5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: PetrXX> Asi bych se pichnul na ridici jednotku te zadni klimy a koukal se, co rika tomu mixventilu. Jestli to teda E ma stejne jako S (dve nezavisle ridici jednotky)
Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.
Co jsem ale zjistil je, že v servisním menu nedokážu provést Normalization Of Actuator Motors. Přesto že podmínky pro provedení testu jsou ok (tzn napětí baterky i teplota chladicí kapaliny), tak to skončí Communication error. Application failed.
Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.
Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
Aby to nebylo něco jako jednotka zadního stěrače/ostřikovače v BMW E39, E46.
V původním návrhu elektriky asi na kombík zapoměli. Takže jednotka kombíkových specifik je přímo ve stěrači, přilepena k elektroinstalaci paralelně, není nijak připojena na žádnou digitální sběrnici. Dokonce i od páčky u volantu vedou nezávislé dráty elektricky nezávislého spínače jen do ní. Stejně tak drát od couvaček, aby to při couvání stíralo rychleji a spínač zavřeného kufru je dvojitý, kdy jeden vede do tohohle modulu (aby to nestíralo/neostřikovalo, když je otevřené okno), zatímco druhý vede do GM modulu, co ovládá zbytek auta centrálně nebo přes podružné digitální dveřní jednotky.
Docela jsem si s tím lámal hlavu, než jsem přišel na to jak to funguje. Diagnostikou se na to tedy také nedá nijak dostat.
Mimochodem auto, kde jde vše digitálně po asi 5 sběrnicích, nemá digitálně připojenou jednotku, co by ovládala vše v zadních dveřích. Takže místo 3 drátů do nich vede svazek asi 30ti, ve kterém se dráty po letech pochopitelně lámou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše:
Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?
Buď servo směšovací klapky nebo jednotka klimy.