Díku za radu Mára
1 reakcí na tento příspěvek přívěra gsx-r 750 k6
2 reakcí na tento příspěvek přívěra gsx-r 750 k6
za druhe - zkousel si zjistit jakou chybu to hlasi? jestli opravdu priveru? propojeni diagnostickyho konektoru atd...
za treti - priveru jsi odpojil z lanek a odpojil dratek z ECU, nebo si z toho vyrval i cely to servo co s priverou hejbe?
jo a jeste u K6 750 je to stejne jako u 600 a ne litru, a je to pin cislo 30 v cernem konektoru(tyka se to rad k6/k7):
Naposledy editováno 15.06.2011 10:03:03
Čau předem všem díky za odpovědi
Chybybu jsem ještě nehledal musim někoho splašit kdo mi to napíchne v případě nouze.Každopádně moto před rozebráním fungovala normálně,tak mě napadá projít ještě jednou veškerý konektory.
Odpojil jsem obě lanka,rozpojil patici pro přívod proudu do motůrku a rozpojil i tu druhou patici.Potom jsem odpojil drátek z ECM.
Každopádně mě zarazilo že mi píšeš odpojit úplně jinej drát z ECM než to bylo u litra.Děllal jsem to podle dílenskýho manuálu na litr K5 co mi dal Boumis když to řešil,vzal jsem svůj manuál a našel jsem stejný drát pod stejným označením a vytáhl ho.Ted ale koukám na dílenský manuál 600 K6 a tam je to úplně jinej podle toho co jsi popisoval.Zkusim to sem hodit at to vidíš
Takže litr K5 co jsem měl info to bylo takhle
A na 750 jsem to udělal stejně jen drátek byl jinde
A ty jsi mi poslal vlastně tohle jestli se nepletu,tak ted vtom mám už hokej totál
Zajímá mě ale zda to mám takto nechat, nebo to znovu zprovoznit? Nevím přesně k čemu slouží, ale někde jsem četl, že se odpojuje když se na motorce vymění sériový výfuk za laděný.
Já tam ale mám ten sériový, kde prý při odpojené přívěře motorka ve spodním spektru otáček ztrácí výkon.
Za Vaše rady předem děkuji
Hanz
GSXR 1000 k3
Naposledy editováno 14.03.2018 21:50:57
to som chcel pocut, lebo chcem aby mi ine zavady hlasilo. (:
jedná sa o gixxer 1000 k3
Naposledy editováno 14.03.2018 21:51:34