paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tuning
15.9.2011 v 22:11
Zdarec motorkáři. Na motorce už jezdím nějaký ten pátek a na první legální motorku jsem se klepal jako sviňa.. Mám tuto krásku, na které už mám odježděno hodně (mám naježděno i na silnějších strojích např. Yamaha XT 600). Přemýšlel jsem o nějakém lehkém zvednutí výkonu, ale aby to nemělo moc negativní dopad na motorku jako takovou, tak prosím o radu. Za rok si chci koupit jinou a chtěl bych zůstat u motarda nebo nějakého endurka či cesťáčku typu Géeso nebo V-strom.. Tak mi poraďte i ve výběru (klady zápory) a podobně. Za každou radu jsem moc rád, je pro ně cenou zlata.

1 reakcí na tento příspěvek Tuning

15.9.2011 v 22:19 | Nahoru | #1
Fofrpruhy, svítící ventilky, kolem zrcátek namotat kočicky a v extrémním případě nasvítit modrou výbojkou motor. To je takový rozumný maximum. Pak to bude pořádnej tuning

Tuning

15.9.2011 v 22:24 | Nahoru | #2
hlavně nasadit čelní plexištít, na něj zrcátko a na zrcátko plyšové kostky

Tuning

15.9.2011 v 22:48 | Nahoru | #3
zacit drzet dietu a zhubnout par kil

(reakce na) Tuning

15.9.2011 v 22:49 | Nahoru | #4
seikos>

1 reakcí na tento příspěvek Tuning

15.9.2011 v 22:56 | Nahoru | #5
Míň brzdit a pojede to rychlejc

1 reakcí na tento příspěvek Tuning

16.9.2011 v 00:17 | Nahoru | #6
Nejlepší varianta na zvednutí výkonu je 2T 125, ovšem pokud jdeš za rok na silnejší tak by možná bylo vhodnější vydržet to na Suze ikdyž je to takový 4T loudání.

Tuning

16.9.2011 v 10:28 | Nahoru | #7
a co od toho ocekavas??? zbytecna investice a pak by ti na novou motorku mohly chybet penize. verejnosti pristupna 125ccm proste nikdy nejela a nepojede

(reakce na) Tuning

16.9.2011 v 11:34 | Nahoru | #8
vonZahn> Už víc nebrzdit snad nejde

(reakce na) Tuning

16.9.2011 v 11:36 | Nahoru | #9
eMko69> Jojo o 2T jsem přemýšlel, ale přeci jen provozní náklady na 2T a 4T je velký rozdíl.. Radši si počkám ještě rok, budu dělat jen tak línější toulky na 4T a pak koupím nějaké přiškrcené enduro či cesťák a pak ho zase odškrtím..

Tuning

16.9.2011 v 11:40 | Nahoru | #10
Můžeš maximálně koupit nějaké víc racing gumy, abys tě udržely ve velkém náklonu a nemusel jsi tolik brzdit do zatáček. Jinak na takovém stroji těžko něčím porychlíš.

Tuning

16.9.2011 v 14:25 | Nahoru | #11
ještě bych jí odškrtil na vyšší výkon

Tuning

16.9.2011 v 14:35 | Nahoru | #12
no urcite se nekde da koupit vetsi valec a pist

1 reakcí na tento příspěvek Tuning

16.9.2011 v 15:36 | Nahoru | #13
Myslím si, že gumy jsou tam hodně super (pirelli sport demon) , jezdím na maximální náklon (dřu stupačkou o zem) a nenechala mě ve štychu.. Je jasné že asi větší válec a píst se půjde nechat sehnat, ale nechci dělat až tak velké zásahy.. Spíše něco s výfukem, sáním apod. Odškrtit, ale jak?..

(reakce na) Tuning

16.9.2011 v 15:39 | Nahoru | #14
Smržák> Určitě to je stříkačka, takže bych v tom neštoural, šetři na silnější

1 reakcí na tento příspěvek Tuning

16.9.2011 v 16:05 | Nahoru | #15
..tak to je jasny jestli to je stříkačka tak to bych dal větší trysku v karbci a pojede jak z praku.

Tuning

16.9.2011 v 17:25 | Nahoru | #16
hele nerad ti to rikam ale tady toho fakt moc nevymyslis napada me jen ladak,otevřený sání a zpřevodování do síly. prostě ale i s těma upravama vic jak 11kw nedostaneš radši se na to vykašli

(reakce na) Tuning

11.10.2011 v 15:09 | Nahoru | #17

Levak_Bob píše: ..tak to je jasny jestli to je stříkačka tak to bych dal větší trysku v karbci a pojede jak z praku.



Když je to stříkačka, tak co meleš o karbecu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
6q převodovka na SMko Suzuki DR 125SM Brdec 0 1.12.2024 v 17:28 Brdec
Oprava Suzuki DR125SM Suzuki DR 125SM Ararauna 0 11.9.2023 v 13:12 Ararauna
Problémy s cdi na suzuki dr 125 se Suzuki DR 125, Suzuki DR 125SM Fanda_Husak 1 9.5.2023 v 15:58 combust
Suzuki dr 125 sm omezovač Suzuki DR 125SM 1boss 11 3.7.2022 v 22:59 _Namec0de
Špatná převodovka, nebo spojka Suzuki DR 125SM FiNNoS 5 15.4.2022 v 17:59 HornisGSX

TOPlist