Naposledy editováno 21.07.2011 13:19:40
1 reakcí na tento příspěvek Cesta do ITA na pionýrech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cesta do ITA na pionýrech
martin1 píše: aby se vám to dobrodružství nezměnilo v peklo-doporučuji doprovod auto s ND /pak napište cestopis -a vemte si solvinu/
Pod to se podepíšu. A k té solvině alespoň jeden náhradní motor.
1 reakcí na tento příspěvek Cesta do ITA na pionýrech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cesta do ITA na pionýrech
S.M-A-RT píše: Jedině na símu
přesně tak! bud zejtra nebo v utery se na jednoho jedu mkrnout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cesta do ITA na pionýrech
seikos píše: Pod to se podepíšu. A k té solvině alespoň jeden náhradní motor.
větší kravinu si ani říct nemohl... určitě bude třeba na těch 2 tis. km potřeba x motorů... je to totiž tak strašně poruchovej stroj a hlavně složitej žejo
Nemecko 1500 km, nejvetsi zavada odtrh, prace asi na 10 minut
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cesta do ITA na pionýrech
Lion píše: větší kravinu si ani říct nemohl... určitě bude třeba na těch 2 tis. km potřeba x motorů... je to totiž tak strašně poruchovej stroj a hlavně složitej žejo
Nemecko 1500 km, nejvetsi zavada odtrh, prace asi na 10 minut
Porovnavas barvu jablek s chuti hrusek. To Německo je cely po rovinách a 1500km. San Marino je tam a zpět 2800 a 2x přes Alpy
seikos píše: Porovnavas barvu jablek s chuti hrusek. To Německo je cely po rovinách a 1500km. San Marino je tam a zpět 2800 a 2x přes Alpy
Hmmmm, a co tohle Na pařezech do Monaka nebo snad tohle S padesátiletou Jawou