Píše se tam že to je pro čtyř takty, ale je to v kategorii pro hondu nsr 125, takže by jsem se chtěl zeptat jestli to mám koupit nebo ne. Popřípadě mi něco doporučte. Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek čistící olej
takže ho tam nechat nebo vyměnit za olej určený přímo do převodovky?
Ještě mám jeden problém. vyměňoval jsem řetež a při spojování tam je tohle: http://eshop.mototr...retezu-did-520-vx-fj K tomu potřebuji nýtovačku? Protože jsem nepřišel na to jak to spojit. Na starém řetězu jsem měl takovou sponku akorat.
1 reakcí na tento příspěvek čistící olej
zadruhý na olej do motoru jsou po všech stránkách vyšší nároky takže to nemá čemu vadit, je ještě kvalitnější.
a zatřetí na nějaký vyplachování sere pes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
memphis.unv píše: zadruhý na olej do motoru jsou po všech stránkách vyšší nároky takže to nemá čemu vadit, je ještě kvalitnější.
To odkdy? Nároky jsou hlavně v motoru vs převodovka uplně jiné. Spíš skoro naopak - do převodovky jsou větší výkonnostní a SSI požadavky.
healfy píše: Ok,
takže ho tam nechat nebo vyměnit za olej určený přímo do převodovky?
Předpokládal jsem,že jsi olej vypustil a ptáš se na proplach.Motorový olej může způsobit klouzání spojky,takže vyměnit.Na řetěz si musíš někde vypůjčit nýtovačku,zruční to zvládnou i bez ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
1) největší točky máš přímo na klice- vyšší mechanickej nárok na motor.
2) v motoru je daleko vyšší teplota než v převodovce, olej se rozpaluje a má částečně chladící funkci takže musí vydržet vyšší teplotu.
3) určitě tomu oleju nebudou dělat zrovna dobře ani ty splodiny co v motoru vznikají a se kterejma se vlastně dostává do kontaktu.
4) tření na stěnách válců když tam běhají písty je taky trošku vyšší než ozubený kolečka o sebe takže další vyšší mechanickej nárok
5) motor je daleko citlivější a přesnější zařízení, má menší vůle a tolerance
však u aut máš předepsaný výměny oleju v motoru ale z převodovky pokud to nevychčije tak to na tom odjezdí všechno, ani filtr tam neni potřeba
Prostě se nedá říct, že je jeden kvalitnější než druhý, obojí je uplně do jiného prostředí. To je jak srovnávat jestli je lepší loď nebo stíhačka. Jiné je to už u 4T kombinovaného oleje, který musí zvládat všechno dohromady
1 reakcí na tento příspěvek čistící olej
Takže M2T z převodovky vypustit, propláchnout klidně tím starým olejem, co jsi z toho vypustil, zahřát, projet, vypustit a dát nový olej. Nebo to propláchni čistým olejem. Do převodovky můžeš dát buď speciální olej pro převodovky se společnou nápní i pro spojky, nebo klasicky 4T motorvý olej pro motorky. Např. Motul 5100 10W40.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
memphis.unv píše: dj_hroch>
1) největší točky máš přímo na klice- vyšší mechanickej nárok na motor.
2) v motoru je daleko vyšší teplota než v převodovce, olej se rozpaluje a má částečně chladící funkci takže musí vydržet vyšší teplotu.
3) určitě tomu oleju nebudou dělat zrovna dobře ani ty splodiny co v motoru vznikají a se kterejma se vlastně dostává do kontaktu.
4) tření na stěnách válců když tam běhají písty je taky trošku vyšší než ozubený kolečka o sebe takže další vyšší mechanickej nárok
5) motor je daleko citlivější a přesnější zařízení, má menší vůle a tolerance
však u aut máš předepsaný výměny oleju v motoru ale z převodovky pokud to nevychčije tak to na tom odjezdí všechno, ani filtr tam neni potřeba
dlouhej blabol..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
memphis.unv píše: petrvtr_new> a že bys řekl co se ti nezdá nebo co je tak nesmyslnýho na tom co jsem říkal ty kůl odborníku?
Nemas evidentne zadne informace o tom, ktere komponenty v motoru/prevodovce jsou kriticke z hlediska naroku na stabilitu olejového filmu. Neni to zadny z uvedenych 1-5. Proto je tvoje uvaha nesmyslna a hlavne zaver z ni blabol.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
memphis.unv píše: petrvtr_new> pořád jsme se o nic víc nedozvěděli
A co tu mam psat? Napsal jsem ze delas spatne zavery kdyz tvrdis ze motorovy olej je vic zatizen nez prevodovy, proto musi stacit k mazani prevodovky. Obecne to totiz neni pravda. Zatizeni ktere musi udrzet olejovy film treba "jen na těch ozubenych koleckach" je totiz mnohonasobne (az radove!) vetsi nez mezi pistem a valcem nebo na "klice co ma nejvetsi tocky" . Skoc si do knihovny a nastuduj si to, kdyz tomu nechces verit.
EDIT: a ted vidim, ze to uz dj_hroch napsal...
Naposledy editováno 15.05.2011 17:28:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
1 reakcí na tento příspěvek čistící olej
Co se týče autora vlákna: Hele,znáš ten vtip,jak letí policajt s prasetem do kosmu?
Prase mělo asi 100 bodů obsluhy rakrety,policajt dostal jen jednu: "dej nažrat praseti a na nic nehrab!".
A to samé platí pro tebe.
Nalít olej do motorky,aniž bys o tom cokoliv,cokoliv věděl je prasárna! Kdybys zašel někam do správkárny,tak ti tam dají to,co tam patří a ty ušetříš prachy a čas.
A s řetězem je to to samé...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
Takže M2T z převodovky vypustit, propláchnout klidně tím starým olejem, co jsi z toho vypustil, zahřát, projet, vypustit a dát nový olej. Nebo to propláchni čistým olejem. Do převodovky můžeš dát buď speciální olej pro převodovky se společnou nápní i pro spojky, nebo klasicky 4T motorvý olej pro motorky. Např. Motul 5100 10W40.[/ To snad není možný co zde pišete za kraviny ,at tam naleje to co tam patří, na řetěz normálníspojku -Rozebírací- do 50 koní je dimenzovaná a nsr určitě větší výkon nemá. Olej Motul 5100 je určen pro mazání dvoutaktů do benzínu nebo odděleným čerpadlem-v převdovce nemá absolutně co dělat. Dát na vaše odborné rady tak to může vyhodit. Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) čistící olej
banzai píše: [quote=c.j.]Hele, vy ho nechápete... On do převodovky nalil olej pro 2T! Takže třeba M2T.. A to vážně není olej pro převodovky.. Takže tady nemotejte, že 2T a 4T má stejný olej. Ano, má, ale v převodovce, u 2T je olej určený pro ztrátové mazání.
Takže M2T z převodovky vypustit, propláchnout klidně tím starým olejem, co jsi z toho vypustil, zahřát, projet, vypustit a dát nový olej. Nebo to propláchni čistým olejem. Do převodovky můžeš dát buď speciální olej pro převodovky se společnou nápní i pro spojky, nebo klasicky 4T motorvý olej pro motorky. Např. Motul 5100 10W40.[/ To snad není možný co zde pišete za kraviny ,at tam naleje to co tam patří, na řetěz normálníspojku -Rozebírací- do 50 koní je dimenzovaná a nsr určitě větší výkon nemá. Olej Motul 5100 je určen pro mazání dvoutaktů do benzínu nebo odděleným čerpadlem-v převdovce nemá absolutně co dělat. Dát na vaše odborné rady tak to může vyhodit. Nazdar
Motul 5100 kolego není do benzínu,ale je to,jak psal sirIndy,olej do 4T motoru. To,co patří do benzínu je motul 510!
Jen tak pro pořádek...
SirIndy- vidím to taky tak.
Naposledy editováno 17.05.2011 13:21:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |