2 reakcí na tento příspěvek zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
moucan píše: Ty bláho, sem se schválně kouknul co je to za vehikl a málem sem puknul smíchy ... je pravda že ty zrcátka maj něco do sebe
K tématu: Bejt tebou neberu ani jednu protože s tim budeš mít víc starostí než radosti.
mě fascinuje ta brutální kapotáž a vevnitř prázno
E: ty vole 30 tis za takovou mrdku?... to si kup simála
Naposledy editováno 01.08.2011 14:08:08
1 reakcí na tento příspěvek zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
A skůtr bych až tak moc neodsuzoval,hlavně jedná li je o objem kolem těch 50ccm,tak na motorce se rozjedeš a sazíš jeden kvalt za druhým jak ocas a přitom skoro stojíš na místě kdežto na skůtru už budeš o ulici dál
Naposledy editováno 01.08.2011 18:57:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
děkuji za informaci :D, vím že tady je ta možnost, motocykl si budu kupovat až příští rok( pravděpodobně) a do té doby můžu změnit názor na skutra, ale spíše se mi líbí sportovnější typy. Za rok možná názorek změním uvidíme :).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
1 reakcí na tento příspěvek zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
Pravdepodobne to chces koupit u DAGENA. Ja jsem od nich mel 125 Manic a do tet mam skutr 50ccm Basic. Nikdy mi nic neupadlo a servis delaj poradne.Ze tam liju jen olej.
Pokud vazis do 60kg klidne si to kup,cena je dobra a zaruceny servis taky.Jinak pristi rok muzes litat na skutru 125cmm ,tak muzes pockat a budes mit silnejsi motor.
Jinak za me Motocykl ZIPP - Shock. Na to litani ti bude stacit a pak si koupis neco silnejsiho,protoze te to bude bavit a udelas si ridicak.
1 reakcí na tento příspěvek zipp pro 50 nebo zip shock 50 ???
Doporučuji nenech si radit od těch co na tom nikdy neseděli! Moto nemá žádné blokace, pokud ho poctivě zajedeš má maximálku okolo 90km/h, ve dvou kolem 80ti, což myslím na 50ku docela ujde. Mám na něm najeto za necelé dva měsíce přes 2000Km, což je asi nejvíc z těch co ho mají v Čechách. Jezdil jsem na hodně 50kách, tohle je opravdu úplně jiná třída. Od doby co jsem ho koupil jsem ani jednou nelitoval. V reálu vypadá dost pěkně a má díky laděnému výfuku kultivovaný zvuk (žádné 50kové bzučení). Spotřeba kolem 2 litrů na 100Km je rozhodně také příjemná.
Podle vzhledu ani zvuku jí nikdo rozhodně na 50ku neodhadne (alespoň mě se to nestalo a to bylo hadačů opravdu hodně).
Moto má některé známe kosmetické závady, které se opakují podle zahraničních for skoro na každém stroji a u mně taktéž. Je tedy vhodné je vychytat předem (dotáhnutí některých šroubů v době záběhu).
Vzhledem k tomu, že se moto skládá až u prodejce v CZ, nejsem si jist, jestli je možné vinu v tomto hodit na čínského výrobce. Kdyby ten kdo moto skládá tomu věnoval odpovídající pozornost nebo už znal slabá místa (přeci jen je to u nás novinka), všem běžným závadám se dá předejít ještě před předáním zákazníkovi.
Jinak nutno podotknout k potenciálu tohoto stroje, že moto má dle mého názoru velmi dobré jízdní vlastnosti (na 50ku) a sluší jí i motory 110ccm, 125ccm atp, které se dají kolem 6ti tisíc kupit nové a vzhledem ke konstrukci a dostatku prostoru pod kapotáží je jejich instalace možná a (nejen v zahraničí) poměrně častá. Motor vypadá cca stejně a má více než trojnásobný výkon což leckdo ocení a strážník na první pohled nepozná. Rizika spojená s upgradem tohoto druhu a s případnou nehodou, pojistnou událostí a podobně si musí už každý promyslet dle svého svědomí.
Takové jsou mé praktické zkušenosti. "Odborníkům" na Čínskou výrobu doporučuji prohlédnout si made-in na komponentách své vlastní "značkové moto" pro mnohé by to mohlo znamenat jisté prozření :).
Pokud by někdo měl seriózní dotaz k této moto jsem k dispozici na rapos (zavináč) volny (tečka) cz na forum nechodím tak často, tak sem jedině pokud to nespěchá.
http://www.50ccm.net...-neco-o-zippce-2-3-1
Jsou tam i nějaké mé osobní zkušenosti a tak, když je něco nového píšu to tam.