Čau.Koukni do DB MOTO.Je nás tam víc a každý tam něco ze svých zkušeností s tímhle strojem napsal.Vyráběl se poměrně dlouho.Od 86-do pokud vím 97...ale na netu jsem narazil i na stroje,kde jejich majitelé tvrdili,že jsou z roku 2001.Což podle mne buď kecaj,nebo to byl rok uvedení do provozu a někde ty FZX-ka leželi dlouho ve skladu,nebo udělali nějakou limit edici.Každopádně k nám se dováželi jen v letech 86-89.Nevím proč.Pak už jen Amerika a Japonsko.Dělali se dvě verze-pěti a šesti rychlostní.Japonská verze(kterou mám já)je tzv.uškrcená.Jede mi cca 180.Má prý tzv"závoru"v tacháku a funguje tak že motku můžu točit na jaký koliv rychlostní stupeň do maxima(12000),ale poslední rychlostní stupeň se mi zastaví v 7000 ot.což je těch cca 180.Jinak plná verze 74kw(100koní)by měla jít ke 230.Mne osobně to u naháče dostačuje i takhle-není se za co schovat :) a vítr už je nepříjemnej.Lidi co tam daji laďáky,k&N filtr, dinojet..prostě to poladí tak z toho prý dostanou přes 260-což mi u naháče příjde dost brutus.S náhradníma dílama to nenik ta slavný,právě vzhledem k omezený době,kdy se sem dovážel.Ale neni to neřešitelný a cenově,takový jak to u Yamahy bývá=nic levnýho,ale dá se to.Takže jetý díly u nás problém-za hraniceme trochu menší.Nový seženeš bez problému v zastoupeních Yamahy,jen si občas počkáš než dorazí.Co se týče motorových dílů,tak se dají motovat z FZ750,který je u nás běžnější a motor je identický-jen pro oko a design se dělají u FZX válce se žebrováním,ale chlazení kapalinou zůstalo jako u "plasťáku"Fz 750,tudíž stíhá chladit a chlazení vzduchem tolik třeba není.Co se týče jízdních vlastností,tak na naháče,konstrukčně počatýho v 80-tých letech výborně jede a sedí na silnici-podvozek vs. motor celkem vyvážený-u jeho většího brášky V-MAXe to tak není a motor předběhl vývoj podvozku.Na dnešní technologie je to asi takovej naked průměr co se týče jízdních vlastností.Lidi pro zlepšení jízdích vlastností dávají zadní tlumiče z XJR-pasujou tam.Nemám osobní zkušenost-prý to ještě líp drží.
Já jsem naprosto spokojen-design,který se mne líbí a u nás není tak běžný a okoukaný,navíc to v rámci naháčů o kubatůře 750 velmi slušně jede(v Americe je řazen mezi musclebike,vedle V-max a jim podobných nadupaných naháčů).Pokud uvažuješ o tomhle stroji,mohu jen doporučit. *yes*