Uzavřeno 22.06.2011 v 11:14 uživatelem Ondra.V
2 reakcí na tento příspěvek clonkou škrcená jawa
Spodek bude slabší, ale když to vytočíš, tak je to poznat - teď lítám za 4 kopce, kde jsem musel dřív podřazovat. Jenom počítej, že to budeš muset víc točit (1 do 20km/h, dvojka tak do 45, trojka do 75-80, čtyřka dál), takže to bude žrát i trávu kolem silnice (u mě 5-6 normálně a až 8, když litám ve dvou stabilní rychlostí kolem stovky).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
EDIT: a pak to nezere tu travu
Naposledy editováno 09.03.2011 14:01:14
Skalda píše: Enthropy> proc tak moc? ja pouzivam bez clony trysku 92 k plne spokojenosti
EDIT: a pak to nezere tu travu
Protože tlumič sání šel taky ven - to udělá hodně - menší podtlak v karbecu, je potřeba větší díra. A nejen se spotřebou. Ty otevřený výfuky (dvoukomoráče s absorbčním tlumičem, laděný na maximální záběr kolem těch 90-100 na čtverku (a odpovídající otáčky jinde)) dělají taky dost.
Ono se s tím dá jet za stejně, tako dřív. Akorát je tam prostě možnost tomu dát pořádně nažrat a člověk se neudrží a používá ji
Dost na té spotřebě a potřebě výkonu dělá to, že vážím nějakých 120kg a většinou jezdím naloženej jak nějakej číňan.
EDIT: A je to 634, ta žere trávu i normálně
Naposledy editováno 09.03.2011 15:31:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
Enthropy píše: Clonku ven, tlumič sání z airboxu ven, přetryskovat a seřídit (mě to na 634 skočilo z hlavní trysky 92 na 120, ale kus udělaly ještě výfuky - hledej hlavní někde kolem 116).
Spodek bude slabší, ale když to vytočíš, tak je to poznat - teď lítám za 4 kopce, kde jsem musel dřív podřazovat. Jenom počítej, že to budeš muset víc točit (1 do 20km/h, dvojka tak do 45, trojka do 75-80, čtyřka dál), takže to bude žrát i trávu kolem silnice (u mě 5-6 normálně a až 8, když litám ve dvou stabilní rychlostí kolem stovky).
Ale běž, to ses předtím bál ten motor více vytočit, teď už to vytáčíš víc, tak se ti zdá, že kopec který si dřív musel jet za 3 dáš teď za 4...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
Enthropy píše: 2stroke> Nebál - prostě jsem se po rovině vrhl proti kopci s plynem omotaným třikrát kolem zápěstí (nevedu rychlopal, takže motám jak debil) a v půlce už jsem podřazoval. Takhle proti stejnýmu kopci vyrazím 100km/h na čtverku na půl plynu, v průběhu kopce dotočím na 3/4 a rychlost zůstane pořád těch 100.
Se nediv, že máš takovou spotřebu, když neumíš jezdit. Přidávat a zároveň nezrychlovat = vyšší spotřeba a u jawy je to kurva znát. Dej tam trojku, jako minule a pořiď si rychlopal, než přijdeš o zápěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
Jinak důkazem toho, že to fakt neulejvám a tryska je správná jsou suchý výfuky a barva svíčky:
Barvy toho, co leze z motoru si nevšímejte, to je jenom následek zimního ježdění a silničářské soli
A rychlopal nepotřebuju, protože mimo kopce teď nejdu za půlku plynu a ta tak daleko není
1 reakcí na tento příspěvek clonkou škrcená jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
c.j. píše: Po spoustě pokusů a lazení mám motor opět v sériovém stavu, protože to je nejlepší.. Na trojku s dvoukomoráky upravenými TK Moto (ty udělaly nejvíce) jede motorka na trojku (přetočená, když je nutno) 120km/h. Laboroval jsem s tryskami 90,100,110,120 s clounkou, bez clonky, všemi polohami jehly a výsledek je jasný, nejlépe jede s clonkou a původní tryskou 90. Nemotat zde 632/634, které mají karbec s difuzorem o 2mm menším, právě proto má 638 clonku, která zmenšuje průměr difuzoru právě o ty 2mm. Bez clonky je průběh výkonu na ho.no, bohužel. Jawa mi bere stále kolem 5l/100km. S rovnými výfuky o 0.5l méně za cenu menšího výkonu.
Pak si chování motoru můžu vysvětlovat jedině zemědělskými vůlemi (chudinka už za těch skoro 31 let otočila tachometr dvakrát dokola) a profukováním bůh ví kudy (i když všechno vypadá, že těsní). A trochu tomu asi pomáhá větší karbec. V sériové nastavení s původním karbecem a výfukama to bylo výrazně horší. Chuděra sotva lezla.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) clonkou škrcená jawa
Co se seřizování týče, tak vzdušník ladím ochuzováním při cca 1500 otáčkách, dokud otáčky nepřestanou přibývat a pak vrátím zpátky o cca 1/8 otočky. Jehlu šteluju tak, aby to plynule zrychlovalo bez chrchlání z cca 40km/h na čtverku (jak píše Dočkal ve své bichli). Hlavní trysku určuju tak, že rozjedu na 4 cca na 60 a dám plnej. Pokud zabere, zvětším trysku. Až místo záběru začne tarokovat, tak ochudím o dvě čísla. Závěrečnej test je potom cca 50km na plnej plyn s tím, že nesmí začít vadnout - pokud vadne a nejde to doladit svíčkou, o číslo obohatím.
Celkově ten můj bicykl jde seřídit buď tak, že má rozumnou maximálku, hovno žere a kopce si v přetíženým stavu moc nedává a nebo tak, že žere jak tank, víc jak 110 nevypotí, ale kopec ho nezastaví, ani když na něm jedu já, baťůžek a něco nákladu.
1 reakcí na tento příspěvek clonkou škrcená jawa
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |