globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop Arrowmax GT501
 
13.8.2007 v 19:07
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s touto gumou, popř. jaká je to směs a kolik vám vydržela (a na čem). Předem dík za reakce :thmubup:
Předchozí
1 2
Následující

Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:26 | Nahoru | #1
Je to pneu spíš pro střední motocykly, měl jsem ji na GSku, najel jsem na ní 6000km a byla asi v půlce životnosti, jezdím spíš cestovně. Seděla dobře jak na suchu tak mokru, tže doporučuju *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:28 | Nahoru | #2
Tak to rád slyšim, objednal sem jí teď od Hamleta na TZRko, tak doufám že mi vydrží, ale je to lehká motorka takže tam už bude asi do smrti :D

Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:29 | Nahoru | #3
Podle me dobry gumy, i kdyz ja jsem si navyk na vyssi uroven a na GT uz se mi nechce. Pocitam ze smes bude o malinko tvrdsi nez Michelin Pilot Active, ale otazkou je, jestli to poznas. Jinak zrejme nejlevneji ty GT nabizeji tady http://www.pneumati...owmax-gt501_341.html a pokud bys chtel spis ty Active, ty maj za solidni cenu tady http://www.osobnipn...Michelin/letni/moto/

Do tretice k nim by pasovaly jeste Sport Demony od Pirelli, ale na ty momentalne nemam vyhlidnutej zadnej E-shop.

Kterykoliv z techdle tri poridis, budes urcite spokojenej jak se zivotnosti tak po prohrati i s prilnavosti.

Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:30 | Nahoru | #4
Pilot activ taky dobry *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:31 | Nahoru | #5
Já bych tam dal Michelin Pilot Activ. V testu pneumatik pro střední objemy(do 500ccm) vyhrály a hodně toho vydrží. Na TDR mám zadní 15000 a je na 40% a přední to samé, akorát na 25%

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:32 | Nahoru | #6
Painkiller> U lehky motky problem s zivotnosti mit nebudes, spis si davej bacha na to prohrati - zejmena predni muze trvat dyl, nez cekas... takze doporucuju napred na rovince hada - slalom na delici care :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 19:35 | Nahoru | #7
Fidži> Testy jsou jedna vec, realita druha. Ty gumy sou docela vyrovnany svyma parametrama, ale rozdily tam jsou. A ty vychazi hlavne z "konstrukce" - Pilot Activ je z nich nejnovejsi (nastupce macadam 50), o neco starsi ze GT a sport demony jsou jeste o neco starsiho data (aspon co se tyka "vymysleni" te gumy) ...

Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 20:32 | Nahoru | #8
Pilot Activ sem chtěl, ale Hamlet je mmntálně neměl naskladě a já to potřebuju nejlíp do středy abych to stihnul hodit do servisu na přezutí a potřeboval sem taky levný. Mně šlo hlavně vo to abych se na ně moh spolehnout a aby nebyli sjetý po tisíci km, čili podle teho co píšete to bude paráda :thmubup:

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 20:43 | Nahoru | #9
Sim>>
Realita je ta, že je mám a drží, vydrží a podrží...

Dunlop Arrowmax GT501

13.8.2007 v 21:09 | Nahoru | #10
GTcka jsou taky super *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 00:55 | Nahoru | #11
Painkiller> mel jsme ji vepredu na ntv 650 a byl jsem hodne spokojeny

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 01:20 | Nahoru | #12
Peacemaker>Jj, tak snad nezklame, kudlu nejezdim, teď to mám na plátno tak už sem se na tom trochu bál. Co sem čet i jinde tak dobcela obstojně drží na vodě *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 10:02 | Nahoru | #13
Jel jsem s ní za deště po dálnici 140 a žádnej problém...

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 10:54 | Nahoru | #14
JirkaGS> sama rychlost na dalnici nic nerekne o kvalite gumy a chovani za mokra... teda pokud zrovna
- nevjedes do vyjety koleje plny vody a voda od tveho predniho kola necaka na auta v protismeru a na billboardy na strane prave
- nejedes v levym pruhu a pred tebou se zacnou predjizdet dva kamiony, takze jdes do plnych brzd a motorku prakticky stavis na predek
- tech 140 (ne tachometrovych, ale skutecnych) je rychlost ne na samotne dalnici, ale na najezdu tvaru ctyrlistku

Pokud v techdle situacich gumy zvladaji bez zavahani, tak se da o ni tvrdit, ze je to dobra guma. Jizdu primym smerem na mokru/vlhku (ne na centimetru vody, proste na mokry silnici) by totiz mela zvladnout uplne kazda guma az do rychlosti sveho rychlostniho indexu - a to zrejme i v pripade pokud je to slick bez vzorku...

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 11:02 | Nahoru | #15
No jestli jsi jel někdy na dálnici z Brna na Olomouc, tak určitě víš jaká tam je dálnice...to mluví za vše...Pak jsem to valil i po okrskách a pohoda, prostě na lehkou motorku doporučuju *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 11:14 | Nahoru | #16
Já jí mám momentálně jako origošky na Hondě Cb 500, přemýšlím o výměne zadní pneu na DUNLOP Arrowmax D103... Co myslíte? Jsem spíše cestovní typ (začátečník), nikam se neženu...

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 11:25 | Nahoru | #17
To skanec: Zkus Michelin pilot active *yes*

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 11:38 | Nahoru | #18
na er5 sou origo z vyroby-mam najeto 10 000km a tak tisic jeste najedu-zadni guma.predek jeste neco vydrzi *yes* bych rekl na moje jezdeni vyhovujici :)

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 11:50 | Nahoru | #19
JirkaGS> nebylo to mysleny jako navazka na tebe. Spis jako obecne moje rozcilovani se nad necim, co ne zcela musi vypovidat o dane "hodnote" .... neco jako "poridil jsem si 100W zarovku do hlavniho svetla, sviti super, uz mam najeto 500 km a bez problemu takze se to na zivotnosti svetla neprojevi"...


Jinak dalnici Brno - Olomouc znam, nemam to tam moc rad, ne ze by mi nejak vadil ten povrch ale moc to tam neutika. Nejhorsi mi prijde v okoli Prostejova... ale to co jsem psal pred tim plati - i na tehle ceste to zvladne zrejme jakakoliv guma za mokra, pokud tedy nevjedes do koleje, ktere tady jsou misty "obzvlaste vypecene"....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 12:01 | Nahoru | #20
skanec>> http://www.pneumati...radial-d607_348.html
Ted te trosku nechapu... ty mas GT501 a uvazujes o tom, ze bys je nahradil "dee stotrojkou"?

Pokud je to tak, nevim, jaky bys k tomu mel duvod. D103 je vybehovy typ, jeho nastupce je prave GT501 a ve vsech ohledech je bud stejny nebo lepsi nez zminovana 103. Takze jedinym argumentem by mohla byt cena, ale ani tady bych nevidel zasadni rozdil.

Pokud tam chces obout neco "lepsiho" nez je ta uroven GT501/Active/Sport Demon, muzes se vydat podobnou cestou jako ja - na zadek obouvam Anakee/Tourance a tedka chcu prubnout D607 (tady je hodne zajimava cena - viz http://www.pneumati...radial-d607_348.html ) ... na predek mi maximalne vyhovuje ve vsech ohledech Dunlop D220, ktera bohuzel v soucasnosti v rozmeru pro cb (110/80R17) neni k sehnani (aspon ne za rozumny prachy - na netu ji maj od 2600 korun, ale videl jsem ji nabizet i za 4000).

Cenovej rozdil oproti te stredni tride neni tak hrozny a najezd je zase o trochu delsi, nemluve o dalsich vlastnostech :)

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 12:16 | Nahoru | #21
Sim> Tak tomu pak nerozumím, někdo psal, či jsem se dočetla, že právě ten druh na který se ptám je nástupce, tak jsem z toho jelen

2 reakcí na tento příspěvek Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 12:19 | Nahoru | #22
Tak je to pneu na endura, tak je jasný, že v tomhle rozměru jde špatně sehnat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 12:22 | Nahoru | #23
JirkaGS> Nakonec jsem jí sehnala na pneumatiky-protektory.cz, je tak o 1000 cenově dražší než původní co jsem měla.

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 12:57 | Nahoru | #24
JirkaGS> mozna jsem to napsal ponekud zmatene... takze upresneni.

Michelin Anakee, Metzeler Tourance ani Dunlop D607 Trailmax Radial neni problem sehnat v rozmeru 130/80 R17 se specifikaci 65H bezdusovka, tedy pro CB 5 na zadni kolo.

Sehnat Dunlop D220ST Sportmax v rozmeru 110/80 ZR17, tedy v rozmeru pro predni kolo CB5, je v soucasne dobe ukol temer nadlidsky. Solidni prodejci je na sklade nemaji, vyrobce ji taky nema a bohuzel neni ani zarazena do planu vyroby pro zbytek tohoto roku. Jedina sance, jak ji v soucasnosti sehnat, je priplatit si a poridit ji od nekoho, kdo ji na sklade ma. Cenovy rozdil v mem pripade delal cca 600 korun (srovnani nejnizsi ceny a te, za kterou jsem to nakonec poridil) a to jeste zbabrali objednavku, protoze mi na prvni pokus poslali 19".

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 13:56 | Nahoru | #25
skanec> jak koukam na ten jejich katalog, tak jsou drahy jak prase (myslim ten shop www.pneumatiky-protektory.cz) coz docela dobre kontrastuje s tim, co maji psano v liste prohlizece :puke: doporucuju zmenit prodejce ;)


Jinak je klidne mozny, ze jsem to zase popsal trochu zmatene a to co je puvodni guma a jeji nastupce neni z toho lehky vycist :shy:

Tedy... stara D103 ... jeji nastupce je GT 501, ma podobnou smes ale jinak tvarovany a hlubsi vzorek, z toho plyne lepsi zivotnost. Pri srovnatelne cene to pak znamena usporu.

Podobny je to u Michelinu - stara guma je Macadam 50, jeji nastupce je Pilot Active... smes je udajne jeste mekci ale opet diky vhodnejsimu tvarovani vzorku a vetsi hloubce se vyznacuji delsi zivotnosti.

Ted uz snad jasno :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 14:02 | Nahoru | #26
Sim> Už jsem z toho jelen...Nu což...

(reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 14:10 | Nahoru | #27
skanec> nebud jelen kdyz jsi kanecek :cool: :P

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 14:17 | Nahoru | #28
Sim> Takže D103 má hlubší dezén, tudíž spíše k enduru? Já tedy nevím... Nyní mám zadní ojetou a chci jí tedy měnit a rozhoduji se... Já bych raději s hlubším dezénem... Nejsem rychlojezdec, spíše cestovní... Takže ,aby jsme to shnuli, po třetí :shy: :D :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 14:52 | Nahoru | #29
skanec> nene... 103 je melka, 501 je hlubsi. Enduro to ale neni, nema to pricne drazky, i kdyz hloubka se tomu blizi....

takze treti shrnuti .. upozornuju, ze se jedna ciste o me vlastni nazory a ne nejake testy; zaroven pripominam, ze posuzuju jejich vhodnost na CB5, takze u jinych motorek muze byt vse jinak:

cemu bych se vyhnul - gumy technologicky "zastarale" (mysleno nahrazene novejsim vylepsenym typem) nebo ty, se kterymi nemam dobre zkusenosti - sem patri:
Pirelli MT 75
Dunlop D103
Michelin Macadam 50

Pro jizdu ve stylu "duchodce" urcite staci, ale neni duvod je kupovat, kdyz jsou lepsi za stejnou cenu.
-------------------------------------------------------------------------

Co klidne koupit? Gumy soucasny produkce na CB 500 urceny:
Pirelli Sport Demon
Dunlop GT 501 (treba http://www.pneumati...owmax-gt501_341.html predni 2209, zadni 2386)
Michelin Pilot Active (treba http://www.osobnipn...Michelin/letni/moto/ predni 1770, zadni 2020)

Tyhle gumy nezklamou, po zahrati drzi dobre a maji solidni vydrz, pritom cloveka nezrujnujou.
-------------------------------------------------------------------------
Kdyz chci neco extra? To co zde uvadim jsou gumy, ktery je mozny legalne obout na CB, tedy vyhovuje jak rozmer, tak pozadovane indexy. Zaroven uvadim, proc vlastne jsem volil tuhle gumu:
Predni kolo (110/80 17" 57 H):
Dunlop D220ST (treba http://www.pneumati...max-d220-st_318.html cena 2592, bohuzel v soucasnosti nemaji a asi jen tak mit nebudou) - najezd 30 tis. km, lepivy jsou pritom nad moje moznosti, neresim zda je sucho nebo voda.

Zadni kolo (130/80 17" 65 H):
Dunlop D607 (treba http://www.pneumati...radial-d607_348.html za 2167 korun) - najezd nevyzkousen, cena nizsi nez u GT501, ostatni vlastnosti predpokladam srovnatelne
Michelin Anakee (treba na http://www.osobnipn...Michelin/letni/moto/ za 2954 korun) - nezapomenout na pozadovany rychlostni index "H" - najezd 20 tis km, zlepsene chovani mimo asfalt, na asfaltu taky vyborny, prilnavost nad moje moznosti, neresim zda je sucho nebo voda.
Metzeler Tourance (treba na http://www.nejlevne...fil=80&prumer=17 za 3064) - nezapomenout na pozadovany rychlostni index "H" - najezd 24 tis km, jinak prakticky stejne jako Anakee.

Tak a ted si vyber vic uz toho v rukavu nemam :shy: :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop Arrowmax GT501

14.8.2007 v 15:22 | Nahoru | #30
Sim> Takže z toho vyplívá, že nej je zůstat u původního, ikdyž nevím proč, ale pořád mi to připadá šíleně silniční :) a já bych raději tak cesťáky...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist