Téma: Sytič - ohřejvání
Hledal jsem, ale nic konkrétního jsem nenašel. Zajímalo by mě jestli má jízda se sytičem nějakej vliv na něco, nebo je lepší ji nechat chvilku ohřát, vypnout sytič a pak jet ? Já to tak dělam, ale zajímalo by mě co vy
edit a borci se stříkačkama ať jsem radši ani nechodí
Naposledy editováno 02.02.2011 12:23:56

edit a borci se stříkačkama ať jsem radši ani nechodí

Naposledy editováno 02.02.2011 12:23:56
Anketa: Ohřejváte ?
K čemu, nadlábnu, sednu, jedu...
17
Nastartuju,v klidu se obleču,dam cígo a jedu
62
Nastartuju, trochu stahnu sytic, zapnu bundu, helmu nasadim rukavice a pomalu bez vytaceni vyrazim, kdyz se trochu zahreje, tak ho stahnu a uz jedu normalne. Kdyz je to rano, tak se mi vetsinou tak nejak ohreje uz jen za tu dobu co mi trva ji vymotat ze zahrady a pak se trefit do branky.
Ale kdyz nad tim tak premejslim tak asi jak kdy. nekdy sem uz pozapinanej kdyz vylejzam z baraku a nekdy se zapinam az u nastartovany motorky.
Naposledy editováno 30.01.2011 23:22:02
Ale kdyz nad tim tak premejslim tak asi jak kdy. nekdy sem uz pozapinanej kdyz vylejzam z baraku a nekdy se zapinam az u nastartovany motorky.
Naposledy editováno 30.01.2011 23:22:02
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
přeplavim karburátor párkrát prošlapu na podruhý nebo na potřetí chytne, dám cígo a jedu 20 m škube a pak už jede dobře... jawa
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Já myslím, že není na co čekat. Motor se prohřeje obezřetnou jízdou se sytičem. Až je v poho, tak ho stáhneš a je to. Jednou se mi stalo, že se mi přetrhlo lanko sytiče na 4tis.
Měl jsem pak takovýho auto-pilota


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
Švagr> spíš tempomat, ale souhlas s ohříváním jízdou..
jen bych rád podotkl, že tohle vlákno vzniklo (pravděpodobně) z popudu jiného vlákna, kde se řeší dvoutakt dváca, u nich nevim jak to je, jestli je to schopný fungovat i za studena..
jen bych rád podotkl, že tohle vlákno vzniklo (pravděpodobně) z popudu jiného vlákna, kde se řeší dvoutakt dváca, u nich nevim jak to je, jestli je to schopný fungovat i za studena..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sytič - ohřejvání
dva_hrnce> Doted jsem jezdil 2T a u tech je problem, ze se dost dusej kdyz jsou studeny, takze tam to trochu ohrat na fleku, pak za stalyho turovani sundat sytic a pomalu jet, cim je to studenejsi tim min se ji chce vytacet. Ted mam uz 4T tam s tim uz problem neni, ale ze zvyku ho stejne vytlacim pred barak, vemu helmu, batoh, zavru garaz a jedu

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Nic jsi nenašel protože neexistuje univerzální rada. Závisí to na motorce. Každá motorka to může mít jinak a nejlepší způsob je popsán v manuálu. Někdo ohřívá 4T tak, že chvíli jede na sytič a někdo se se sytičem ani nerojzede - musí ohřívat na volnoběh.
Hale u staré CBR osminky jsem normálně nastartoval, vytlačil před dům, malinko stáhnul sitič, kldně se rozjel ulicí a tak po 300 metrech enbo dle pocitu ho pak stáhnul úplně - takhle mi to doporučil kámoš technik...
Jinak teď u šestky to už neřeším, tam je sitič řešen elektronicky nebo jak, prostě automaticky
Jinak teď u šestky to už neřeším, tam je sitič řešen elektronicky nebo jak, prostě automaticky

U maraudra je v manuálu dokonce napsaný, že při přidání plynu se sytič vypíná - jak je to dělaný nevím, su antitechnik
. Když je studenej, tak cuká úplně stejně ať se rozjíždím se sytičem nebo bez. Takže nakopnu motorku na sytič, začnu se oblíkat, když začne motor víc burácet tak sytič uberu. Nasednu, vrknu plynem, vypnu sytič a odjíždím. Když je hodně studená tak občas pocukává, jedu piánko dokud to nepřestane a pak už jedu normálně.

2 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Hosi kolik toho tu je o tom napsane? 1000 temat? Mozna vice...
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Zbytečný,sytič oužívám opravdu jen na studený start a to né na plno,hned když to chytne tak to stáhnu na nezbytný minimum .Vypínám ho ještě před tím než se rozjíždím.
Flašek.Lee píše: Zbytečný,sytič oužívám opravdu jen na studený start a to né na plno,hned když to chytne tak to stáhnu na nezbytný minimum .Vypínám ho ještě před tím než se rozjíždím.
no tak ty jsi jedna mala soudruhu co to chape.
PS:Na klidnou jizdu ohrejvanim se muzu vysrat...tomuzu vedle mrdky stat a hulit a nechat ji vohrejvat a pak jedu jak jsem zvyklej.
z-x-r>Nevím ale,můj osobní poznatek
,u všech 4 motorek,krom Aprílie to fungovalo,jen RS se dusila za studena,tak tam jsem jel vždycky chviličku se sytičem...
A vždy jsem jí šestřil,měl jsem trochu lufta z generálky,naštěstí mě to nikdy neposthlo-šlapala hezky.
Naposledy editováno 31.01.2011 14:46:50

A vždy jsem jí šestřil,měl jsem trochu lufta z generálky,naštěstí mě to nikdy neposthlo-šlapala hezky.
Naposledy editováno 31.01.2011 14:46:50
Pan Honda mi do manuálu napsal že mám aktivovat sytič, nastartovat, a čekat, dokud teplota chladící kapaliny nestoupne nad čtvereček na stupnici teploměru. Čili mi to akorát vychází že nastartuji a jdu se obléct, poté sedám a jedu ne úplně volně, úměrně teplotě motoru. Zkráceně, držím se manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
já mám taky dvoutakt a žádnej problém nemám, kdybych neměl srdce tak ju klidně můžu honit do jakejch otáček chcu a šla by

1 reakcí na tento příspěvek Sytič - ohřejvání
Ptáš se co je lepší, lepší na co?
Komfort ovládání a reakce plynu : nechat zahřát se sytičem
Životnost motoru: nabrnknout, ihned jakmile je to možné cca 10-20 vteřin vyřadit sytič a lehce zatěžovat motor. Tím se zamezí kondenzace paliva a smývání olejového filmu.
Ano motor se nejvíce opotřebí, nastartovat, sytič, cigáro obleču se...
Takže kdo šetří má za 3.. vč. spotřebovanýho paliva samozřejmě
Komfort ovládání a reakce plynu : nechat zahřát se sytičem
Životnost motoru: nabrnknout, ihned jakmile je to možné cca 10-20 vteřin vyřadit sytič a lehce zatěžovat motor. Tím se zamezí kondenzace paliva a smývání olejového filmu.
Ano motor se nejvíce opotřebí, nastartovat, sytič, cigáro obleču se...
Takže kdo šetří má za 3.. vč. spotřebovanýho paliva samozřejmě

Jurawood píše: Ptáš se co je lepší, lepší na co?
Komfort ovládání a reakce plynu : nechat zahřát se sytičem
Životnost motoru: nabrnknout, ihned jakmile je to možné cca 10-20 vteřin vyřadit sytič a lehce zatěžovat motor. Tím se zamezí kondenzace paliva a smývání olejového filmu.
Ano motor se nejvíce opotřebí, nastartovat, sytič, cigáro obleču se...
Takže kdo šetří má za 3.. vč. spotřebovanýho paliva samozřejmě
Ja bych rekl zem motor se nejvice opotrebi:
sytic nastartova a valim...

Jinak na volnobehu na miste se syticem po chvilce jak se trochu zmatori otacky vyleti tedy te to stejne donuti sytic ztahnout.
Jeéé néé. Je o tom tady napsano 100 témat snad. Jinak já nevím co řešíte. Když jsou parna tak dávam start i bez sytiče. Jinak kolem 10-20 stupnů zapnu sytič, nakopnu to. Nechám běžet zhruba 20-30 sekund na sytič. Někdy i mín. Stáhuju sytič a přidávám lehce plyn. Hned jak moto běží bez sytiče, vypnu sytič a jedu. Zahřeju opatrnou jízdou.
Naposledy editováno 31.01.2011 17:00:13
Naposledy editováno 31.01.2011 17:00:13
Ono je taky si potřeba uvědomit že ne všechno co se tváří jako sytič je sytič.U karburátoru to bude sytič nejspíš vždy, ale u starších stříkaček to bývá jen lanko ke klapce pro zvýšení otáček.Univerzální rada tady nebude platit. U každého motoru to může být trochu jiné dle seřízení a konstrukce.
Mě asi nefunguje jak má
Prvně musím otočit starterem a dát tam normál bez sitiče, zdechne hned. Potom sitič na plného a už si přede. Můžu mít sitič zaplý jak dlouho chci a otáčky jsou furt stejné. Po 5 minutách se kouří z výfuku jak ze zweitaktu
a když přidám prudce plyn tak chípne, ale do 5 minut si mužu točit kolik chci
No a občas ho zapomenu stahnout a jednou jsem jezdil s plným sitičem celý den a nic sem nepoznal

Prvně musím otočit starterem a dát tam normál bez sitiče, zdechne hned. Potom sitič na plného a už si přede. Můžu mít sitič zaplý jak dlouho chci a otáčky jsou furt stejné. Po 5 minutách se kouří z výfuku jak ze zweitaktu



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.