Téma: Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
17.4.2011 v 20:44
Zde posílám návod na odstranení tohoto ventilu, myslí že bude stejný i na Domino http://www.motorkar...uzivatel/?muid=60137 je to v deníku :)
Naposledy editováno 17.04.2011 21:24:32
Naposledy editováno 17.04.2011 21:24:32
1 reakcí na tento příspěvek Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
a co to je ten rekuperacni ventil?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
bikes píše: a co to je ten rekuperacni ventil?
tzv EGR ventil (anglicky: Exhaust gas recirculation, česky: recirkulace spalin), služí pro odvod části spalin zpět do spalovacího procesu za účelem snížení emisí. Odpojení EGR ventilu přinese nárůst výkonu, v řádu desetin kW a u motorek nad 125ccm nemá smysl se jeho odpojením zabývat
1 reakcí na tento příspěvek Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
Každý tomu říká jinak no, ono kdo chce tak at si ho tam nechá žeo:) nikoho nenutim, dávám to sem ptže to pár lidí je co se ho chětělo zbavit a chteli vedět jak na to :)
1 reakcí na tento příspěvek Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
Vždy je dobrý, ten ventil odstranit.
Nic to nestojí a motoru je o trochu lépe bez něj.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Exhaust gas recirculation,recirkulace spalin
Matess727x> A živým tvorům o trochu hůře...
Dalinov píše: Matess727x> A živým tvorům o trochu hůře...
...pitomost.



Naposledy editováno 18.04.2011 12:55:53
Jen malá připomínka...ktomu provedení - je možná hezčí místo řezání těch chromovejch trubiček - vyříznout si z hliníku slepý příruby a dotáhnout je originál šroubama - alespoň tak jsem to udělal já.
Líp to vypadá, navíc neřežeš do riginálu a můžeš to tam kdykoli kompletně vrátit...
Líp to vypadá, navíc neřežeš do riginálu a můžeš to tam kdykoli kompletně vrátit...
dá se tohle zařízení považovat za kurvítko??? ,já to dneska na hondě cg 125 2005 sundal a motor se dá rychleji vytočit a má to trochu jiný zvuk. naštěstí ta trubička měla vnitřní průměr 9,5mm tak sem vzal dlouhou 10 šroub a odřízl jsem závit,tak aby tam zůstalo 20mm kulatiny bez závitu a to tam šlo hezky zaklepat a zdá se že to bude ok.
do nastavení karbecu jsem nedrbal,protože nebylo potřeba,dokonce to lépe startuje bez sytiče. dneska to pudu projet,tak uvidíme... stejně si myslím že u motoru 125, který těch splodin tolik nevypouští, není důvod, aby tam tohle bylo...
Naposledy editováno 14.02.2016 05:54:44
do nastavení karbecu jsem nedrbal,protože nebylo potřeba,dokonce to lépe startuje bez sytiče. dneska to pudu projet,tak uvidíme... stejně si myslím že u motoru 125, který těch splodin tolik nevypouští, není důvod, aby tam tohle bylo...
Naposledy editováno 14.02.2016 05:54:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cinkání z válce (hlavy) Honda SLR 650 | zatara | 3 | 29.6.2023 v 19:20 wáca |
Kompatibilita předního kola NX Domi... Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650, Honda SLR 650... | Tr_oy | 7 | 11.12.2020 v 14:37 tomasNJ |
Honda slr 650 cuká Honda SLR 650 | Budwik | 7 | 18.7.2020 v 22:46 Jirka4137 |
Interval výměny řetězové sady Honda SLR 650 | Fildaaa | 17 | 18.6.2020 v 19:18 lekvii |
Volnoběžka startéru levně - Nevíte ... Honda SLR 650 | Budwik | 3 | 27.5.2020 v 16:40 hondaman1 |