Jak to fachá když na to koukam tak musím jet do Ducaty servisu a udělat rozvody cca 12tis co jse tu vyčetl.
A např mě fascinovalo že ty italský stroje maj cca. 80kw pokud to nemá úpravy a 6tky 4V japonský maj 84-6kw.
Plus nebráním se srovnání Aprilce Milce jezdil jsem na 2002 a supr brzdy podvozek , ale motor drobet vydechlej.
Prosím o odpovědi k diskusi jako třeba nejedeto v 8tis to chcípne nechci obecný kecy jestli je lepší japonec nebo ital a 2V nebo 4V jen plodný přízpěvky, všem děkuji za radu
Prostě špekuluju K3mě oslnila, ovšem oželím výkon za italský 2 koule pokud to má cenu!
Naposledy editováno 25.05.2011 03:30:06
2 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
jinak, imho bych šel radši do 996 a nejradši do 998 - ale ty do 130 000,- u nás vůbec neseženeš.
Add výkon. Italové dříve udávali výkon na zadním kole, zatímco JPN na "klice"
1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
Na začátku sezóny jsem koupil 999 r.v 2006,Tato motorka,pokud je plně otevřená má 100kW. po 5 letech zkušeností s jap. 4V to byla sakra změna.mám najeto cca 2000km a dojmy jsou následující.při řízení bych řekl, že musíš s tou motorkou víc spolupracovat a mít ji pevně pod kontrolou,a věnovat se řízení více než na 4V. Motorka do 3000 rpm má zvláštní projev a motoru se v těchto otáčkách nelíbí, problém je, že rychlost 40km/h = 3000 otáček,takže přes město nebo v koloně je to boj se spojkou a max řadíš 2 a to musíš jet nejmíň 50,a taky teplota letí rychle nahoru při takové jízdě.ve středním pásmu jede motorka perfektně,jen jednou jsem se dostal k omezovači, který zasahuje dost brutálně. Jinak není potřeba jezdit v otáčkách blízko omezovače na naše silnice a provoz využiješ pásmo 4500-8000 rpm a to je úplně dostačující.916,996 jsou ještě náročnější na řízení a taky už docela starší, ale design mají údajně božskej .i na horších cestách se dá docela pěkně projet,akorát si pořád zvykám na průjezdy zatáčkou, tam kde to 4V bere na 4, tak ty jedeš max na 2. A trefit kvalt v utažené vracečce je zatím oříšek. první kvalt je docela dlouhej a na výjezdu cítíš, že bys tam mohl mít zařazenou dvojku, ale při nájezdu se ti jeví jako lepší 1- chce to větší trénink, Nemám tam antihop spojku,ale nějak zásadně to nevnímám a nepovažuji to za problém.Vážně přemýšlím,že aby se člověk projel musí opustit naše silnice a vyrazit na okruh a pro tyto stroje to platí stoprocentně.Je třeba to vyzkoušet jak píše kolega, protože někou se líbí zvuk,nebo slyšel,že mají super jízní vlastnosti, ale někdo si prostě nezvykne na charakter motoru V2 a jízda na motorce pro něj přestane být zábava.a servis je o něco dražší, ale kdo chce kam pomozme mu tam. slyšeli ste slovo boží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ital 999_916 a TD
madmarty píše: já bych z ducati vůbec neměl srach. Teď sem pořídil monstříka a to sem před tím měl K6-ku. Výkonu se vůbec nemusíš bát. Já mám něco přes 80 koní. Tyhle motorky mají obrovskej krouťák nebo teda alespoň pro mě. Výkonem sem byl mile překvapen. Koukám, že to máš odemě kousek tak jestli bys potřeboval vyměnit řemeny, seřídit ventily nebo výměnu půlkroužků tak není problém se u mě otočit a udělám ti to za zlomek ceny.
A ty máš servis či co? Nebo jen šikula domácí Co vím tak na ducatky nic ofico není v okolí Jihlavy jen filipenskej s Aprlkama.
2 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
1 reakcí na tento příspěvek Ital 999_916 a TD
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=89552&fid=6
madmarty píše: já bych z ducati vůbec neměl srach. Teď sem pořídil monstříka a to sem před tím měl K6-ku. Výkonu se vůbec nemusíš bát. Já mám něco přes 80 koní. Tyhle motorky mají obrovskej krouťák nebo teda alespoň pro mě. Výkonem sem byl mile překvapen. Koukám, že to máš odemě kousek tak jestli bys potřeboval vyměnit řemeny, seřídit ventily nebo výměnu půlkroužků tak není problém se u mě otočit a udělám ti to za zlomek ceny.
Tak on vybírá superbike a né monstera. Obrovskej krouťák...no nevím nevím ... litrové čtyřválce nejedou dole o nic huř jak V2. Ta doba kdy V2 dominoval je pryč. Je fakt, že tyhle litrové dvouválce spráskají i čtyřválcové šestky natož litry, ale o výkonu V2 přece není. Tam je to o emocích, charizmatu a jedinečnosti. K tomu italský desing a člověk se zblbne raz dva
Naposledy editováno 01.06.2011 19:57:54
assassin píše: vlastik: ta obyc 999 co ma udavanejch 124koni fakt moc nejede, hezky plynule od nuly do omezovace, na motor dost podobne jako moje TL.. takze kazda novejsi sestka dokaze jet stejne nebo rychleji.. ale tak pokud nekdo trva na vykonu motoru, nechapu proc by mel jit od ctyrvalcovyho litru na stary V2 .... to si lidi kupuji kdyz vi co chtej...
jo přesně tak. Ale zase věřím tomu, že pokud v dnešní době někdo uvažuje o koupi 916/996 tak asi tak trochu tuší do čeho jde ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na co si dát pozor při koupi ducati... [1, 2] Ducati 999 | Souky01 | 36 | 31.8.2024 v 23:41 dewwil |
Porucha řídící jednotky? Ducati 999 | mar36 | 21 | 1.4.2024 v 09:40 Juraj22 |
Ducati 999 - rozměr zadní pneu Ducati 999, Ducati 999 S | Ivo7 | 25 | 15.4.2023 v 17:40 SLEEPER |
Odvzdušnění přední brzdy Ducati 999 | mar36 | 1 | 30.7.2020 v 14:55 FiZzeR |
Studené starty u Ducati 999 [1, 2] Ducati 999 | ProchySBK | 60 | 29.2.2020 v 20:07 Stana.k. |