1) Má smysl kupovat DID či něco jiného, nebo bohatě splní službu ČZ, že bych byl patriot a ještě ušetřil
2)Chci měnit převod, nejspíš z 42/15 na 43/14, dle netu se to změní, ale jak moc bude změna v praxi, jestli ještě víc do pomala, ale aby se zase nezvedal na 4ku že
3)Nýtovat nebo spojku? Někdo tvrdí že motorky od 20kw by měly mít nýt, někdo tvrdí opak zase
Díky za odpovědi
Naposledy editováno 11.04.2011 19:15:49
1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet
2) http://www.gearingcommander.com/
3) Nýtovat. Spojka není vhodná pro vyšší rychlosti rotace řetězu na kolečku (uvádí se nad 120 km/h).
Naposledy editováno 11.04.2011 19:23:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet
1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet
Tak moc bych šestku zase nepřeceňoval. Pro hrátky se sekundárem bych spíš zvolil jedno kolo pevné (asi rozetu, je dražší) a koupit dvě řetězová kolečka lišící se o zub. To kolečko zas nestojí tolik a co ti bude vyhovovat víc poté jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet
Jestli ovšem cestuješ tak asi pro jistotu nejt
Jinak sem slyšel u nás v prodejně řetězů lterá sponzoruje Pepu Macháčka na Dakar že on taky spojkuje řetěz
1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet
Horten píše: Rozhodně nýtovat. Jo a u šestky Horneta bych se opravdu nebál, že se to bude zvedat na čtyřku Byla to moje první motorka a s převodama jsem dost laboroval...
To jsem úmyslně přehnal, to by musela být rozeta větší než kolo Můžeš rozvést jak jsi laboroval?