Téma: Instalace turba
 
23.1.2011 v 12:41
Zdravim kluci, mam dotaz.... Nemate nekdo nahodou zkusenosti s instalaci turba na motorku? Proc se ptam ... zbyla mi doma jedna GSXR(vzduch-olej) po kompletni generalni oprave,ze ktere by sme chteli postavit nejakej turbo nesmysl. Nasel sem na nejakejch nizozemskejch strankach turbo kity na gsxr 1100,jenze ja potrebuju na 750. Za ten BasicKit chteji cca 1600 € a za total turbo kit cteji 3200 €. Ne ze bych byl zgrd,ale 50 tis se mi davat nechce.

Instalace turba

23.1.2011 v 13:00 | Nahoru | #1
tak když použiješ něaky malý turbo z auta tak by to mohlo taky fungovat jenom si myslim že na těch 50 se taky dostaneš jako prd. zkusil bych kontaktovat pana Knebla ten ma v republice asi největší zkušenosti s přeplňovánim.

Instalace turba

23.1.2011 v 13:10 | Nahoru | #2
napis mistnimu s nickem lobo

Instalace turba

23.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #3
samodomo aby to za něco stálo a nějak vypadalo vyjde dráž, mám to za sebou a po druhý to už dělat nebudu, lepší koupit kit, vyhneš se plno problémům.

Instalace turba

23.1.2011 v 13:20 | Nahoru | #4
A kdyz bych teda ten kit na tu 1100 objednal, tak jak ho spasuju na 750 motor?

Instalace turba

23.1.2011 v 13:23 | Nahoru | #5
bez úprav to nepůjde a jednoduchý to taky nebude, TD bude spočítáno na parametry 1100 a né 750 takže tě to bude stát taky dost peněz navíc, pohledej přímo na 750.

1 reakcí na tento příspěvek Instalace turba

23.1.2011 v 13:33 | Nahoru | #6
Premyslim o tom uz pomerne dlouho,ale nejak penez bylo malo. Dival sem se treba na 12tku Bandoura,kterej stavel tusim GSX-Roll a misto karburatoru tam daval strikacku z Bawa a pod. Teoreticky to mam naplanovany,ale otazka je jestli by to vubec fungovalo :DD ten turbo kit, kdybych ho nasel by bylo lepsi reseni,nez to delat samodomo,protoze nejsem si jistej treba s mazanim. Ten motor na kterej by to bylo sem delal ja. Je tam vymeneny od lozisek na klice az pod pisty s krouzkama a na podzim sem ho mel nastartovanej,takze vim,ze sem nikde nic neposral :P

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace turba

23.1.2011 v 13:42 | Nahoru | #7
Džanek> umis matching a mas pristup k dilum? Jestli je odpoved na obe otazky NE, tak kup prislusny kit. Volil bych osazeni vstikovani. Vse je pak mnohem jednodussi.
Kit z 1100 na 750 nemuzes pouzit (predpokladam ze za tu cenu to je flow trhu system a obsahuje minimalne TC, trysky, vyfukove svody, tlakovy manifold, palivovy rail, dodatecne trysky pro obohaceni ve vyssich otackach a nejaky regulator).
Mechanicke dily mozna pasnou(neznam z hlavy rozdily), ale TC samotny, trysky, regulator budou nevhodne.

Instalace turba

23.1.2011 v 13:43 | Nahoru | #8
mazání je to nejmenší . V případě že nenajdeš turbo kit, koukni i na kompresorový kity, tam bych tedy sáhl já i jako příznivec turba. www.aaperf.com/zx10r-kit.html , zde bohužel není 750, ono taky proč zvyšovat výkon 750 když výkon 1100 s TD bude vyšší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Instalace turba

23.1.2011 v 13:56 | Nahoru | #9
Dawe02>pristup k dilum mam at to sou elektro zalezitosti a nebo mechanicky soucasti. Momentalne je motor osazenej ctyrma CR karburatorama s plochejma soupatkama a akceleracnima pumpickama. Zkusenosti se zmenou plneni motoru moc nemam

Naposledy editováno 23.01.2011 14:05:25

(reakce na) Instalace turba

23.1.2011 v 14:06 | Nahoru | #10
Džanek> mel jsem na mysli pristup k turbo dilum, kompresor housingy, turbine housingy, kola, vyvazovani... abys mohl experimentovat.
Podivej se jestli najdes nejaky kit primo na tu 750. Jestli tam mas ale jine karburatory, pak ti saci cast a i samotne rizeni smesi z kitu bude k nicemu. V tom pripade bych koupil jen TC z toho kitu a experimentoval na brzde bud s tryskama (ale bude problem s utesnenim karburatoru, daladenim ve vyssich otackach, dodavkou tlakoveho paliva etc...), nebo lepe osadil rovnou vstrikovani + konfigurovatelnou ECU a odladit alfa-n mapu.

Instalace turba

23.1.2011 v 17:26 | Nahoru | #11
jestli je ten kit za 3,2k € vc pistu, ojnic a kliky, tak bych to klidne dal, na tuhle cenu se stejnak +- dostanes
pokud je to kit jen na nakych 200-220hp coz se da vytahnout z oem motoru pri zachovani slusny zivotnosti tak to cenu nema
akorad nevim co si predstavit pod "postavit nejakej turbo nesmysl"

ladit to na CR karbcich je lepsi nez na nesladitelnejch oem, ale nejlepsi by bylo jak rika Dawe02 prejit na vtrikovani+ecu

Instalace turba

26.1.2011 v 14:23 | Nahoru | #12
No stopro to bude hodně moc práce a starostí. Není to jen o tom to mechanicky osadit, ale i do motoru dostat dost paliva o správným poměru, chce to změřit kompresi jestli tlačí-těsní, určitě to osadit papo ventilem na odfuk a správně zvolit plnící tlak turba. Pak ještě musíš vyřešit jeho mazání (průměrný turbo ti točí kolem 50-120tis ot./min.) a plnění výfukovejma plynama. Geometrii lopatek nastavit aby se to roztáčelo včas a neměl jsi brutus turboefektní motorku. Jak tohle zvládněš jsi v poho.... No a pak to natočíš udělá to chrrr neboť ti rupne klikovka a nebo se vohnou ojnice. Pokud je to karbec starej nebude to asi žádná diskotéka.
Tyyyjo já jsem dneska ale fakt pesimista
Dal bych kit

Instalace turba

26.1.2011 v 14:32 | Nahoru | #13
prodal motor 750, koupil 11ku a na ni narval kit. na sedum pade budes obtizne kit shanet.. proc prefukovat malej motor kdyz je k dispozici vetsi atmosfera v podstate se stejnou hmotnosti, konstrukci a vsim...

jinak teda sem tam jezdi i 600/750 prefouknuty, takze bych napsal vyrobci jestli by ti neposkladal i takovej kit, treba uz to delali, jen ho nemaj v ofiko ceniku protoze je o to minimalni zajem... vetsina lidi co jezdi preplneny motorky stejne maj za sebou cestu k tomu nejvykonejsimu atmosferickymu a pak az fouknout...

taky muzes napsad do MAB power v nemecku, mas to bliz, myslim ze by ti na 750 taky neco poskladali...

a jak pise lobo.. predstava turbo nesmylu je jaka... pokud fouknout opravdu hodne tak to stejne zase vykuchas a pujdou tam jiny pisty, ojnice a kdo vi co dalsiho.. takze to ze je to cerstve preskladany je spis na skodu:)

Naposledy editováno 26.01.2011 14:34:15

Instalace turba

10.9.2011 v 21:56 | Nahoru | #14
V anglii to dělá jedna firma. Viděl jsem tam gsx-r 1000 k5 a mělo to cca 240-250 koní ..ale ceny ukrutné, s tím nic neuděláš. Ušetřit na tom celkem nemáš kde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist