Téma: Simson uprava motoru
18.6.2011 v 23:07
Aho mam sifla s51 enduro a chci zvíšit výkon co nejefektivněji asi dva měsíce stduju jak zvýšit výkon a dozvěděl sem se že veší válec s jiným karbecem je prý nákladná a složitá úprava která moc nepřinese tak jsem se chtěl poradit jestli mi neporadíte nějaký triky třeba jaký karbec s jakým filtrem nebo zvětšit sání nebo něco vyleštit nebo sem četl o klapkách v sáních ale něco co zvedne výkon a ne práce na měsíc a výsledek žádný fakt nechám si poradit díky .
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
cože? větší válec že moc nepřinese? tak co teda? 70ccm válec je základ. objem ničím nenahradíš
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
Asi tak, 70ccm bude víc než 50 a efektivnější úpravu těžko najdeš.
Z těch stávajících 50ccm žádným leštěním, karbcem apod. nic moc navíc nedostaneš.
Z těch stávajících 50ccm žádným leštěním, karbcem apod. nic moc navíc nedostaneš.
Capt.Spaulding píše: cože? větší válec že moc nepřinese? tak co teda? 70ccm válec je základ. objem ničím nenahradíš
přesně tak...



dva_hrnce píše: Asi tak, 70ccm bude víc než 50 a efektivnější úpravu těžko najdeš.
Z těch stávajících 50ccm žádným leštěním, karbcem apod. nic moc navíc nedostaneš.
Ale třeba polepy s plamenama prej přidaj i 20 koníků


Přesně,jak říká Capt.Spaulding objem ničím nenahradíš ! ! !


1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
jak máš správnej vercajk jde všechno
jinak jak Capt.Spaulding 70ccm je základ
http://www.youtube.com/watch?v=hCAMeV8jO8c
http://www.youtube.com/watch?v=G8IiOzAMIPI

jinak jak Capt.Spaulding 70ccm je základ

http://www.youtube.com/watch?v=hCAMeV8jO8c
http://www.youtube.com/watch?v=G8IiOzAMIPI
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
co mu tady radite takové koniny, hošík má 15 let..ať jezdí na 50 a ne na R1


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru
Než kupovat válec 70ccfm dvoukanál na kterej musíš nechat vyfrézovat kartry kvůli většímu průměru vložky tak radši kup 60ccm 4kanál s kterým dosáhneš většího výkonu. ale určitě začni tím že koupíš nnovou kliku s ojnicií aby ti to vydrželo ty tlaky pak nové ložiska a gufera. pak kup válec, dále karbec nejlépe bing nebo nějakej japoncke prodávaj přímo na simsona. Další možnost je koupit celou sadu je tam klika válec píst kroužky hlava, výfuk, karbec... aplno dalších techto dílu na tu přestavbu na simáka.
např viz tuto sadu : http://www.moto-pro.../37/products_id/2356
nejjednoduší úprava bez úpravy kartrů(bloku motoru) je ta že to necháš přebrousit na 60 starý válec dobře zajet (cca 600kč) a je to ohromný rozdíl oproti 50 a druhá možnost si vyměnit v motoru řetězové kolečko za větší nebo menší standartně z výroby byla 14 kupíš teď od 12-18 (cca 40kč) ale 50 ti 18 zub neutáhne do kopca ale pojedeš rychleji
ja na 60ccm jedím už 4 roky a nedělám s ním pěkné věci nikdy mě výkon nechyběl v terénu
Naposledy editováno 19.06.2011 08:45:22
ja na 60ccm jedím už 4 roky a nedělám s ním pěkné věci nikdy mě výkon nechyběl v terénu
Naposledy editováno 19.06.2011 08:45:22
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
já bych se na to vysral a pořídil výkonější motorku, než srát peníze do tohodle a prakticky zbytečně. Tuzing je na nic.
Naposledy editováno 19.06.2011 08:57:08
Naposledy editováno 19.06.2011 08:57:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru
Harry007> třeba někoho to baví se v tom vrtat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru
Afesto> šak to já nikomu nevyvracím, jen vím, že to je na úkor životnosti. Navíc autor píše, že nechce aby to trvalo měsíce ta úprava... z čehož já vyvozuju, že ho to asi nebaví se v tom vrtat a že chce mít za málo peněz hodně muziky a to prostě nefunguje. JEdiný čeho se snad dá s úspěchem dosáhnout je zvýšení spotřeby a zkurvení klikovky... ale to je na každým a je to čistě můj názor
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
Kua kde byly tyhle ůpravy když jsem měl 15
Jen si s tím hraj a buděš si víc všech ůprav vážit a zapojíš i hlavu.A né si tupě nakupovat hned R6 atd....

Jen si s tím hraj a buděš si víc všech ůprav vážit a zapojíš i hlavu.A né si tupě nakupovat hned R6 atd....

1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
Nevím jak přesně to má simák, ale když u originálního válce, který má zaoblené kanálky dolů ke klice, uděláte o 10ccm větší výbrus, tím se kanálky posunou dolů a změní se tím časování válce, tím pádem by to potom chtělo upravit kanálky, nebo-li časování kanálků. U 2T motoru je mnoho úprav, pokud chceš co nejjednoduší variantu, tak větší karbec, uprav to na sání s klapkama(pokud tam není), průchodnější filtr a hlavně ložiska a kliku, vetší kompres, tzn. snížení hlavy, upravení kanálků a nějaký laděný výfuk.
Harry007> tvoje teorie naráží na to že simson nejni jawa spotřeba se o trochu zdvyhne ale nepatrně kdy to má o 10ccm víc klika u 50ccm a 60ccm je uplně totožná karburátor taky na vyber má bud přetryskovat ale nemusí se
vybrus by měl udělat tak nebo tak to hodně pomůže a těch 600kč je podle tobe hodně? navíc vybrus može mět do 2 dne hotovy tak jaky měsíc, a kdy veme kus za kus tak ho má do minuty
nemám rad přemrštěný tuning ale drobné upravy motoru vzhledu na tom nic nejňi ja mám rad úpravy také co vypadají jako by tam byly od výroby nebo nejsou vidět a sou funkční
bys nazval třeba tuning moje upravy na simsonovi ram pod motorem, policajt, otáčkoměr(u starého 6Vnebyl), palubovka z jawy 350 kde ma zapojené kontrolky(světla, dálkové, blinkry,všude sou led diody vysoce svítíve aby to neodebíralo štávu kdy to je stary 6V), kufr, zmenšená rosteč u zadních blinkru, práškovy lak syntretiku popsaný přestříkaný transparentním autolakem - lesk to že je to převrtané na 60 ccm a vyhlazené kanaly bys poznal až bys to nastartoval a zatáhl za plyn
Naposledy editováno 19.06.2011 13:51:16
vybrus by měl udělat tak nebo tak to hodně pomůže a těch 600kč je podle tobe hodně? navíc vybrus može mět do 2 dne hotovy tak jaky měsíc, a kdy veme kus za kus tak ho má do minuty
nemám rad přemrštěný tuning ale drobné upravy motoru vzhledu na tom nic nejňi ja mám rad úpravy také co vypadají jako by tam byly od výroby nebo nejsou vidět a sou funkční
bys nazval třeba tuning moje upravy na simsonovi ram pod motorem, policajt, otáčkoměr(u starého 6Vnebyl), palubovka z jawy 350 kde ma zapojené kontrolky(světla, dálkové, blinkry,všude sou led diody vysoce svítíve aby to neodebíralo štávu kdy to je stary 6V), kufr, zmenšená rosteč u zadních blinkru, práškovy lak syntretiku popsaný přestříkaný transparentním autolakem - lesk to že je to převrtané na 60 ccm a vyhlazené kanaly bys poznal až bys to nastartoval a zatáhl za plyn
Naposledy editováno 19.06.2011 13:51:16
Chudaro> kanali ti po přebroušení udelají u jakoholi vybrusu a žadné klapky ani fitr pruchozí, ani karburátor nepotřebuje ani ladák(to je nejvetší kravina každy se jich zbavuje co znám co mají simsony si kupily ladak za 600 a prodavají ho za mesíctřeba taky tok ale z kamené prodejny u nas ) ani snížení hlavy jezdím na 60ccm už 4 rokem a ložiska sem tam měl puvodní ješte z vyroby
platí pro 60ccm
ps repas a výměnu všech ložisek a gufer sem dělal loni teklo 1 gufero tak sem to vzal všechno naráz vše ještě původní
Naposledy editováno 19.06.2011 17:09:42
platí pro 60ccm
ps repas a výměnu všech ložisek a gufer sem dělal loni teklo 1 gufero tak sem to vzal všechno naráz vše ještě původní
Naposledy editováno 19.06.2011 17:09:42
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
A jak tady někdo psal že je bezkontaktní zapalko lepší to přinese i výkon ?
1 reakcí na tento příspěvek Simson uprava motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson uprava motoru
Robinsson> a to uz si koupil s tim spesl sánim ?
Cesnek> Ne to je dodělávaná, jak už jsi zminoval, klapka do sání. Jsou tam přidaný nějaký kanály a stávající upravený. Takhle je to celkem běh na dlouhou trať, ale dají se koupit válce už hotové. Třeba od RZT nebo různé metrakity. Zkus si vyhledat na netu RZT, Langtuning, AKF
Ale zahučí do toho celkem ranec peněz.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.