5 reakcí na tento příspěvek Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Michal_999 píše: No nevím, ať na to odpoví nějaký mechanik, ale já bych řekl, že tvrdost a následné vymačkání u originálu má nějaký smysl. Jinými slovy, vydrží 4x déle, ale co v závislosti na tom odejde 4x rychleji?
Myslím, že ani ne protože to dosedá pěkně na plochu místo na hranu a podobné řešení je prý použito na továrních speciálech, říkám podobné protože MBP má ten tvar patentovaný nebo nějak jinak chráněný. Tak mají to i R-kové modely od roku 2005.
Naposledy editováno 07.06.2011 22:10:43
Ducati-1198S píše: Michal_999> Těžko říct. Třeba pan Polášek si je vyloženě chválí a kromě jejich ceny, nezná za dobu co je používá žádná negativa... Na druhou stranu, továrna tuto úpravu již dlouho zná a přesto ji nezačala sama využívat... tak nevím...
To je mi taky divné, proč se to dneska nedává už v sérii? Každopádně jestli to pak bez seřizování vydrží až 4x déle, tomu se mi skoro nechce věřit! Ale pokud to tak opravdu je, tak bych do toho já osobně klidně šel! Protože já raději dám víc a pak už jen jezdím! Ale holt kdo ví, nikdo u nás to na Ducati nemá...
BTW: To tradiční řešení půlkroužků u Ducati se mi zdá opravdu trochu "humpolácké" , ale možná je to i záměr! Je v tom ta jednoduchost a ta jedinečná a originální Ducati Meccanica , která dovedla Desmo téměř až k dokonalosti!
1 reakcí na tento příspěvek Používáte někdo MBP půlkroužky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Michal #5 píše: Něco do sebe to má, ale na silniční ježdění si myslím že je to zbytečné. V podstatě kromě vlastního pocitu za ty peníze nic moc nedostaneš... Pokud se půlkroužky mění při každém seřízení tak jak se má tak s nimi nejsou problémy.
Musíš brát ale vpotaz tu úsporu, ony se sice mění při každém seřizování a to seřízení něco stojí a stojí to dost, takže myslím že jen o pocitu to není. Pokud to funguje tak jak o tom mluví tak je to super vychytávka, a to že to v autorizovaných servisech nepoužívají, je jen o tom že by se připravili o dost peněz za servis. Seřízení ventilů je asi největší položka z tabulky pravidelné údržby. A taky to, že Ducati začala podobný systém používat u své vlajkové lodi (R) o něčem svědčí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Ivos píše: Michal_999> Michale Michale:opravdu nevis.To vymackani ma takovy smysl asi jako u Multosky dostat se na vzduchovy filtr (spatny)!!!Tim tuplem u nekoho kdo ma takovy stroj jako je treba 999ka a jezdi treba palici.
hele Ivosi, nejsem mechanik a proto jsem psal ať s k tomu vyjádří někdo, kdo v těchto motorech hrabe a něco o nich ví. Výše uvedené jsem napsal s ohledem na to, že samotný výrobce toto řešení nepoužívá (krom R-ka, ale to jsem netušil) a opravdu jsem si nemyslel, že by tomu bylo tak jen z důvodu snížení nákladovosti servisních interválu a "okradení" servisu a sama sebe.
Každopádně kdysi dávno tady k tomuto tématu (stejně jako k panu Poláškovi) proběhla diskuze na ducati fóru a ani jeden z nich z toho příliš pozitivně nevyšel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Ivos píše: Michal_999> Hele Michale ja taky A neco jsem napisal z me vlastni zkusenosti.Ted me tak napada proc treba Skodovka montuje (do Ochcavky) kotouce ktere se zvlni po cca 10az15tkm a ne nejake lepsi ktere se daji koupit ale jsou drazsi?!?
Tva zkušenost je zcela subjektivní, protože dost pochybuji, že jsi právě u dukny schopen svým odborným sluchem rozeznat "lepší chod" motoru. Ale budiž. Každopádně tady ještě nepadnul ani jeden příspěvěk od člověka, který by se rozborkou/sborkou Ducati motorů zabýval a tudíž věděl o čem mluví. Vše ostatní beru jako tlachy do prázdna..
P.S. právě proto, že mám 999, tak ji mám rád a dávám ji co potřebuje. MBP kroužky do toho zatím nepočítám.
Michal_999 píše: Tva zkušenost je zcela subjektivní, protože dost pochybuji, že jsi právě u dukny schopen svým odborným sluchem rozeznat "lepší chod" motoru. Ale budiž.
Tomu bych se taky divil! Podle mě to na samotnou funkci nemá vliv! Dokonce ani na funkci rostlináře! Ale pokud to na životnost vliv má (a značný), tak bych do toho i za tu cenu šel!
Naposledy editováno 08.06.2011 20:51:32
2 reakcí na tento příspěvek Používáte někdo MBP půlkroužky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
hurvin píše: Pár rozebraných motorů duc už jsem viděl, ale tyhlety kroužky bych tam nikdy nedal. V Bologni asi ví co dělají.
Když teda v Bologni ví co dělají tak proč ty nacvakané kousky tvrzeného drátu nepoužívají u týmu v SBK a u R-kových modelů?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Máte s ním někdo osobní zkušenost? Já bych ty MBP půlkoužky nasadil, co sem se dočet, tak to tovární řešení je prostě nešťastné. Já se jezdím prakticky sklouznout už jen na okruh, tak bych nerad ať se tam ten kus kulatého drátu rozmáčkne a je vymalováno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
caberg píše: Když teda v Bologni ví co dělají tak proč ty nacvakané kousky tvrzeného drátu nepoužívají u týmu v SBK a u R-kových modelů?
Třeba protože tyhle motory jsou využívány na max a jejich servis je daleko častější, než u sériových modelů, kde se musí řešit jejich trvanlivost???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Používáte někdo MBP půlkroužky?
Kam mířím, otevřít víka a přeměřit vůle bude taky docela časově náročný. Na velkej servis se píše 10-12h (cca. 5-6t CZK),když tedy sundá víka a bude měřit vůle bude na tom místo 5h práce, jen 1,5 - 2h práce. Nemluvím o modelech 999, 749 kde se snad ani vůle nezměřej bez sundání makovice.
a dělat 24tkm na jedno seřízení na to bych asi žaludek neměl - cokoli mezi mi nakopává servisní intervaly.
Sada stojí kolem 300USD ...klasický "dráty" jak píšete 1200CZK - jako "sváteční" jezdec v tom moc výhod nevidím.
Ale možná na to koukám špatně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Díl karburatoru Mikuni na Ducati Ducati 900 SS | vsetecka13 | 5 | 10.9.2024 v 21:27 vsetecka13 |
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Vidlice Ducati 900 SS | Topper | 15 | 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66 |
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS | t_freedom | 3 | 3.12.2014 v 11:46 stráťa |