá spojka se dá eventuelně dodělat a na běžný silnice naprosto dostačující výkon.Design identifikovatelnej na první pohled a třeba mě se strašně líbí.Líběj se mi i všechny ostatní modely včetně Diavelu a myslim,že jedině značce pomůžou.
Jinak pokud se Ti "nostalgicky" ztýská po přísnym sportu,tak proč sis nekoupil Desmosedici?...
p.s. Ty "pravý" Alfisti jsou ale to samý.Když přišla 159,tak se jim stýskalo po tom pravym cuore i když v testu stability opět vyhrála a teď už si jí kupujou,protože na ní prostě dosáhnou.A na své touhy po lehčím autě s turbem při pohledu na ceník Giulietty najednou nějak zapomněly...
Jinak vývoj nezastavíš, Ducati je furt Ducati. Pořád vzpomínám, jak v už relativně dávných letech na základce jsem měl plakáty různých motorek, pak jednou přišla 916 a nikdy už na zdi nic jinýho.. pak jednou u samošky projel někdo (nejspíš Jiří Trčka z vedlejší vesnice) na myslím 748 nebo nevím, poprvé jsem viděl Duc naživo a naprosto jsem nechápal, jaktože ta "závodka" má takovej zvuk (to ještě nebyly ty internety). No a už jsem se vezl
Ducati se stala absolutní modlou, plakáty už jedině červený a žlutý. Za dalších snad 15 let vlastní Duc (S2R), splněný sen, největší zadostiučinění, pak S4Rs, totální sen, to by mně žádnej vysavač nedopřál tu euforku.
Pak se objevila 1098, podle mě to prostě líp udělat nešlo, teď je možná trošku okoukaná, ale jak vyšla, bylo to něco naprosto okouzlujícího. Streetfighter a HM, zase něco, co mě dostalo, nádhera. A Diavel beru jako produkt pro amíky, ať jsou prachy na vývoj. Holt doba jde dopředu a Ducati není žádnej spolek veteránů ...
Jinak všem těmto značkám (nejen Ducati, ale i třeba HD, Moto Guzzi, MV-Agustě, Triumphu, BMW a hafo dalším) přeji do budoucna jen to NEJ , pevnou fanouškovskou základnu i nové příznivce, mnoho nových modelů a jen samé úspěchy ve všech směrech , protože bez nich by byl dnešní svět motorek asi jen pouhá šeď, prázdnota a nuda...
Tak či onak, v historii už jsou tyto značky zapsané na věky, a komu se nelíbí jejich nová produkce, ten si může pořídit to poctivý, 10, 20, 30, 50, 70 a nebo třeba 100 let starý železo, který už tu je a bude napořád... V tom je ta krása dneška!
Naposledy editováno 21.01.2011 01:01:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 | alien83 | 5 | 26.4.2023 v 22:51 -KAR- |
Staré legendy Ducati 916 | ruinin | 24 | 22.2.2023 v 09:18 CB600 |
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 | ConteZoncolan | 108 | 1.2.2023 v 12:06 vilemx |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 | RUTAN | 32 | 28.1.2017 v 11:23 Lála |