Uzavřeno 19.04.2011 v 21:08 uživatelem hondabest
Otevřeno 19.04.2011 v 21:18 uživatelem VlastíkPlamínek
Uzavřeno 19.04.2011 v 21:18 uživatelem VlastíkPlamínek
1 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka upgrade :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
DuckerCZ píše: Ty voe jak otevreny? Vem si otvirak a otevri si ho ..
jak ....tak že bude mít více KW bude pouštět víc benzínu a že pojede rychleji ne :D lol
1 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka upgrade :D
1 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka upgrade :D
Naposledy editováno 17.04.2011 23:09:45
HoRnSzVa píše: Radsi svuj dotaz stahni, nez se do tebe pusti "velci motorkari". Nic takoveho neni - bud rozumnej a neinvestuj do cbra, kdyz to stejne za rok prodas. Jestli pojede o 5 vic ci min je fuk
ok no tk apson počkam do zítra a uvidim někde jsem totiž četl že pc se dá vyměnit nebo původní předělat chapeš ne takže např. místo těch 11 KW bych měl 18 KW nebo něco tak víte co myslim ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
BagoBorec píše: Takže "časovaný ventily" už nás omrzely, teď přichází na řadu otevřený řídící jednotky...držim palce
hahaha ty si řikal kolik CBRek si už měl pod kudlou tk něco kvákni k tématu ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
hondabest píše: hahaha ty si řikal kolik CBRek si už měl pod kudlou tk něco kvákni k tématu ne
Mám kváknout?
Jdi si pustit NFS Underground, kde tyhle "úpravy" fungujou...a opravdový motorky nech pořádnejm borcům, protože ty na to evidentně nemáš
3 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka upgrade :D
PS:To jestli je to nutný neřešim.
Naposledy editováno 17.04.2011 23:14:06
matrixbiker píše: Nechci vám kazit vaše poučný komentáře, ale ono to existuje.
PS:To jestli je to nutný neřešim.
moc ti děkuji přesně o tom jsem mluvil ale počítal jsem že to bude max do 3000 Kč tak nic no ale fakt děkuju aspoň někdo píše k tématu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
matrixbiker píše: Nechci vám kazit vaše poučný komentáře, ale ono to existuje.
PS:To jestli je to nutný neřešim.
Taky nechci nic kazit...ale PCommander není řídící jednotka
nemluvě o tom, co už jemně naznačoval Dawe, ale to by bylo na dlouhý povídání, který by pro našeho tunera stejně nebylo poučný, když teda potřebuje těch 18 kilowattů
...ale tyjo, taky by se mi líbilo zvednout výkon motorky o nějakejch 75% jen za devět palackejch...to bych měl na dominátoru nějakejch 70 koní
Naposledy editováno 17.04.2011 23:32:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
BagoBorec píše: Mám kváknout?
Jdi si pustit NFS Underground, kde tyhle "úpravy" fungujou...a opravdový motorky nech pořádnejm borcům, protože ty na to evidentně nemáš
pořádnejm borcům myslíš jako tobě :D koukam že jedinej kdo mi tu pořádně poradil je matrixbiker ty borče :D a tys o tom ani evidentně nevěděl
BagoBorec píše: Taky nechci nic kazit...ale PCommander není řídící jednotka
nemluvě o tom, co už jemně naznačoval Dawe, ale to by bylo na dlouhý povídání, který by pro našeho tunera stejně nebylo poučný, když teda potřebuje těch 18 kilowattů
...ale tyjo, taky by se mi líbilo zvednout výkon motorky o nějakejch 75% jen za devět palackejch...to bych měl na dominátoru nějakejch 70 koní
těch 18 bylo cca neznamena to že když napisu aby to melo třeba 18 tk že myslim přesně 18
1 reakcí na tento příspěvek řídící jednotka upgrade :D
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
BagoBorec píše: Taky nechci nic kazit...ale PCommander není řídící jednotka
nemluvě o tom, co už jemně naznačoval Dawe, ale to by bylo na dlouhý povídání, který by pro našeho tunera stejně nebylo poučný, když teda potřebuje těch 18 kilowattů
...ale tyjo, taky by se mi líbilo zvednout výkon motorky o nějakejch 75% jen za devět palackejch...to bych měl na dominátoru nějakejch 70 koní
To že PC není řídící jednotka vím, ale to neznamená že to není odpověď na to co hledal. Nemám rád tohle pranýřování, že chce někdo zvednout výkon na 125. Proč by to neměl dělat ? Jsou to vaše prachy ?
Naposledy editováno 17.04.2011 23:41:26
matrixbiker píše: To že PC není řídící jednotka vím, ale to neznamená že to není odpověď na to co hledal. Nemám rád tohle pranýřování, že chce někdo zvednout výkon na 125. Proč by to neměl dělat ? Jsou to vaše prachy ?
DĚKUJU aspoň někdo mi tu rozumí a chápe mě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
hondabest píše: až nebudeš psát ptákoviny ale k tematu nebudu tě mazat (a k tématu to rozhodně nebylo)
Vše je blbost nic neziskáš jen dotoho vrazíš plno peněz.
Prodat došetřit a koupit silnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
bretacert píše: Vše je blbost nic neziskáš jen dotoho vrazíš plno peněz.
Prodat došetřit a koupit silnější
ale tady jde o to že mě je 17 na 250 v 18 se mi delat nechce to podle mě nemá cenu a chci počkat na 21 neomezenou teda jeslti to už nešoupli na 24 ale to už je jedno tak dík čus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
Naposledy editováno 17.04.2011 23:50:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
Samočinnou převodovku mají především skútry, většina motorek má manuálně ovládanou převodovku.
Další změnou je, že na motocykl s výkonem nad 35 kW (48 k) půjde získat řidičské oprávnění až od 24 let. Pokud bude mít žadatel alespoň dvouletou zkušenost s méně výkonnými motocykly, bude mu umožněno složit zkoušky už v 20 letech.
Lidé, kteří získali řidičský průkaz na osobní auto před více než deseti lety, v něm mají skupinu A1 zapsanou. Ovšem s omezením na objem 50 ccm. Později vydávané řidičské průkazy na osobní automobily se vydávaly pouze na skupinu B, tedy motorová vozidla s hmotností do 3,5 tuny.
Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly:
skupina AM - EU sice navrhuje min. věk 16 let, ČR si však ponechává stejně jako dosud hranici 15 let. Konstrukční rychlost stroje nesmí přesáhnout 45 km/h.
skupina A1 - EU navrhuje 16 let, ČR tuto hranici akceptuje. Jde o motocykly s objemem válců do 125 cm3, s výkonem do 11 kW a poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,1 kW/kg a dále pro motorové tříkolky s výkonem do 15 kW.
skupina A2 - EU navrhuje min. 18 let, ČR akceptuje. Tato kategorie je pro motocykly s výkonem motoru do 35 KW a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg.
skupina A - EU navrhuje min. 24 let. V ČR jsou zavedeny dvě věkové hranice - 24 let v případě, že řidič nebude mít žádnou předchozí zkušenost s řízením slabší motorky a 20 let v případě, že řidič měl předchozí skupinu A2 (min. rozpětí dle nařízení EU mezi skupinami A2 a A činí 2 roky).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
bretacert píše: hondabest> Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly Změna připravované novely, která by měla vstoupit v platnost od ledna 2012, nabídne možnost řídit motocykl do 125 ccm s řidičským oprávněním skupiny B (motorová vozidla do 3,5 tuny). „Platí to však pouze pro motorky vybavené automatickou převodovkou a jen při řízení na území České republiky,“ řekl Novinkám Martin Novák z tiskového oddělení Ministerstva dopravy.
Samočinnou převodovku mají především skútry, většina motorek má manuálně ovládanou převodovku.
Další změnou je, že na motocykl s výkonem nad 35 kW (48 k) půjde získat řidičské oprávnění až od 24 let. Pokud bude mít žadatel alespoň dvouletou zkušenost s méně výkonnými motocykly, bude mu umožněno složit zkoušky už v 20 letech.
Lidé, kteří získali řidičský průkaz na osobní auto před více než deseti lety, v něm mají skupinu A1 zapsanou. Ovšem s omezením na objem 50 ccm. Později vydávané řidičské průkazy na osobní automobily se vydávaly pouze na skupinu B, tedy motorová vozidla s hmotností do 3,5 tuny.
Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly:
skupina AM - EU sice navrhuje min. věk 16 let, ČR si však ponechává stejně jako dosud hranici 15 let. Konstrukční rychlost stroje nesmí přesáhnout 45 km/h.
skupina A1 - EU navrhuje 16 let, ČR tuto hranici akceptuje. Jde o motocykly s objemem válců do 125 cm3, s výkonem do 11 kW a poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,1 kW/kg a dále pro motorové tříkolky s výkonem do 15 kW.
skupina A2 - EU navrhuje min. 18 let, ČR akceptuje. Tato kategorie je pro motocykly s výkonem motoru do 35 KW a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg.
skupina A - EU navrhuje min. 24 let. V ČR jsou zavedeny dvě věkové hranice - 24 let v případě, že řidič nebude mít žádnou předchozí zkušenost s řízením slabší motorky a 20 let v případě, že řidič měl předchozí skupinu A2 (min. rozpětí dle nařízení EU mezi skupinami A2 a A činí 2 roky).
a jééé tady někdo okopčil zákoník
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
matrixbiker píše: To že PC není řídící jednotka vím, ale to neznamená že to není odpověď na to co hledal. Nemám rád tohle pranýřování, že chce někdo zvednout výkon na 125. Proč by to neměl dělat ? Jsou to vaše prachy ?
Protože v 90% případů takovýhleho "tunění" bez jakejchkoli vědomostí se jedná spíš o cílenou destrukci mašiny, kterou třeba za dva roky dostane nějaký šestnáctiletý ucho za poctivě naspořený prachy z brigádky a nebude chápat, proč musí vrážet x dalších tisíc na opravu toho, co minulej "majitel" potunil...tak třeba proto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
matrixbiker píše: bretacert> I kdyby to tam bylo jenom pro dobrej pocit, tak to má význam. Podívej kolik lidí má na motorce doplňky za x tisíc a nemají vliv na výkon... Člověku co má RS 250 a bude se tady ptát "jak zvednout výkon" budeš taky radit že si má koupit silnější ?
Je to každeho věc ale ziskat výkon neni jen vjedne současce a je to o penězich.Osobně bych začal s kytem válec atd.
Nejprve bych si položil otazku zda to má cenu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řídící jednotka upgrade :D
matrixbiker píše: To že PC není řídící jednotka vím, ale to neznamená že to není odpověď na to co hledal. Nemám rád tohle pranýřování, že chce někdo zvednout výkon na 125. Proč by to neměl dělat ? Jsou to vaše prachy ?
Nejlepsi rada kterou si muze odnest je ta, ze idea o nejake modifikovane ECU bez dalsich pomerne narocnych uprav je technicky nesmysl.
Tusime snad ze tyto motocykly jezdi kluci, kteri maji typicky velmi hluboko do kapsy.
Placebo snad nehledal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 12 | Dnes v 18:16 Marcus_23 |
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 3 | 27.8.2024 v 11:45 JirkaLN |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |