Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 20:35 | Nahoru | #1

Medved píše: PetrXX> Asi bych se pichnul na ridici jednotku te zadni klimy a koukal se, co rika tomu mixventilu. Jestli to teda E ma stejne jako S (dve nezavisle ridici jednotky)


Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.


Co jsem ale zjistil je, že v servisním menu nedokážu provést Normalization Of Actuator Motors. Přesto že podmínky pro provedení testu jsou ok (tzn napětí baterky i teplota chladicí kapaliny), tak to skončí Communication error. Application failed.

Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.

Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 20:36 | Nahoru | #2
PetrXX> #rychletoprodej??

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 21:11 | Nahoru | #3

PetrXX píše: Tak jsem zkoušel kouzlit, nula bodov.
AC má jedinou jednotku, zadek i předek jede z jedné (bohužel). V iCarsoft jsem nikde nenašel hodnotu pro heater valve.
Čidla teplot ukazují normální hodnoty, stejně tak tlak a teplota chladicí směsi.

Tedy teoreticky chyba komunikace mezi řídící jednotkou a aktuátory klapek - jenže ani jeden nepíše chybu.

Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?



Aby to nebylo něco jako jednotka zadního stěrače/ostřikovače v BMW E39, E46.
V původním návrhu elektriky asi na kombík zapoměli. Takže jednotka kombíkových specifik je přímo ve stěrači, přilepena k elektroinstalaci paralelně, není nijak připojena na žádnou digitální sběrnici. Dokonce i od páčky u volantu vedou nezávislé dráty elektricky nezávislého spínače jen do ní. Stejně tak drát od couvaček, aby to při couvání stíralo rychleji a spínač zavřeného kufru je dvojitý, kdy jeden vede do tohohle modulu (aby to nestíralo/neostřikovalo, když je otevřené okno), zatímco druhý vede do GM modulu, co ovládá zbytek auta centrálně nebo přes podružné digitální dveřní jednotky.
Docela jsem si s tím lámal hlavu, než jsem přišel na to jak to funguje. Diagnostikou se na to tedy také nedá nijak dostat.
Mimochodem auto, kde jde vše digitálně po asi 5 sběrnicích, nemá digitálně připojenou jednotku, co by ovládala vše v zadních dveřích. Takže místo 3 drátů do nich vede svazek asi 30ti, ve kterém se dráty po letech pochopitelně lámou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

26.6.2023 v 22:01 | Nahoru | #4

PetrXX píše:

Nějaká rada, než spáchám sepukku přehřátím v Mercedesu?



Buď servo směšovací klapky nebo jednotka klimy.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2023 v 04:53 | Nahoru | #5
PetrXX> a když to odpojiš ??

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

27.6.2023 v 06:44 | Nahoru | #6
PetrXX> iCarsoft je bezva pro cteni dat, ale nastavovani a zapisovani dat ne vzdy funguje bezvadne. Asi bych se pokusil sehnat nekoho s origo Star diag. Myslim jako nekoho, kdo s tim umi a nema to z Aliexpresu za 7k, protoze slysel, ze to mit musi. Takze nejaky servis, ale asi ne znackovy Mercedes, protoze s nima je rec jako s posranym tanec. V Pelhrimove je jeden (Excar), na ktery se peji ody, v Tisnove druhej (Doli) a treti v Plzni (Tobrman). Ja nemam zkusenost ani s jednim.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist