Tak já bych se po posledních zkušenostech taky podělil.
Naprosto spokojenej sem s TK moto v Úžicích a taky a motořetězy.cz
TK moto tam občas kupuju drobnosti na Jawky. Vždy se setkávám s ochotou a vstřícností.
A motořetězy.cz tam mě zase překvapil bleskovej přístup.
Ve středu ve 22:00 sem obědnal řetězovku na VFR a v pátek v poledne byla doma. Za cenu víc než lidovou.
Mno a naopak, do Pražské Hondy na Jarově už nikdy nepáchnu.
Tam díky svému přístupu přišli o zákazníka...
A co vy?
2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.
DaP Děčín
Motocentrum Tass
Motobikes Býlany
Motoman Brno
AMC zone
Motocentrum Olomouc
Doplnkynamoto.cz taky v pohode typek.ten mi predaval zbozi dokonce osobne,prijel v pracovni dobe.coz se ceni..:)
Psi Hubik taky rychle jednani a pohoda
Motoobleceni ANILA....v pohode.po obednani dilu ktery neni na sklade hned zavovali a domluvili termin dodani apod...
mmme píše: Jasně, je to o lidech. Stačí když se majitel shopu špatně vyspí a je to v pyči. Za mě, velmi subjektivně:
DaP Děčín
Motocentrum Tass
Motobikes Býlany
Motoman Brno
AMC zone
Motocentrum Olomouc
jaký jsi měl problém s motobikes? mám od nich moto, tak abych věděl... všude je na ně jen chvála a když jsem tam došel s tím, že se jdu jen na otočku podívat na jednu motorku, že spěchám, že ju ani nemusí vytahovat z řady, tak přece ju vytahli a pokaždé, co šli kolem, tak se zeptali, jestli něco nechcu atd... no a skončilo to tak, že jsem si odvezl motorku... ale u Tasse jsem pul hodiny někoho sháněl, kdo by mě mohl "obsloužit" a celá obsluha vypadala tak, že vystrčil motorku před barák a odešel... kdybych na ní odjel, tak by to pul hodiny nezjistil, protože jsem ho pul hodiny zase hledal...
1 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.
V Motobikes jsem byl koukat na Monstera. Do telefénu mi řek že je ve výborném stavu. Jel jsem tedy 130 kiláků a viděl Monstera, kterému z ložisek předního kola chcala vazelína, dál motorka vůbec (vůbec!) nebrzdila a při skušební jízdě mi upadla páčka zadní brzdy. Na dotaz co to vše má znamenat (měla být top) mi řekl že je v takovém stavu jakém je a ať beru nebo ať du. Měl velmi arogantní přístup. Kdybych nebyl v celku kliďas, asi bych mu jednu natáh. Mimochodem, ta samá motorka byla pryč do týdne a za další cca měsíc ji měl znovu na krámě s nižší cenou.
Tehdy ještě sídlili v Rabštejnskej Lhotě, pamatuju, že sme tam před polednem omylem přijeli k tej druhej prodejně (asi TASS), tak volám, a jak panečku ožili - né, né, musíte kousek zpátky a doprava, já už čekám!! To bylo v listopadu 2008. Teprve pak to přemístili do Bylan, ale tam sem nikdy nebyl.
2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.
Dovezl jsem jim ho, borec k němu došel, nastartoval, vteřinu poslechl a řekl že mi vymění motor. Za 14 dní byl SRAD hotov, naúčtoval si jen nové svíce a nový rozvoďák (jen materiál) do měněného motoru a odjel jsem.
Borec se ani nepokusil mi naznačit, že jsem třeba motor zničil sám, žádné smlouvání o spoluúčasti, nic. Jen se omlouval, že do motoru dovnitř nevidíš, takže mi bohužel prodali motor před smrtí. Lepší přístup si neumím představit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.
Kubák píše: Bludevil> těžko uvěřit,radost zažít
Víš jak já byl překvapenej? V okamžiku kdy mi klekl motor jsem myslel že mě omyjou a že mě čeká x měsíční martyrium, po kterém z nich dostanu přinejlepším půl ceny opravy a ono tohle. Opravdu potěšilo
Dokonce jsem se ptal borce na místě, cože jsou s tím tak v klidu a odpověď byla velice logická a taková, jakou bych si od inteligentního obchodníka předtavoval:
"Cena za jinej motor není něco co by nás zruinovalo. Je to mnohem levnější, než kdyby se o nás začalo mluvit jako o bazaru, co prodává vraky před smrtí"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.
Dneska asi už neplatí, že spokojený zákazník je na prvním místě, a o nějakých pravidlech komunikace či o obyčejné slušnosti v psaném projevu si člověk může nechat tak akorát zdát
Člověk zformuluje normální formální mail s pozdravem, slušným dotazem, rozloučením se a podpisem a obratem mu od prodejce (jednou i od firmy) přijde odseknutí typu "není na skladě bude příští týden" - žádný pozdrav, žádný podpis...
Mám takovej dojem, že se rčení "čas jsou peníze" v tomto případě drží někteří obchodníci až moc...
top bike stritež...... take bez problemu da se snima vzdy dobre domluvit
AJ moto humpolec ...... kupoval jsem tam motorku vse poradku a suprove jednani a dohoda
2B moto trutnov .....nebyl jsem uplne spokojen
hamletovy gumy..........ted od nej beru gumy vypada to ze bude v pohode pristum ma dobry na vsechny emaiy odpovedel
2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.
A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.
mmme píše: A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.
přesně... meilem tehdy, pokud to nespěchá a je to informační... člověk nemusí kvůli blbosti někoho otravovat v době, kdy se mu to třeba nehodí... na meil odpoví, jak bude mít čas... a pokud je to důležité a spěchám, tak po telefonu
mmme píše: Asi je dobře že u Motobikes mám negativní zkušenost jen já.
A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.
já toho zařídím po emailech daleko víc jak telefonem,resp. komunikace na emailu dneska musí být rychlá, každej sedí u Pc tak to musí valit.
AnilA motooblečení - Zakoupil jsem zde motoboty Probiker Travellery (ano, 1500,- beru v potaz) po dvou měsících praskliny mezi podrážkou a "kůží". Boty jsem zde zakoupil a rovnou v nich odjel nicméně nějaké poučení o tom, jak se mám k botům chovat, čím je opečovávat, čím je třeba nemýt apod. nezaznělo.
První argument prodejce byl "a krémoval jste to?" Beru, že to chtěli zkusit, nakonec to vzali s tím, že se na to podívá nějaký "technik" a uvidí se.
Nevím jestli je to nechuť to řešit nebo co, tahaj to od Louise a nevím, jestli by tam nad tím jednoduše nemávli rukou s tím, že je to zmetek a poslali druhé...
Tohle píšu tak jak to leží a běží, někdo si může myslet "Legoš, si kokos, že nevíš, že se kožené boty maj krémovat" nicméně nadruhou stranu osobně nabývám dojmu "Ač jsou boty za 1500, peníze to jsou a je nemožné, aby za dva měsíce vykazovaly opotřebení, které bych čekal třeba po sezóně, dvou."