Téma: Dobrý vs. špatný prodejce.
 
13.4.2011 v 19:51
Je tu spousta témat o mizerných prodejcích.
Tak já bych se po posledních zkušenostech taky podělil.
Naprosto spokojenej sem s TK moto v Úžicích a taky a motořetězy.cz

TK moto tam občas kupuju drobnosti na Jawky. Vždy se setkávám s ochotou a vstřícností.

A motořetězy.cz tam mě zase překvapil bleskovej přístup.
Ve středu ve 22:00 sem obědnal řetězovku na VFR a v pátek v poledne byla doma. Za cenu víc než lidovou.

Mno a naopak, do Pražské Hondy na Jarově už nikdy nepáchnu.
Tam díky svému přístupu přišli o zákazníka...

A co vy?

Dobrý vs. špatný prodejce.

13.4.2011 v 20:21 | Nahoru | #1
Je to hlavně o lidech, někoho to baví a vyzná se a někdo na to prostě sere a na zákazníky jakbysmet. Já jsem měl zatím štěstí, resp. jsem ještě nenarazil na nikoho kdo na to úplně sere a to nemluvím jenom o moto obchodech a servisech, ale taky o e-shopech atd. Snad někdo takovej byl, ale to už jsem asi zapomněl

2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.

13.4.2011 v 20:51 | Nahoru | #2
Jasně, je to o lidech. Stačí když se majitel shopu špatně vyspí a je to v pyči. Za mě, velmi subjektivně:
DaP Děčín
Motocentrum Tass
Motobikes Býlany
Motoman Brno
AMC zone
Motocentrum Olomouc

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

13.4.2011 v 20:57 | Nahoru | #3
mmme> Ten kdo se špatně vyspí nemusí být vůbec majitel, ale jeho zaměstnanec. A když má špatné spaní často, tak by se to majiteli mohlo oznámit.

Dobrý vs. špatný prodejce.

13.4.2011 v 21:00 | Nahoru | #4
Motoretezy.cz spickove jednani i rychlost..
Doplnkynamoto.cz taky v pohode typek.ten mi predaval zbozi dokonce osobne,prijel v pracovni dobe.coz se ceni..:)
Psi Hubik taky rychle jednani a pohoda
Motoobleceni ANILA....v pohode.po obednani dilu ktery neni na sklade hned zavovali a domluvili termin dodani apod...

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

13.4.2011 v 22:38 | Nahoru | #5

mmme píše: Jasně, je to o lidech. Stačí když se majitel shopu špatně vyspí a je to v pyči. Za mě, velmi subjektivně:
DaP Děčín
Motocentrum Tass
Motobikes Býlany
Motoman Brno
AMC zone
Motocentrum Olomouc



jaký jsi měl problém s motobikes? mám od nich moto, tak abych věděl... všude je na ně jen chvála a když jsem tam došel s tím, že se jdu jen na otočku podívat na jednu motorku, že spěchám, že ju ani nemusí vytahovat z řady, tak přece ju vytahli a pokaždé, co šli kolem, tak se zeptali, jestli něco nechcu atd... no a skončilo to tak, že jsem si odvezl motorku... ale u Tasse jsem pul hodiny někoho sháněl, kdo by mě mohl "obsloužit" a celá obsluha vypadala tak, že vystrčil motorku před barák a odešel... kdybych na ní odjel, tak by to pul hodiny nezjistil, protože jsem ho pul hodiny zase hledal...

1 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 06:48 | Nahoru | #6
U Tasse jsem koupi Dragstara. Přijel jsem poprvé, ukázal na motorku, von mi ji vytáh a bez jakékoli zálohy mi ji půjčil na projetí. Po domluvě vyměnil oleje, vyřídil zdarma české doklady a v domluvený termín (dost jsem na něj spěchal) jsem si mašinu odvez. Už třetí sezónu jezdím bez problémů.
V Motobikes jsem byl koukat na Monstera. Do telefénu mi řek že je ve výborném stavu. Jel jsem tedy 130 kiláků a viděl Monstera, kterému z ložisek předního kola chcala vazelína, dál motorka vůbec (vůbec!) nebrzdila a při skušební jízdě mi upadla páčka zadní brzdy. Na dotaz co to vše má znamenat (měla být top) mi řekl že je v takovém stavu jakém je a ať beru nebo ať du. Měl velmi arogantní přístup. Kdybych nebyl v celku kliďas, asi bych mu jednu natáh. Mimochodem, ta samá motorka byla pryč do týdne a za další cca měsíc ji měl znovu na krámě s nižší cenou.

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 07:30 | Nahoru | #7
Já mám Virago z Motobikes a nemůžu říct jediný špatný slovo. Ochotně nám motorku vytlačili z garáže, majitel nic nezastíral, věděl sem, že kupuju levně a stav tomu odpovídá. Nabízel mi i jiný Viraga, s tím, že jejich stav bude skutečně o stupeň lepší, ale já sem si vybral tohle. Navíc v neděli v čase oběda. Ani náznak arogance, trpělivě mi vysvětloval vše, na co sem se ptal. Český papíry v ceně motorky, navíc i konečná sleva asi 3t za rychlý vyřízení. Zkušební jízda samozřejmostí, bez složení zálohy. Dovoz motorky až k baráku, za cenu projetý nafty, na moje přání opět v neděli, majitel kvůli mě vstával ve 4 h ráno abych jí kolem půl osmý měl, jak sem chtěl. Za mě Motobikes tedy
Tehdy ještě sídlili v Rabštejnskej Lhotě, pamatuju, že sme tam před polednem omylem přijeli k tej druhej prodejně (asi TASS), tak volám, a jak panečku ožili - né, né, musíte kousek zpátky a doprava, já už čekám!! To bylo v listopadu 2008. Teprve pak to přemístili do Bylan, ale tam sem nikdy nebyl.

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 09:16 | Nahoru | #8
mmme> tak to jsem se setkal přesně s opačným přístupem u obou a oba akorát v ten moment prodávali nějakou motorku... ale co jsem zjišťoval reference na různé bazary, tak tyto dva byly v top3

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:01 | Nahoru | #9
Do Motobikes jsem jel i proto, že jsem všude slyšel a četl jak jsou dobří. Možná jsem se jen netrefil do jejich dobrého dne. A teď už je to stejně fuck, Monstera jsem koupil jinde a jsem maximálně spokojenej.

2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:29 | Nahoru | #10
Já mám z motobikes SRADa. Za velmi dobrou cenu, byl krásně zachovalý, ale ejhle... Koupil jsem ho v půlce zimy a až v březnu byla možná delší projížďka než jen první testování, jestli pořádně funguje. No a po 150ti km motor v prdeli. Zavolal jsem jim, že jim ho vezu zpátky.
Dovezl jsem jim ho, borec k němu došel, nastartoval, vteřinu poslechl a řekl že mi vymění motor. Za 14 dní byl SRAD hotov, naúčtoval si jen nové svíce a nový rozvoďák (jen materiál) do měněného motoru a odjel jsem.
Borec se ani nepokusil mi naznačit, že jsem třeba motor zničil sám, žádné smlouvání o spoluúčasti, nic. Jen se omlouval, že do motoru dovnitř nevidíš, takže mi bohužel prodali motor před smrtí. Lepší přístup si neumím představit.

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:31 | Nahoru | #11
Motoretezy.cz super
Tk-moto- jsem rozpačitý, páč jejich přístup byl OK pokud to měli skladem, objednat a dovézt se jim moc nechtělo
hamletovygumy.cz - super, snaží se
motojomax.cz - max. spokojenost

Naposledy editováno 14.04.2011 16:10:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:36 | Nahoru | #12
Bludevil> těžko uvěřit,radost zažít

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:39 | Nahoru | #13

Kubák píše: Bludevil> těžko uvěřit,radost zažít


Víš jak já byl překvapenej? V okamžiku kdy mi klekl motor jsem myslel že mě omyjou a že mě čeká x měsíční martyrium, po kterém z nich dostanu přinejlepším půl ceny opravy a ono tohle. Opravdu potěšilo
Dokonce jsem se ptal borce na místě, cože jsou s tím tak v klidu a odpověď byla velice logická a taková, jakou bych si od inteligentního obchodníka předtavoval:
"Cena za jinej motor není něco co by nás zruinovalo. Je to mnohem levnější, než kdyby se o nás začalo mluvit jako o bazaru, co prodává vraky před smrtí"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:49 | Nahoru | #14
Bludevil> Něco podobného se mi stalo ve free-moto. Po pár měsících jsem zjistil po nainstalování krytu motoru, že mám lehce ohlé obě přední vidle (obě byly úplně stejně, motorka jela naprosto rovně ale kryt narážel do blatníku). Tak jsem s tím zajel zpět do free-moto, jestli mi s tím nějak pomůžou. Bez problémů, dokladů a účtenky o prodeji mi moto vzali, vidle spravili a já zaplatil nové gufera a olej do vidlí. A ještě mě hodili autem v Prostějově na vlakáč ..takže za mě free-moto rozhodně ano

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 13:54 | Nahoru | #15
Dr.Houba> Jo, od něj máme ninju a ta motorka, to byl top A stav za perfektní cenu

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 14:03 | Nahoru | #16
Bludevil> Jo,ví o čem obchod je,asi ho to baví nebo se tím hodlá živit do smrti..Klobouk dolů

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 14:22 | Nahoru | #17
Měl jsem tu čest "komunikovat" se dvěma prodejci ze zdejšího bazaru, a při jejich odpovědi si říkám, kam to ten dnešní business spěje...

Dneska asi už neplatí, že spokojený zákazník je na prvním místě, a o nějakých pravidlech komunikace či o obyčejné slušnosti v psaném projevu si člověk může nechat tak akorát zdát

Člověk zformuluje normální formální mail s pozdravem, slušným dotazem, rozloučením se a podpisem a obratem mu od prodejce (jednou i od firmy) přijde odseknutí typu "není na skladě bude příští týden" - žádný pozdrav, žádný podpis...

Mám takovej dojem, že se rčení "čas jsou peníze" v tomto případě drží někteří obchodníci až moc...

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 14:31 | Nahoru | #18
motoretezy.cz

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 15:07 | Nahoru | #19
Moto ufo jaroměr ....super bezva prstup dobry ceny a vse v cas
top bike stritež...... take bez problemu da se snima vzdy dobre domluvit
AJ moto humpolec ...... kupoval jsem tam motorku vse poradku a suprove jednani a dohoda
2B moto trutnov .....nebyl jsem uplne spokojen
hamletovy gumy..........ted od nej beru gumy vypada to ze bude v pohode pristum ma dobry na vsechny emaiy odpovedel

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 15:19 | Nahoru | #20
Ono je vesměs jedno co ti prodaj, protože do toho fakt neviděj. A pokud maj udržet konkurenceschopnou cenu, nemaj možnost každou motorku nějak extra prověřovat. Rozdíly bejval v tom, jak přistupujou k případnýmu problému. TOP mašinu můžeš koupit i od grázla, stejně jako vrak od slušňáka, fakt je to dost o náhodě. Slušňáka poznáš tak, že tě pak nekopne do prdele a pomůže problém řešit.

2 reakcí na tento příspěvek Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 16:19 | Nahoru | #21
Asi je dobře že u Motobikes mám negativní zkušenost jen já.

A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 18:12 | Nahoru | #22

mmme píše: A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.



přesně... meilem tehdy, pokud to nespěchá a je to informační... člověk nemusí kvůli blbosti někoho otravovat v době, kdy se mu to třeba nehodí... na meil odpoví, jak bude mít čas... a pokud je to důležité a spěchám, tak po telefonu

(reakce na) Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 21:26 | Nahoru | #23

mmme píše: Asi je dobře že u Motobikes mám negativní zkušenost jen já.

A ke komunikaci mailem: Myslím, že mnhem jednodušší a účelnější je zavolat.



já toho zařídím po emailech daleko víc jak telefonem,resp. komunikace na emailu dneska musí být rychlá, každej sedí u Pc tak to musí valit.

Dobrý vs. špatný prodejce.

14.4.2011 v 21:50 | Nahoru | #24
tak podle me je zbytecny volat kvuli malejm vecem pokud je to vazny tak jo tak je lepsi zavolat pro rychlejsi reseni ale jinak email bohate staci...a navic je to levnejsi :D

Dobrý vs. špatný prodejce.

7.7.2011 v 13:22 | Nahoru | #25

Dobrý vs. špatný prodejce.

7.7.2011 v 13:35 | Nahoru | #26
Motorezezy.cz -> Umí poradit, nebojí se říct svůj názor (ohledně změny poměru zubů například :) ) Maximální spokojenost.

AnilA motooblečení - Zakoupil jsem zde motoboty Probiker Travellery (ano, 1500,- beru v potaz) po dvou měsících praskliny mezi podrážkou a "kůží". Boty jsem zde zakoupil a rovnou v nich odjel nicméně nějaké poučení o tom, jak se mám k botům chovat, čím je opečovávat, čím je třeba nemýt apod. nezaznělo.
První argument prodejce byl "a krémoval jste to?" Beru, že to chtěli zkusit, nakonec to vzali s tím, že se na to podívá nějaký "technik" a uvidí se.
Nevím jestli je to nechuť to řešit nebo co, tahaj to od Louise a nevím, jestli by tam nad tím jednoduše nemávli rukou s tím, že je to zmetek a poslali druhé...

Tohle píšu tak jak to leží a běží, někdo si může myslet "Legoš, si kokos, že nevíš, že se kožené boty maj krémovat" nicméně nadruhou stranu osobně nabývám dojmu "Ač jsou boty za 1500, peníze to jsou a je nemožné, aby za dva měsíce vykazovaly opotřebení, které bych čekal třeba po sezóně, dvou."
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist