Chtěl bych to taky, borec říkal, že jede lépe a navíc ma sitič, ale chci se zeptat neníčím tím motor ??

takže stejná otázka, co to udělá s motorem ? předem díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Karburátor z Jawy na ČZ a vyfuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor z Jawy na ČZ a vyfuk
Hydron píše: Tak 125 má tuším karburátor s průměrem difuzoru 22 mm, karbec na 638 má difuzer 28 mm, to nevím jestli se ti podaří doladit tak, aby to dobře jelo.
125ka číza má 24 mm difuzor, 175ma číza má 26 mm difuzor a 350ka jawka má 28 mm difuzor. Vejfuk je též úplně jinej, maximálně bych si dovolil dát vejfuk z 175my čízy na 350ku jawku protože se montoval i na 350ku zetku která měla motor z jawky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor z Jawy na ČZ a vyfuk
Sojky píše: 125ka číza má 24 mm difuzor, 175ma číza má 26 mm difuzor a 350ka jawka má 28 mm difuzor. Vejfuk je též úplně jinej, maximálně bych si dovolil dát vejfuk z 175my čízy na 350ku jawku protože se montoval i na 350ku zetku která měla motor z jawky.
Mam ten karburator na 487, funguje to dobre, navic je tam ten sytic. Na temer seriove 487 mi to nejlip chodilo otryskovano 35/65/92, jehla dole. Nyni motor upraven, je to jeste v ladeni a osazen zatim 30/65/88, uvidime jestli je to konecne. V soucasnosti se seriovym vyfukem a zda se, ze moc nevyhovuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor z Jawy na ČZ a vyfuk
petrvtr_new píše: Mam ten karburator na 487, funguje to dobre, navic je tam ten sytic. Na temer seriove 487 mi to nejlip chodilo otryskovano 35/65/92, jehla dole. Nyni motor upraven, je to jeste v ladeni a osazen zatim 30/65/88, uvidime jestli je to konecne. V soucasnosti se seriovym vyfukem a zda se, ze moc nevyhovuje.
Já nevim, vždycky jsem jezdil origo 26 mm jikov natryskovenej na 50 vzduch a 96 benzín, jehla uprostřed. Pak jsem měl 215 ccm a karbec s tryskama zůstal, pak přibyl ještě laďák a pořád jsem měl origo karbec s původním nastavením. Jelko to perfektně a spotřebu jsem měl kolem 3-3,5 litru. Hlavně v motoru je jenom 26 mm díra takže je 28 mm karburáto nanic.


Sojky píše: Já nevim, vždycky jsem jezdil origo 26 mm jikov natryskovenej na 50 vzduch a 96 benzín, jehla uprostřed. Pak jsem měl 215 ccm a karbec s tryskama zůstal, pak přibyl ještě laďák a pořád jsem měl origo karbec s původním nastavením. Jelko to perfektně a spotřebu jsem měl kolem 3-3,5 litru. Hlavně v motoru je jenom 26 mm díra takže je 28 mm karburáto nanic. Jediný řešení jak to našlapat je klapka a 32 mm karbec.
Tak ja samozrejmě saci kanal zvětšil na použití 28mm karburátoru, materiálu je tam naštěstí dost. Trochu je problém najít vhodné otryskování, sortiment trysek Jikov je dost omezený. Já to teď rešil nákupem trysek Dell'Orto a přeříznutím závitu.
EDIT: Koukal jsem teď na tvůj profil na 215, tak jsem opravdu zvědavej, jak to dopadne a držím palce

Naposledy editováno 30.05.2011 15:45:10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 29, 30] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 880 | 25.4.2025 v 22:47 PetrL3 |
Motorka pro začátečníka [1 ... 5, 6] Jawa 350/638, Jawa 350/639, Jawa 350/640, Suzuki GS ... | vasik006 | 156 | 9.4.2025 v 17:19 bledemon |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |