globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetězová sada Hornet
11.4.2011 v 19:12
Zdarec, budu kupovat řetězovku tak mám tři dotazy:
1) Má smysl kupovat DID či něco jiného, nebo bohatě splní službu ČZ, že bych byl patriot a ještě ušetřil

2)Chci měnit převod, nejspíš z 42/15 na 43/14, dle netu se to změní, ale jak moc bude změna v praxi, jestli ještě víc do pomala, ale aby se zase nezvedal na 4ku že

3)Nýtovat nebo spojku? Někdo tvrdí že motorky od 20kw by měly mít nýt, někdo tvrdí opak zase

Díky za odpovědi

Naposledy editováno 11.04.2011 19:15:49
Anketa: Nýt či spojka?
Nýtovat
94%
16
Spojka
6%
1

Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:14 | Nahoru | #1
Ten odkaz nějek blbne. tady

Naposledy editováno 11.04.2011 19:15:19

1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet

Skvělá odpověď, děkuji! 11.4.2011 v 19:20 | Nahoru | #2
1) Záleží kolik najedeš. S malým nájezdem a s minimem údržby stačí to nejlevnější (např. ČZ). Stejně řetěz dřív orezne a nebo ho ani neojedeš. Pokud najedeš víc tu DID, AFAM apod. Jseš-li fetišista a chceš super zboží, tak by jses neptal (Supersprox apod.).
2) http://www.gearingcommander.com/
3) Nýtovat. Spojka není vhodná pro vyšší rychlosti rotace řetězu na kolečku (uvádí se nad 120 km/h).

Naposledy editováno 11.04.2011 19:23:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:25 | Nahoru | #3
Poggy> Na té stránce jsem si to právě zkoušel, jen se ptám jak moc to bude znatelný v praxi. Tady se dozvím že se dvojka zkrátí o 15km/h, ale nikdo mi neřekne že to při neopatrnosti pujde furt na záda

1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:28 | Nahoru | #4
ptaaaku, dej mi litr a ve čtvrtek tě obdaruju kompletní řetězovkou z Horneta co má najeto asi 2000km, motorku mi zase rozflákali v autoškole a nemám sílu to už dávat dohromady...ta moje drahá polovička jede ve čtvrtek na chalupu, tak může ve Slemeně přibrzdit a hodit ti to na náves

(reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:29 | Nahoru | #5
SCANDAL> Sorry to ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:31 | Nahoru | #6
ptaak>
Tak moc bych šestku zase nepřeceňoval. Pro hrátky se sekundárem bych spíš zvolil jedno kolo pevné (asi rozetu, je dražší) a koupit dvě řetězová kolečka lišící se o zub. To kolečko zas nestojí tolik a co ti bude vyhovovat víc poté jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:33 | Nahoru | #7
Poggy> Tak já přeháním, ale aby to nebylo +- stejný žeo, chci aby to bylo živější, šlo to lépe plynem na zadní. Celkově nepotřebuju aby to letělo 220-230 když je to pak už jen rvačka s větrem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:47 | Nahoru | #8
ptaak>
Tak jsem to rychle spočítal. S tím převodem co ty chceš to "pojede o 9 procent líp".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:53 | Nahoru | #9
Poggy> Tak to by už mohlo být znatelný ale ne přehnaný ne?

(reakce na) Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 19:59 | Nahoru | #10
ptaak>
Se změnou převodů u silnic praktické zkušenosti nemám a motocros je trochu něco jiného. Ale to bych bral jako přijatelné. Vždycky můžeš koupit 15tku kolečko a změna nebude skoro žádná.

Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 20:01 | Nahoru | #11
Tak ono i to kolečko stojí 500,-.....no myslím že toto bude zlatý střed

Řetězová sada Hornet

11.4.2011 v 20:56 | Nahoru | #12
Hele mám spojku na poměrně výkonym jednoválci a neviděl bych v tom problém, jednohrnek do řetězu při podtočení motoru dost kope a je to OK
Jestli ovšem cestuješ tak asi pro jistotu nejt
Jinak sem slyšel u nás v prodejně řetězů lterá sponzoruje Pepu Macháčka na Dakar že on taky spojkuje řetěz

1 reakcí na tento příspěvek Řetězová sada Hornet

12.4.2011 v 09:22 | Nahoru | #13
Rozhodně nýtovat. Jo a u šestky Horneta bych se opravdu nebál, že se to bude zvedat na čtyřku Byla to moje první motorka a s převodama jsem dost laboroval...

Řetězová sada Hornet

12.4.2011 v 09:22 | Nahoru | #14
Doporucuji DID, zkousel jsem kde co, ale brzo se vytahly oproti DID. Tak se ten financni rozdil na pocet najetych km nakonec srovnal. U prvni moto jsem na DID najel 23 tis a treba na reginy 6 tis... usetril jsem asi 1500,-. Ted mam na jine moto na DID 32 tis...

(reakce na) Řetězová sada Hornet

12.4.2011 v 15:48 | Nahoru | #15

Horten píše: Rozhodně nýtovat. Jo a u šestky Horneta bych se opravdu nebál, že se to bude zvedat na čtyřku Byla to moje první motorka a s převodama jsem dost laboroval...

To jsem úmyslně přehnal, to by musela být rozeta větší než kolo Můžeš rozvést jak jsi laboroval?

Řetězová sada Hornet

17.10.2011 v 07:02 | Nahoru | #16
No a dá se narvat dopředu 14ka kolečko? - už je to dost malé. Taky nad tím uvažuju na mámině Hornetu (600 S), páč mi ten převod přijde dost těžký. Na čtyřku jsem s tím jel 210 a ještě nebyla u konce. 5ku a 6ku to tudíž ani nemá šanci dotočit. Ale napadlo mě to včera - musím ještě mrknout na to, jestli tam nějaký koumák nedal 16ku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist