Zajímalo by mě, jak je to se servisem u jednotlivých ročníků(2007-2010), a v čem se od sebe liší krom novějšího designu?
Co jsem zjistil, tak od 08 jsou podložky pod ventily a olej je zvlášt do motoru a převodovky.
Ten olej je v pohodě, to bude o pár korun držší na výměnu, ale jak je to s těmi podložky finančně?
Díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek KTM EXC 450 2008
A nový majitel to nechal rozdělat a pak se mě ještě znova ptal jestli to vůbec mělo ty mth, že uvnitř bylo vše o.k.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM EXC 450 2008
Vana666 píše: Když jsem prodával svou 450EXC 08 měla 255 mth bez jediného zásahu do motoru. Jen výměny oleje a kontroly ventilů (stejně se za celou dobu nehly)
A nový majitel to nechal rozdělat a pak se mě ještě znova ptal jestli to vůbec mělo ty mth, že uvnitř bylo vše o.k.
To dává smysl a věřim tomu, nicméně pak vidim inzeráty typu: "Prodám EXC 450/010. Super stav, první majitel, najeto 80 motohodin, komplet GO!- píst, rozvody, ojnice, převodovka, bez investic jen jezdit"
A jako laik se ptám, jak to je- tu "GO" tak brzo ty majitelé dělaj jen jako prevenci nebo proč?
Jinak mám EXC 450/04, podle toho ktm tachometru má 300 mth a motor nebyl taky nikdy rozdělanej... a jezdí, až tam něco rupne tak ji vyhodim.