koupil jsem si oko na zamek od abusu ( mam i zamek od abusu myslite kdyz moto v garazi zamknu za zadni kolo ze je to dostatecny zabezpeceni proti zlodejum ??
p.s. v garazi je novy beton, jsou tam 4x 16mm zelezny hmozdinky , myslim ze to drzi v betonu luxusne ( jinak srouby sou trhaci takze nejdou "potichu" vysroubovat ).
http://www.louis.de/...mp;artnr_gr=10001788
Naposledy editováno 12.09.2011 21:21:47
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
ja vim, je jasny ze to ukradnou ale desila me jedna vec ze vylomej zamek a nalozej to treba do dodavky. to je absolutne bez hluku.pri tomhle aspon musis neco co dela ramus.pakovkama to opravdu nepude....
Naposledy editováno 12.09.2011 21:39:00
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi
me havarijni sposital na 12 000 samo i s kradezi a vandalizmem (mam pojisteno) pro me je lepsi nez se dohadovat s pojistovnou je ji mit doma.
E pisni mi do pm dam ti navod jak by se to dalo +-...a potom tam toho gaunera treba i najdes....
Naposledy editováno 12.09.2011 22:04:11
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
takže čím víc takových udělátek,zámků a alarmů-tím větší pravděpodobnost,že ti motorka zůstane
Takže - eloktronické zabezpečení s upozorněním telefonem a mechanické zabezpečení které je zdrží na tak dlouhou dobu aby jsi byl schopen zareagovat .
Samotné oko do podlahy není k ničemu když budou mít zloději neomezený čas na práci.
A na druhou stranu, proč tady dávat tipy pro zloděje ?
zloděj si informace vždycky sežene-má svůj cíl a zatím si jde a nic mu v tom nezabrání.
kdežto obyčejný smrtelník,když mu ukradou motorku,tak pozdě zjišťuje,kolik existuje "jednoduchých a levných" způsobů jak ochránit majetek.
já často doporučuju obyčejný bezdrátový zvonek za pětikilo z baumaxu-spínač namontovat aby se zmáčkl po otevření dveří a zvonek píchnout do zásuvky v ložnici.
kdokoli otevře vrata a už to zvoní....a zloděj to ani nemusí vědět,za tu dobu než upižlá řetez k motorce přijedou četníci....(odvážnější můžou vzít spravedlnost spolu z ocelovou trubkou do svých rukou )
1 reakcí na tento příspěvek Zabezpeceni motorky v garazi
chcel som aj havarijne,no bolo to za 1.700 euro ked bola nova.to ma odradilo.inak poznam pripad,kedy sa poistovna sudila 3 roky o to ci si chalan nedal moto ukradnut sam.nakoniec dostal tretinovu cenu...no stoji za to im dat nejake peniaze?radsej ich prepijem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi
mlynec998 píše: ja zamykam len ked nebyvam dlhsie doma,alebo v zimnej odstavke.zamykam v predu v zadu kotuce,retaz na predne kolo a vysiaci zamek na rozetu.vsetky su na iny typ kluca.vraj sa najtazsie otvaraju obojstranne...ked ju niekto bude chciet,urcite mu to neulahcim.mam aj alarm s pagerom do 300m,ale ten zozerie baterku za 2 tyzdne...tak ten malokedy zapnem.
chcel som aj havarijne,no bolo to za 1.700 euro ked bola nova.to ma odradilo.inak poznam pripad,kedy sa poistovna sudila 3 roky o to ci si chalan nedal moto ukradnut sam.nakoniec dostal tretinovu cenu...no stoji za to im dat nejake peniaze?radsej ich prepijem...
pojišťovny jsou banda zlodějů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zabezpeceni motorky v garazi
Naposledy editováno 15.09.2011 08:02:09
"Každý sytém či prvek, který znesnadní pachateli vniknutí do objektu či odcizení předmětu, je přínosem. Je však nutné si uvědomit, že ani ty nejdokonalejší, nejsou nepřekonatelné. Míra bezpečnosti (zabezpečení) tedy závisí na čase potřebném k překonání při dané vybavenosti pachatele"
Ze skript Mechanické zábranné systémy...myslím, že to je výstižné......jo a nejsem fízl
Po této úvaze mne napadá následující řešení: do rohu místnosti vysekat kapsy do zdiva. Do kapes vložit trubku, ve které je zabetonována další trubka , v níž je vložen ocelový trn. Celá tato věc se následně zabetonuje do rohu garáže v takové výšce, aby po provléknutí řetězem tento právě dosáhl k nějaké rámové části moto. Řetěz je pak méně snadné štípnout, kotvu "nelze" přeříznout či dusíkovat , vyheverovat pravděpodobně půjde ale s mnohem větším úsilím neboť jsou deformované části namáhány tlakem nikoli tahem jako je tomu u kotevní techniky.
Kdyby se navíc podařilo ukotvit moto za přední i zadní část ke zdi, je pak neodsunutelná a tím sama znepřístupňuje zámky, řetězy či lana a kotvy.
A ještě jedna věc k zamykání ke kotoučům. Většina lidí poutá moto k zadnímu kolu, ačkoli zde je (pominu-li kardanáře) jen jeden šroub rsp. jedna osa s matkou. Dost motorek má ale přední osu jištěnu čtveřicí či x-ticí šteftů a šroubovací osou. Je tedy časově náročnější v tomto případě sundat kolo přední než zadní.