Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 18:19 | Nahoru | #1

assassin píše: SLEEPER> motoru ve vyberu bylo vic a z ostatnich sešlo - tohle jsou tajne info, takze to nemuzu pitvat verejne na fóru. Jen rikam, ze získat od nejake automobilky motor pro svoje účely neni tak snadne jak se muze zdát, obecne jdou “crate” motory koupit jen od amiku… proto taky vsechny performance stavebnicova auta používají americké v8 (cobry, ultimy atd)

Zisk 1M - to bylo 1M E - Oxy vygeneroval, ze kdyz za auto chceme 1,3M E (zhruba) tak ze ho za par statisíců (E) vyrobime - co to je, na karbonovou bednu pridelat produkční motor a kola - a ten zbývající 1M E je nas vývar…

Na soutěže to rozhodne stavěné neni - neni takova kategorie ve ktere bychom mohli soutěžit.

Jinak okruhova Praga R1 se produkuje a prodává, jezdi se s ni ruzne timeattacky a soutěže v kategoriích kam ji pořadatel pusti - ale obvykle je to v několikanásobně výkonnější kategorii ala LMP… no a nebo v Anglii primo Praga cup…



Jo takhle, tu generaci zisku jsem nějak nezaznamenal. :)

Jsem si říkal, zda by nějaká ostřejší verze bez homo nemohla jezdit prototypy v Le Mans. :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 19:54 | Nahoru | #2

SLEEPER píše: Jo takhle, tu generaci zisku jsem nějak nezaznamenal. :)



Ani jsi nijak nemohl - já pochyboval o nákladech vyšších půlmilionu, tj daleko přes 10 mio Kč..
Upravit si to na jen párset tisíc vypadá ale mnohem líp, ne?
Zvykej si...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist