1 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
1 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru ?
Nic si z toho nedělej, to se ti stane v životě ještě mockrát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
firecracker píše: mára929r> jakože mám furt jezdit doprava ?
jasně a ještě se při tom musíš chytit za vocas
tak pro ty méně chápavé - otáčet pravou plynovou rukojetí
a pro slovíčkaře, opravdu nevim proč to je zrovna "plynová" rukojeť
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
mára929r píše: jasně a ještě se při tom musíš chytit za vocas
tak pro ty méně chápavé - otáčet pravou plynovou rukojetí
a pro slovíčkaře, opravdu nevim proč to je zrovna "plynová" rukojeť
A jak jinak by si "to" chtěl pojmenovat?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
2stroke píše: Si to asi trochu přidřel, asi bylo trochu vedro, co...ty žebra na hlavě a válci jsou prostě malá...max. bych sundal hlavu a válec a kouknul na píst, jestli tam bude prasátko, tak ho vezmi jemným pilníkem, hlavně ne šmirglpapírem - ty skleněné šupinky by se mohli do hliníku zatlačit - ve válci to bude potom fungovat jako brusná pasta...
Nic si z toho nedělej, to se ti stane v životě ještě mockrát
Díky proč by se měli ty lesklé plošky lehce opilovat pilníkem?
1 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
Naposledy editováno 17.06.2011 10:42:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
firecracker píše: Díky proč by se měli ty lesklé plošky lehce opilovat pilníkem?
Protože se na té lesklé ploše nedrží olej, proto...kontaktní plocha válce a pístu musí být trochu "drsná", aby se na nich držel olej...
Naposledy editováno 17.06.2011 10:51:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přidření motoru ?
Turecký písty mají trochu větší roztažnost-vcelku běžná věc
1 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru ?
2 reakcí na tento příspěvek Přidření motoru ?
šmudla píše: zdá se mi 1:25 málo - v manuálu píšou 1:50 ne? Trochu si to přidřel.
Šmudlo, šmudlo, ty si se špatně vyspal ...ředění 1:25 znamená, že je v tom jeden díl oleje na 25 dílu benzínu a ředění 1:50 znamená, že je v tom jeden díl oleje na 50 dílu benzínu - čili zde je (proti ředění 1:25) oleje na objemovou jednotku méně...