2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom



1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom

2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom




1 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom
Naposledy editováno 25.04.2011 18:40:59
2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom

Dominik-Duka píše: eště žě ho přestali vyrábět, i soudní majitelé velikého smrka ti řeknou, že na rozdíl od 650 se to nepovedlo
povedlo..v čem je lepší jeho (podle mě) přímej konkurent Varadero, když srovnáš stejný ročníky??Porovnej si ceny, výkon, váhu...
2 reakcí na tento příspěvek zkušenosti s dl 1000 v strom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom
Dominik-Duka píše: tak ještě jednou a trošku objektivně
jestli tohle chceš vydávat za objektivní test tak to stojí jen za pousmání.
Motor nemá z TL1000, ale přepracovaný, který šel o rok později do SV1000...navíc novinář, který nazve TL1000 nešťastným i po 13ti letech neni objektivní

Jestli píšou o nekonvenčím nástupu (c)endura v roce 2002 s hliníkovejma kolama, tak jaksi zapomínají na Varadero z roku 99 (?)

Napsat, že 650ka je vyzrálejší koncepce může jen trotl, který o tom nic neví. DL650 a 1000 se liší jen přední a zadní vidlicí...kola mají totožný rozměr a rám je rovněž shodný. Je jasné, že u 650ky se těch chybějících 650 koní projeví "dostatečně dimenzovaným podvozkem"
Absence ABS?




karf píše: jestli tohle chceš vydávat za objektivní test tak to stojí jen za pousmání.
Motor nemá z TL1000, ale přepracovaný, který šel o rok později do SV1000...navíc novinář, který nazve TL1000 nešťastným i po 13ti letech neni objektivní
Jestli píšou o nekonvenčím nástupu (c)endura v roce 2002 s hliníkovejma kolama, tak jaksi zapomínají na Varadero z roku 99 (?)
Napsat, že 650ka je vyzrálejší koncepce může jen trotl, který o tom nic neví. DL650 a 1000 se liší jen přední a zadní vidlicí...kola mají totožný rozměr a rám je rovněž shodný. Je jasné, že u 650ky se těch chybějících 650 koní projeví "dostatečně dimenzovaným podvozkem"
Absence ABS? u výběhového modelu je tohle kopání do mrtvoly
za vše může EURO 3

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom
Sonicspeed píše: Jednoho máme doma, teda otec, obcas si ho pujcim a co muzu rict: sedis jak v gauči, naprosta pohoda, nefouka, chce to si jen zvyknout na neco tak velkyho což je pro me docela tezky.. par veci co me vadi je ze obcas rezonuje palubka a obcas nedostatek vykonu jinak fajn stroj se spotřebou do 6L

machalak píše: nevím jak ty,ale já se dostanu na spotřebu max. 7 l/100,jinak když jezdím svižněji tak standart je 9 l/100 km
To máš docela dost..i já jezdím cca do 6l když jedu na pohodu a když za to tahám, tak přes 7 to sto pro nejde

Myslel jsem, ze to vlneni pri vyssich rychlostech na DL650 bylo kvuli tomu, ze moto byla bourana nebo tak neco... pote, co jsem koupil DL1000 vlneni pri rychlostech nad 160km/h pokracuje... je to dobry jen ve dvou bez kufru. Schvalne jsem kupoval aerodynamicke kufry - ty nejpeknejsi od Givi - a stenje to nepomohlo. Ma to mekkou podsedlovku... a zadni i predni tlumice jsou nejak nekvalitni, ci co... Castecne jsem problem vyresil pridanim progresivnich pruzin do predniho tlumice, ale riskovat nepovedenou investici do zadniho Ohlinse nebudu...
Dalsi defekt je moc siroky motor na DL1000 a i ty vyfuky... na DL650 jsem chytnul stupackama jen kdyz jsem jezdil jako hovadko nekde na Dube nebo kolem Korenova.... na DL1000 chytam vsude a v Alpach skoro nevyberu zavrenejsi zatacky...proste to nejde naklonit!!! Moje mila vzadu take bere stupackama, jelikoz jsou kvuli vyfukum dal asi... Zvysil jsem prepakovanim celou motku o 5cm, ale stejne to pokracuje... top by chtelo alespon pul metru

Kdyz jedu s kamosem, co ma BMW Adventure kolem Balkanu, tak na dalnicich se nechytam.. v zatackach jiskrim jak blazen... vykonu mam jen o malicko vic a rozhodne sviznejsi pocit.. hlavne diky Gipro myslim..
Je to skvela masina... ale pro klidnejsi povahy, co to moc neklopi a maji radi ostrejsi zvuk a zatah... rozhodne doporucuji zainvestovat vyhrivane hefty, chranit motor pred narazy, koupit jen mensi a aerodynamicke bocni kufry (to je nezvladnute tema na Suzuki obecne). Je to rozpoctova masina.... ale mel jsem ji rad





Naposledy editováno 18.05.2011 05:06:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zkušenosti s dl 1000 v strom
Sonicspeed píše: Jednoho máme doma, teda otec, obcas si ho pujcim a co muzu rict: sedis jak v gauči, naprosta pohoda, nefouka, chce to si jen zvyknout na neco tak velkyho což je pro me docela tezky.. par veci co me vadi je ze obcas rezonuje palubka a obcas nedostatek vykonu jinak fajn stroj se spotřebou do 6L
Do sesti litru? Za tolik jezdim na 650 Stromu. A fouka na me ve vyssich rychlostech docela silene...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 1 | Včera v 09:14 milor |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |