Téma: Ztráta rychlosti
13.9.2011 v 21:36
Mám problém se skútrem Suzuki Burgman 150 r.v.06
Zničeho nic jede max. 60 km/h při plném plynu,před tím jezdil normálně 120 km/h.
Startování,otáčky,přívod benzínu,řemen,válečky v pohodě.Rozjede se normálně , zrychlí do 50 v pohodě,ale dál už nejde a jede jako by na jednu rychlost (jako by neřadil dál).
Na stojanu při nastartovaném motoru se kolo samo neprotáčí a po přidání se normálně začne točit.
Už mě nic nenapadá čím by to mohlo být.
Děkuji za Vaše postřehy.
Zničeho nic jede max. 60 km/h při plném plynu,před tím jezdil normálně 120 km/h.
Startování,otáčky,přívod benzínu,řemen,válečky v pohodě.Rozjede se normálně , zrychlí do 50 v pohodě,ale dál už nejde a jede jako by na jednu rychlost (jako by neřadil dál).
Na stojanu při nastartovaném motoru se kolo samo neprotáčí a po přidání se normálně začne točit.
Už mě nic nenapadá čím by to mohlo být.
Děkuji za Vaše postřehy.
1 reakcí na tento příspěvek Ztráta rychlosti
Zkontroluj válečky ve variátoru, jetli už nemají plošku
Tommyrm píše: Zkontroluj válečky ve variátoru, jetli už nemají plošku
.....jo sorry, příšeš, že válečky a varec celkově OK.....
.....Ale pokud se rozjíždí se stejnou dynamikou jak před tím (jako že to není výkonem) , tak musí být chyba ve variátoru!! Sundej víko a na stojanu to protoč, ať vidíš, jak ti ten varec mění převodový poměr....
....Jinak mě po zahřátí cagiva jela ve strašně nízkých otáčkách (přehříval se varec). Vyvrtal jsem díry do toho krytu a od té doby pohoda. Je to trošku prasárna, ale u laděných skútrů se to dělá normálně
Díky všem za nápady.
Změřil jsem řemen a je o 1 mm užší než nový , jak jsem psal tak na stojanu při sundaném krytu to vypadá normálně (roztočí se a řadí),ale na zemi to nejde.
Řemenice se dle mého roztahuje normálně,ale zřejmě jen na stojanu a né při jízdě,takže to vypadá na tu pružinu (je tam původní a má to najeto 16500 km,takže je asi unavená a při zátěži neplní už svou funkci na plno).
Takže jsem dnes objednal kontrastní pružinu a nový řemen a uvidíme.
Takže ještě jednou díky za postřehy.
Změřil jsem řemen a je o 1 mm užší než nový , jak jsem psal tak na stojanu při sundaném krytu to vypadá normálně (roztočí se a řadí),ale na zemi to nejde.
Řemenice se dle mého roztahuje normálně,ale zřejmě jen na stojanu a né při jízdě,takže to vypadá na tu pružinu (je tam původní a má to najeto 16500 km,takže je asi unavená a při zátěži neplní už svou funkci na plno).
Takže jsem dnes objednal kontrastní pružinu a nový řemen a uvidíme.
Takže ještě jednou díky za postřehy.
Tak pružina i řemen vyměněné,ale stále nic - pořád to nejede víc jak 60. Variátor faká bez závad.
Dnes jsme to rozkuchali úplně a fajfka na svíčce je nějaká volnější (zřejmě slabá pružinka co drží svíčku) a po vymontování jehly z karbcu jsme zjistili že je vyhnutá (záhada je jak by se mohla ohnout když běhá po své dráze a jistí ji pružinka po víčkem).
Zítra seženu svíčku , možná i střeva fajfky a uvidíme, jehlu asi na počkání neseženu tak jsme jí alespoň trochu narovnali a zítra budeme zkoušet dál.
Jde mi už z toho hlava kolem , pokud to půjde takhle dál tak to budu muset dát do servisu.
Tak zatím
Dnes jsme to rozkuchali úplně a fajfka na svíčce je nějaká volnější (zřejmě slabá pružinka co drží svíčku) a po vymontování jehly z karbcu jsme zjistili že je vyhnutá (záhada je jak by se mohla ohnout když běhá po své dráze a jistí ji pružinka po víčkem).
Zítra seženu svíčku , možná i střeva fajfky a uvidíme, jehlu asi na počkání neseženu tak jsme jí alespoň trochu narovnali a zítra budeme zkoušet dál.
Jde mi už z toho hlava kolem , pokud to půjde takhle dál tak to budu muset dát do servisu.
Tak zatím
Takže další kolo,svíčka nová a stále nic.
Potom jsme znova rozebrali karbec a zkoušeli při odpojeném sání a šoupátko s membránou se nezvedalo (při manuální pomoci a přizvednutí se otáčky ještě více zvedly) takže jsme vzali membránu s karbecu Yuki a věřte že to funguje a zase jede.
Není to sice úplně na 100% (to šoupátko z Yuki je kratší) takže rychlost je zpět,ale trochu to trvá.
Takže seženu nové šoupátko s membránou a bude to OK.
Ta původní membrána není nikde prasklá ale má větší vůli při napojení na šoupátko a to je ten zádrhel.
Všem díky za názory a pomoc.
Potom jsme znova rozebrali karbec a zkoušeli při odpojeném sání a šoupátko s membránou se nezvedalo (při manuální pomoci a přizvednutí se otáčky ještě více zvedly) takže jsme vzali membránu s karbecu Yuki a věřte že to funguje a zase jede.
Není to sice úplně na 100% (to šoupátko z Yuki je kratší) takže rychlost je zpět,ale trochu to trvá.
Takže seženu nové šoupátko s membránou a bude to OK.
Ta původní membrána není nikde prasklá ale má větší vůli při napojení na šoupátko a to je ten zádrhel.
Všem díky za názory a pomoc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Burgman 125 Suzuki AN 125 Burgman | Marek112 | 1 | 18.3.2024 v 20:31 ja1 |
Kärcher OC3 [1, 2] Suzuki AN 125 Burgman | yeuop | 35 | 31.1.2024 v 20:47 Pet1970 |
Burgman 125 svítí FI po zahřátí Suzuki AN 125 Burgman | tomas100 | 16 | 23.8.2023 v 01:18 Ivos |
Kymco Downtown 125 nebo Piaggio Xev... Suzuki AN 125 Burgman, Kymco Downtown 125, Piaggio X... | Kobera13 | 21 | 13.8.2023 v 14:36 datima |
Slabý výkon při akceleraci Suzuki AN 125 Burgman | DanGen51 | 3 | 29.5.2023 v 18:29 Fueltank |