Téma: Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?
21.5.2011 v 10:57
Zajímalo by mě, jak se pozná u 4T zadřenej nebo přidřenej motor. Jak se to projevuje? Dá se třeba poznat, že se to za chvilku zadře? Třeba že to neudrží volnoběh? Může se to stát i když je hladina oleje v normálu? A jak tomu předcházet?

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 11:33 | Nahoru | #1
věř že to poznáš když na tom pojedeš

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 11:49 | Nahoru | #2
předcházet se tomu dá pravidelnou výměnou oleje kterej plní specifikace pro daný motor.
dál ho tam musí být dost a teoretcky by se to kousnout nemělo, ale každej motor má svou životnost a šály na klice nejsou věčný, to nebyl ani Lenin..

když už je to přidřený dole, tak to volnoběh udrží, ale rozhodně to poznáš podle zvuku..

na vršku ti může prasknout pístní krouřek, ale tam se snad ani nedá mluvit o klasickém zadření.

a uplně zadřenej motor se pozná tak, že s tím prostě neotočíš ani hovno, ten je prostě tvrdej a hotovo.
taky z něj může koukat ojnice nebo tak něco, to by sis taky všim

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 12:09 | Nahoru | #3
mě když se přidřela motorka tak měla takový gumový chod motoru táhla míň a zvuk je prostě jiný to poznáš

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 12:17 | Nahoru | #4
měl jsem triumpha přidřenýho na šálách, jel výborně nicméně byli cítit menší vibrace,čerstvě jsem ho dovezl tak jsem měnil po asi 10ti najetejch kilometrech olej a hned to bylo jasný, nicméně bych to jinak nepoznal. Teda po nějaký době určitě. Stát se může ikdyž je olej ok, stačí aby se dostala nějaká nečistota do mazacího kanálu a je konec. Pokud je to přidřený na vačce, nebo pístu, tak to při jízdě poznat určitě půjde minimálně nějakou "anomálií" v průběhu výkonu, nebo zvukem. Taky jde trochu o to, jestli je to 4V nebo jednobuch.

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 13:35 | Nahoru | #5
v době kdy jsem měl geesko já se hodně říkalo že se rády přidíraj na klice a víceméně na to kleklo i to moje, bohužel já byl tenkát kunda co jen jezdil a nehlídal jsem si olej, takže jsem si za to mohl sám...

Jak se pozná zadřenej / přidřenej motor?

21.5.2011 v 22:21 | Nahoru | #6
Ve stručnosti:
Motor přidřenej dole na volnoběh klepe.Intenzita je přímo úměrná vůli
Motor přidřenej nahoře má volnoběh škaredý(nepravidelný),hulí a smrdí.Případně klepe lehce na ventilech-vačkách,a fluše olej z výfuku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Seporepo 2 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E Wolf33 8 2.4.2025 v 14:38 Gahan37
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E MeCool 17 10.3.2025 v 16:31 Pedl
Teče vidle Suzuki GS 500E Milekk 29 21.2.2025 v 12:32 vojta007
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E JirkaGS 11 18.2.2025 v 10:00 vojta007

TOPlist